Netko tko sigurno zaslužuje vlastiti topic.

Domaće i strane aktualnosti, vijesti, komentari događanja, novinskih članaka, TV emisija, tekstova s CroL naslovnice i općenito svega čime nas mediji svakodnevno bombardiraju.

Odgovorite
Broken Down Angel

Netko tko sigurno zaslužuje vlastiti topic.

Post Postao/la Broken Down Angel » 23 tra 2011 19:24

Dr. Alfred Freedman, koji je 1973. godine bio na čelu Američke psihijatrijske udruge, kad je homoseksualnost uklonjena iz registra mentalnih poremećaja, umro je prije nekoliko dana u New Yorku. [izvor> The New York Times: Alfred Freedman, a Leader in Psychiatry, Dies at 94, Washington Post: Alfred M. Freedman, psychiatrist who helped remove stigma from homosexuality, dies at 94]
The New York Times je napisao/la:On Dec. 15, 1973, the board of trustees, many of them newly elected younger psychiatrists, voted 13 to 0, with two abstentions, in favor of the resolution, which stated that 'by itself, homosexuality does not meet the criteria for being a psychiatric disorder.' It went on: 'We will no longer insist on a label of sickness for individuals who insist that they are well and demonstrate no generalized impairment in social effectiveness.’'"

"Among other things, the resolution helped reassure gay men and women in need of treatment for mental problems that doctors would not have any authorization to try to change their sexual orientation or to identify homosexuality as the root cause of their difficulties. An equally important companion resolution condemned discrimination against gays in such areas as housing and employment. In addition, it called on local, state, and federal lawmakers to pass legislation guaranteeing gay citizens the same protections as other Americans, and to repeal all criminal statutes penalizing sex between consenting adults."

Freedman has said this about the ruling: "I felt at the time that that decision was the most important thing we accomplished."

pihach
Kontakt:

Re: Netko tko sigurno zaslužuje vlastiti topic.

Post Postao/la pihach » 23 tra 2011 20:49

slazem se, zasluzuje!
da ga nije bilo tko zna kada bi se i tko bi se udostojio provesti neko istrazivanje i imao muda javnosti reci da nismo bolesni.

RIP :duga:

BusenKose
Spol/rod: žensko

Post Postao/la BusenKose » 24 tra 2011 13:40

svaka mu čast.
naravno da zaslužuje topic.
bar je doživio lijepe godine..
Kad bagrem do godine zamirise,ko zna gde cu biti.

Zita
Spol/rod: žensko

Post Postao/la Zita » 24 tra 2011 22:33

neznam zasto sam u glavi stalno imala 60te kao godine kad je homoseksualnost maknuta iz ICD klasifikacije no kad god da je-dobro je doslo!!
nazalost mnogi medicinari i dalje, neznam dal se prave ludi il to doista jesu, ponasaju kao da je to bolest te stavljaju druge sifre pod dijagnozom..

R.I.P.
Measure of a woman is her sense of humor

Odgovorite