...o cemu sad razmisljate...???

Podforum za dogovore oko izlaska, sportskih dogadjanja, pijanki, izvjesca o tome, prepricavanje itd te sve ostale interne i privatne fore i razgovore.
Odgovorite
zelena žabica
Spol/rod: žensko
Ja sam: lezbijka

Re: ...o cemu sad razmisljate...???

Post Postao/la zelena žabica » 13 srp 2017 23:46

O tome da sam danas upoznala generala Gotovinu....respect
ovdje bi trebalo ići nešto pametno ili duhovito, krajnje misaono i duboko.

talented miss cohen
כהן גדול

Post Postao/la talented miss cohen » 14 srp 2017 09:05

Something to think about...

If you’re afraid of losing your partner, on some level, you are afraid of your partner. If you are afraid of your partner, you are unable to respect the freedom of their will to exist in whatever way serves their highest evolution. When this occurs, it is common to withhold your deepest honesty from conversations, while manifesting versions of your partner that seem inauthentic or unable to respect all that you are.

While losing a partner may not be the most popular catalyst of growth, there is no need to occupy time in a relationship waiting for it to end. If you were brought together for your greatest good, any separation can only inspire more goodness to come. While this makes sense mentally, the emotional body cannot be met by spiritual insight alone, but accompanied by the heart-centered attention of loving what arises.

Whether it is embracing the one waiting to be rejected, hearing the one who fears impending betrayal, or honoring the one who is afraid to trust and love again, each precious feeling is only here to be heard, accepted, cherished, and embraced as never before. Whatever arises, love that. This is the heart of sacred partnership.
Stars and stars and stars keep it to themselves.

jpeg

Post Postao/la jpeg » 14 srp 2017 13:35

Predivno i istinito. Tenkju :)

talented miss cohen
כהן גדול

Post Postao/la talented miss cohen » 14 srp 2017 14:18

I thought so, too. ;)

ariadne
hladan tuš

Post Postao/la ariadne » 14 srp 2017 16:52

O tome kak nemam pojma šta se u ovoj rečenici uopće događa.
talented miss cohen je napisao/la:When this occurs, it is common to withhold your deepest honesty from conversations, while manifesting versions of your partner that seem inauthentic or unable to respect all that you are.
Ye ever wanty just wrap yersel up in tin foil nice and cosy and then just fucking get right inty the microwave and blow yersel up tae fuck

jpeg

Post Postao/la jpeg » 14 srp 2017 17:07

:lol:

Bilo bi super da ga pustas da raste u toj svojoj slobodi, da bude tko jest, i onda kada to ne radis, dok nisi takva, ucestalo se događa manjak iskrenosti - sta dalje vodi do raznih verzija licnosti tvog partera koji kao ustvari i nije bas takav covjek (al prema tebi jest jer ti to izazivas u njemu), i zbog toga te bas i ne postuje.

sarcastic
ex ~lacrymosa~

Post Postao/la sarcastic » 14 srp 2017 17:24

Kaj od stvari ću pobacati da ne moram sve selit :runaway:
Silence is golden.
duct tape is silver.

ariadne
hladan tuš

Post Postao/la ariadne » 14 srp 2017 17:32

@mrav OK, to nije pomoglo, al pročitala sam rečenicu još nekoliko puta pa mislim da kužim. :lol: Ovaj "manifest" me žulja i dalje doduše, nisam sigurna da je to pravi odabir riječi, a moglo se i lakše to posložit. In any case, hvala. :D

