Zadnji odgledani film - ocijenite
- Moloko
- Postovi: 16477
- Pridružen/a: 28 sij 2010 11:10
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Status: U vezi
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Little Miss Sunshine.
6/10
Nije me se dojmio.
6/10
Nije me se dojmio.
"Koliko me je tko tražio, toliko me je i otkrio. Koliko me otkrio, toliko me je zaslužio. I dajem sve, tek kad ima tko da sve i ponese."
-
- Postovi: 558
- Pridružen/a: 28 tra 2011 20:47
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Da, dobro si rekla - tipična amerikanština.
Ima ovaj, meni je on odličan
http://www.youtube.com/watch?v=RbuEhwse ... re=related
Radi se o istinitim događajima tj. najviše o liku Hipatije, filozofkinje i matematičarke koja je pripadala neoplatonizmu.
Ako neko voli historijske.
Ima ovaj, meni je on odličan
http://www.youtube.com/watch?v=RbuEhwse ... re=related
Radi se o istinitim događajima tj. najviše o liku Hipatije, filozofkinje i matematičarke koja je pripadala neoplatonizmu.
Ako neko voli historijske.
- Kroacija
- Postovi: 16674
- Pridružen/a: 02 stu 2005 11:37
- Spol/rod: ne želim definirati
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Lokacija: Njemačka
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Adaptation (2002)
6.5/10
meryl streep smrce orhideje.
iako razigran, pomalo forsiran. kraj je srednja zalost.
6.5/10
meryl streep smrce orhideje.
iako razigran, pomalo forsiran. kraj je srednja zalost.
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Bloomington
3/10. Smeće. Gore od Loving Annabelle.
3/10. Smeće. Gore od Loving Annabelle.
- Zita
- Postovi: 6235
- Pridružen/a: 01 stu 2005 01:14
- Spol/rod: žensko
- Status: U životnom partnerstvu
- Lokacija: Zgb
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
thanx. bas sam to mislila gledatBash je napisao/la:Bloomington
3/10. Smeće. Gore od Loving Annabelle.
priest-uff bla. ak fakat nemate nis pametnije onda je gledljivo
unknown 7/10
ocekivala sam totalno smece al film me ugodno iznenadio
Measure of a woman is her sense of humor
-
- Postovi: 60
- Pridružen/a: 22 lip 2011 10:00
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: lezbijka
- Status: U vezi
- Kroacija
- Postovi: 16674
- Pridružen/a: 02 stu 2005 11:37
- Spol/rod: ne želim definirati
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Lokacija: Njemačka
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Funny games (2007)
ne mogu vjerovati da ovo nisam prije gledala. sick sick.
kazu da je bolja verzija iz 1997 ali meni je i ova fine. tim rothov pickasti i papcinski lik me poprilicno iznervirao, a i film sam po sebi je igra zivaca sto i nije cudno, s obzirom da je i hanekeov Das weiße Band imao slican tempo radnje i WTF? element na kraju.
iduci na listi mi je njegov Das Schloß i knjiga mi je, teska srca priznajem, kafkino naj djelo, premda nedovrseno.
- telefon radi!
- zovi nekog.
- koga?
- policiju.
-.-
uopce mi nije zao nesposobnjakovica.
7.5-8/10
ne mogu vjerovati da ovo nisam prije gledala. sick sick.
kazu da je bolja verzija iz 1997 ali meni je i ova fine. tim rothov pickasti i papcinski lik me poprilicno iznervirao, a i film sam po sebi je igra zivaca sto i nije cudno, s obzirom da je i hanekeov Das weiße Band imao slican tempo radnje i WTF? element na kraju.
iduci na listi mi je njegov Das Schloß i knjiga mi je, teska srca priznajem, kafkino naj djelo, premda nedovrseno.
- telefon radi!
- zovi nekog.
- koga?
- policiju.
-.-
uopce mi nije zao nesposobnjakovica.
7.5-8/10
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
the notebook
odbijala sam ga pogledat iz nekog razloga, a nisam trebala. lijep je. baš je.
odbijala sam ga pogledat iz nekog razloga, a nisam trebala. lijep je. baš je.
- Moloko
- Postovi: 16477
- Pridružen/a: 28 sij 2010 11:10
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Status: U vezi
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Waiting for forever.
A šta ja znam,sladunjavo. Neka bude 6/10
Film je prilično upropastila glavna glumica koja preloše glumi.
A šta ja znam,sladunjavo. Neka bude 6/10
Film je prilično upropastila glavna glumica koja preloše glumi.
"Koliko me je tko tražio, toliko me je i otkrio. Koliko me otkrio, toliko me je zaslužio. I dajem sve, tek kad ima tko da sve i ponese."
-
- Postovi: 558
- Pridružen/a: 28 tra 2011 20:47
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
znam samo da nije harry potter. :/
želim. to je dio opće kulture. (izlika za sve lejmerske, geeky stvari koje radim)
želim. to je dio opće kulture. (izlika za sve lejmerske, geeky stvari koje radim)
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
sveto mesto
ne kužim. ko je baba?
gogolju, i bogu si težak.
ne kužim. ko je baba?
gogolju, i bogu si težak.