ot

Kak zapravo jako malo znamo o povijesti borbe za LGBT prava. Da pitaš rvacke gejeve šta je Stonewall, neki bi možda znali, al ziher ih 99% ne bi imalo pojma šta se tamo točno dogodilo i zašto. Sram me što ni ja nisam znala dok nisam pročitala ovo, so here, ako još netko ne zna:
the 1960s weren't s safe place for queer and trans people, homosexual relations were illegal. And there was a law which allowed the police to arrest anyone wearing less than three items of 'sex appropriate' clothing. This was why lgbt bars were seen as so important, as they gave queer people a space where they could be themselves without fear of arrest. However there was also a law which prohibited the sale of alcohol to queer people as a gathering of queer people was seen to be disorderly. It was also illegal to kiss, hold hands or dance with a person of the same sex so it was very common for the police to raid gay bars. Many gay bars in New York at that time were owned by the mafia. This meant that corrupt cops usually gave tips about raids, this made sure nothing illegal was happening when the police arrived. However on the 28th of June 1969 at 1:02am the stonewall inn was raided by police with no warning. There were around 200 people inside all drinking and dancing together. The police began arresting gay people for who they were dancing with and those who didn't have ID (some refused to show it as a protest). People who were suspected to be in drag were taken to the bathrooms and forced to show police officers their sex. If their biological sex and clothing didn't match they were arrested. Those who were arrested were lined up outside the bar where a large crowd of the public had began to gather. The riots began when a police officer hit a lesbian woman over the head and threw her in the van when she said her handcuffs were too tight. She began shouting and urging people to do something, and that's when the riots started. Within minutes people began throwing bottles, pennies, bricks, bins and anything and everything they could find. Some people outside tried to flip the police van which led to the barricading themselves in the stonewall inn. Some of the rioters then tried to set the bar on fire. The fire was eventually put out and the police were all rescued. The protests continued in the area until July 1st with some involving thousands of people. Stonewall definitely wasn't the start of the gay rights movement but it was a huge push in the right direction. It gave us the pride celebrations that happen all over the world and it formed many international queer charities and organisations. The stonewall inn, Christoper park and the surrounding streets were declared national monuments by Barack Obama on the 24th of June 2016.
Apparently ova koncentracija na traženje prava na brak nije slučajna, nego je izrasla iz činjenice da je policija što maltretirala, što ignorirala LGBT ljude. That is, il te mlate, il ignoriraju one koji te mlate. Pa bi ljudi završili u bolnici, a za velik broj njih obitelj nije htjela čut. A njihovi partneri(ce) nisu bili obitelj pa ih nisu mogli posjećivat nit su mogli bit osigurani preko njih nit niš. Tako da to nije bila borba za priznanje kolko borba za golo preživljavanje, i Stonewall se nije dogodio zbog nedostatka prava na brak i ne znam čega, nego zbog institucionalnog nasilja. More specifically, policijskog. acab itd :D
Ye ever wanty just wrap yersel up in tin foil nice and cosy and then just fucking get right inty the microwave and blow yersel up tae fuck

talented miss cohen
כהן גדול

Post Postao/la talented miss cohen » 15 srp 2017 08:14

ariadne je napisao/la:O tome kak nemam pojma
slika

ariadne
hladan tuš

Post Postao/la ariadne » 15 srp 2017 18:23

Hej, važno je (pri)znat da nešto ne znaš, sve ostalo je samozavaravanje i amaterizam. You don't want that for me, do you? :D

ot. Garbine Muguruza i njen bone structure mi uljepšavaju dan. :touched: Plitka sam, znam, al to be fair, samo kad ju prikažu u close upu. Inače gledam u to kak igra, jer je on fire. Pa zar dva breadsticka i bagel u zadnja dva meča u WIMBLEDONU. Giiiirl :kokice: #bakeryproducts

talented miss cohen
כהן גדול

Post Postao/la talented miss cohen » 15 srp 2017 19:00

course I don't! you're just too trolladorable :giveflower:

ariadne
hladan tuš

Post Postao/la ariadne » 15 srp 2017 19:37

Diana :touched:

ariadne
hladan tuš

Post Postao/la ariadne » 15 srp 2017 19:39

Garbi :touched:

Gledam u nekih 70% šanse da osim tenisa igra i za naš tim. :cool:

tratinčica

Post Postao/la tratinčica » 15 srp 2017 20:21

Prešla sam tisuciti post i to debelo, a htjela sam to proslaviti (tipa janjetinom, cajkama, burekom sa sirom -necim jednostavnim) i eto, zaboravih. Damn. Tko ce docekati da opet bude okruglo. Oh sudbino! :faint:

talented miss cohen
כהן גדול

Post Postao/la talented miss cohen » 15 srp 2017 20:53

Ame Garbi ima kjut naglasak :touched:

ariadne
hladan tuš

Post Postao/la ariadne » 16 srp 2017 07:55

JELDA. :D

ot. O uzorima. Ono kad misliš da nemaš nijednog, i onda pogledaš ovaj video 1,102,804 puta.
Njih dvoje su zbilja klasa za sebe. Kao par svakako, a ona je individualno gledano nešto ko Nižinski u baletu. Takvi se rode jednom u generaciji, ako ne i više generacija. Toliko odskaču od ostalih da je smiješno. U svakom koraku i koreografiji se vidi da im je stalo. Drugi znaju te stvari radit mehanički i bez dovoljno nekog filinga, više je ko show off. Njih dvoje znaju da jebeno plešu pa nemaju to potrebu tolko isticat tehnički, nego slože koreografiju u kojoj uživaju i onda drugi u tom uživaju by default. Il barem ja. :1,102,805: Uvježbaju je do savršenstva i onda se mogu opustit. Svaka koreografija ima priču i savršeno je posložena. Plus, poprilično sam sigurna da su neke korake i izmislili, samo što se ne zove po njima ko recimo u gimnastici. Zato što puste da ih glazba vodi kud hoće, a ne da im služi ko podloga samo. They make it look so easy, a taaaaako je teško. :faint: Ja sam još u fazi u kojoj ne mogu imat na umu svih osamdeset elemenata u isto vrijeme. Kad su prsti, kad je peta, kad saviješ koljena, kad se dižeš za bounce, kak držiš ruke i ramena, kud okrećeš glavu itd. I'd fucking die da ovo pokušam, i tom brzinom. I u tim petama. Iz više kuteva, for your enjoyment. Ne mogu pojmit uopće količinu povjerenja potrebnog u partnera da se u toj brzini možeš basically naslijepo bacat i vrtit okolo i vjerovat da će njegova ruka svaki put bit tamo di treba bit da te uhvati i pravilno lansira u drugi korak. Meni ova moja svako malo govori da sam previše ukočena, al to je sve zato što me je NETKO pustio jednom usred bečkog u pol okreta jer je glazba završila pa sam se odvrtila u pizdu materinu. :lol: How dare you. :lol: Da je bilo nešto drugo, i da sam lošija plesačica, rasula bih se. Men can't be trusted. :lol: In any case, meni ovo samo potvrđuje teoriju da je za ikakav partnerski odnos potrebno potpuno povjerenje koje graniči sa slijepim, that is, bit se spreman bezrezervno dat nekome u ruke iako bi mogućnost da te puste mogla bit iznimno bolna, oš doslovno, oš metaforički. :lol: Jer onda tek dostigneš pravu slobodu i puni potencijal, a ne neki half-assed good-enough kvaziodnos i ukočenu egzistenciju. Bah. :brainless:

talented miss cohen
כהן גדול

Post Postao/la talented miss cohen » 16 srp 2017 15:07

ariadne je napisao/la: In any case, meni ovo samo potvrđuje teoriju da je za ikakav partnerski odnos potrebno potpuno povjerenje koje graniči sa slijepim, that is, bit se spreman bezrezervno dat nekome u ruke iako bi mogućnost da te puste mogla bit iznimno bolna, oš doslovno, oš metaforički. :lol: Jer onda tek dostigneš pravu slobodu i puni potencijal, a ne neki half-assed good-enough kvaziodnos i ukočenu egzistenciju. Bah. :brainless:
Bee-utiful :)

Faith123

Post Postao/la Faith123 » 17 srp 2017 00:53

Jos malo do selidbe a tako puno zivaca ce otic
Privilegirana

Tango

Post Postao/la Tango » 17 srp 2017 01:08

O tome kako ću se ujutro mamurna i nenaspavana ići slikati za vozačku i o tome kako ću se sljedećih 10(?) godina proklinjati zbog tog čina jer će mi slika sigurno biti predivna.
"Moramo se truditi da budemo kao Mjesec!"

Faith123

Post Postao/la Faith123 » 17 srp 2017 12:33

Kada sa njim spavam mislim da si ti i taj luksuz mali sebi dopustim.....
Privilegirana

fuji ix

Post Postao/la fuji ix » 17 srp 2017 20:39

O godisnjem odmoru. Jedva cekam.

Tango

Post Postao/la Tango » 17 srp 2017 21:16

O kiši, nikad više nisan htjela da padne. I o jadnim ljudima, jebeni požari. :cries:
"Moramo se truditi da budemo kao Mjesec!"

jpeg

Post Postao/la jpeg » 18 srp 2017 17:43

Kako sam oduvjek bila konektirana sa cistacima al ne znam di je ta ljubav krenula. Volim pricat sa cistacicama i uvik se odma konektiramo. I cim je visim s krpom odma znam da me ceka neki veseli razgovor. One sve znaju i o svemu se brinu, i danas sam srela jednu takvu cistacicu koja mi je dosla rec da ne brinem. A ja se i nisam brinula al ona je osjetila poriv. I onda mi je ispricala ukratko svoj zivot i bas je to lipo :)

sarcastic
ex ~lacrymosa~

Post Postao/la sarcastic » 18 srp 2017 23:37

Zašto nema neki ffw gumb za život. Barem tjedan dana da možeš ubrzati neke dijelove. Možda da se bacim u hibernaciju? Jel mi prevruće sad za to? :invisible:
Silence is golden.
duct tape is silver.

Andain

Post Postao/la Andain » 19 srp 2017 07:26

Odličan video; nije kapitalizam bez nedostataka, al činjenica ostaje, nijedan sustav nije bio toliko učinkovit u borbi protiv opće neimaštine i pružao toliko prilika pojedincu, kao to.
“She's hot. I trust her.”
Hansel

Faith123

Post Postao/la Faith123 » 19 srp 2017 10:55

Di izac u Vodicama a da nije kebab,makina i hacijenda..
Da treste cajke da se urokan jer radim s ludjacima kojima je hajduk ,torcida,tompson ,i narodni radio koji vrti jedne te iste pisme svaki boziji dan zakon..???? Di ?
Privilegirana

ariadne
hladan tuš

Post Postao/la ariadne » 19 srp 2017 21:32

Kolegica me molila da ju mijenjam u petak, kad bih trebala imat slobodan dan. I triput mi je napisala "molim te" zaredom u whatsapp i sa svakim sljedećim "molim te" me je više nerviralo. Potpuno suprotan učinak. :brainless: I guess da ovisi o situaciji i osobi, možda da nisam mogla zamislit njenu patničku facu i glas koji složi ne bi bilo toliko iritantno.

degenereginald
cryptid

Post Postao/la degenereginald » 20 srp 2017 19:11

Bilo bi baš divlje da imamo pun kofer (cenzura? :Đ) ruku i nogu ko pauci.
Mislim, oni ih imaju 8, tak da da. Da imamo 8 udova.
2 noge i 6 ruku?
Ili 4 noge i 4 ruke?
Bilo bi fakat jako čudno.
I have no money and I have to scream.

Tinka

Post Postao/la Tinka » 20 srp 2017 19:17

O tome kako ne znam kad su mi u zivotu misli bile intezivnije...

ariadne
hladan tuš

Post Postao/la ariadne » 21 srp 2017 23:18

S razlogom mi se nije dalo ić na posao danas, sad sam mrtva ko da sam ručno izorala pet jutara zemlje. Ono kad se mentalno pripremiš na relaksaciju pa na kraju ispadne da se relaksirat ne možeš = sve je triput teže. Son of a bitch. Hoću svoj slobodni dan natrag. :mukajezeva:

Odgovorite