- Zita
- Postovi: 6235
- Pridružen/a: 01 stu 2005 01:14
- Spol/rod: žensko
- Status: U životnom partnerstvu
- Lokacija: Zgb
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
harry potter 7, part 2 6/10
ocekivala sam nekako vise
ocekivala sam nekako vise
Measure of a woman is her sense of humor
-
- Postovi: 60
- Pridružen/a: 22 lip 2011 10:00
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: lezbijka
- Status: U vezi
- Kroacija
- Postovi: 16674
- Pridružen/a: 02 stu 2005 11:37
- Spol/rod: ne želim definirati
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Lokacija: Njemačka
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Hævnen (2010)
7/10, drama o nasilju i roditeljskim failovima komunikacije s djecom. jako, jako mi se svidja jedan od likova i njegova osobnost. inace, tematika je malo izlizana i predvidljiva ali svidja mi se moralni koncept.
7/10, drama o nasilju i roditeljskim failovima komunikacije s djecom. jako, jako mi se svidja jedan od likova i njegova osobnost. inace, tematika je malo izlizana i predvidljiva ali svidja mi se moralni koncept.
- Moloko
- Postovi: 16477
- Pridružen/a: 28 sij 2010 11:10
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Status: U vezi
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
50 first dates
A slatko.
8/10
A slatko.
8/10
"Koliko me je tko tražio, toliko me je i otkrio. Koliko me otkrio, toliko me je zaslužio. I dajem sve, tek kad ima tko da sve i ponese."
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Neki od dojmljivijih filmova i dokumentaraca koje sam gledala u posljednje vrijeme:
Who's Afraid of Virginia Woolf? (1966)
Director: Mike Nichols
9.5/10
"Funny games US" : D Taylor i Burton su sjaaaajni.
~
12 Angry Men (1957)
Director: Sidney Lumet
9.8/10
Woooow, kakav inteligentan i dinamičan scenarij s odličnim glumačkim interpretacijama.
Nikakvi efekti kojima pribjegavaju filmovi novijeg doba u nedostatku dobre priče i glume nikad neće biti ni približno dobra supstitucija za ovako nešto. Pojmovi poput "good point" i "reasonable doubt" u ovom filmu nalaze svoje puno značenje.
Odlično.
~
Das Weiße Band (2009)
Director: Michael Haneke
8.5/10
Loš odgoj malih fašista u odličnoj Hanekeovoj sterilno-prljavoj režiji.
Who's Afraid of Virginia Woolf? (1966)
Director: Mike Nichols
9.5/10
"Funny games US" : D Taylor i Burton su sjaaaajni.
~
12 Angry Men (1957)
Director: Sidney Lumet
9.8/10
Woooow, kakav inteligentan i dinamičan scenarij s odličnim glumačkim interpretacijama.
Nikakvi efekti kojima pribjegavaju filmovi novijeg doba u nedostatku dobre priče i glume nikad neće biti ni približno dobra supstitucija za ovako nešto. Pojmovi poput "good point" i "reasonable doubt" u ovom filmu nalaze svoje puno značenje.
Odlično.
~
Das Weiße Band (2009)
Director: Michael Haneke
8.5/10
Loš odgoj malih fašista u odličnoj Hanekeovoj sterilno-prljavoj režiji.
▲ v o l c a n o ▲
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
For the Bible Tells Me So (2007)
Director: Daniel G. Karslake
9/10
Kad bi svatko pogledao ovaj dokumentarac i kad bi isti bio uvršten u obrazovni sustav, ne sumnjam da bi svijet postao ljepše mjesto.
Kraj me s a capella lyricsima C. Lauper slomio (ali u pozitivnom smislu):
You with the sad eyes
Don't be discouraged, though i realize it's hard to
Take courage in a world, full of people
You can lose sight of it
And the darkness inside you
Will make you feel so small
But I see your true colors, shining through
I see your true colors, and that's why I love you
So don't be afraid, to let them show
Your true colors, true colors
Are beautiful, like a
~
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011)
Director: David Yates
8/10
Neočekivano, drugi dio je noć-dan razlika u odnosu na prvi. Dinamično i zanimljivo, gotovo svaka scena ima svoje mjesto.
Za razliku od glume, uvjerljivost efekata je uvijek bila jača strana filmova o Potteru. Glazba je predivna. Dio mene koji vapi za fantasyjem je zadovoljen. Zadovoljna je i moja movie partnerica koja je također meditirala za vrijeme prvog dijela.
~
Equus (1977)
Director: Sidney Lumet
8/10
Martin Dysart: Passion, you see, can be destroyed by a doctor. It cannot be created.
Burton i Firth su sjajni protagonisti.
Teško mi je i zamisliti Radcliffea u izuzetno zahtjevnoj ulozi Alana koju je igrao u kazališnoj verziji ovog filma.
~
Kick-Ass (2010)
Director: Matthew Vaughn
9/10
Super je što Vaughn od tema kojima realizacija najčešće izgleda kao jeftina zabava za osnovnoškolce uspije napraviti nešto kvalitetno i zabavno s puno dobre akcije. :nunchake: Ovo mi je njegov najbolji film i ujedno jedan od rijetkih u kojima me Cage ne živcira. Vidim na njegovom imdb profilu neke naznake da se radi "Kick-Ass 2: Balls to the Wall". Veseli me. : ) Mindy je moja dream daughter :dreamy: :')
Director: Daniel G. Karslake
9/10
Kad bi svatko pogledao ovaj dokumentarac i kad bi isti bio uvršten u obrazovni sustav, ne sumnjam da bi svijet postao ljepše mjesto.
Kraj me s a capella lyricsima C. Lauper slomio (ali u pozitivnom smislu):
You with the sad eyes
Don't be discouraged, though i realize it's hard to
Take courage in a world, full of people
You can lose sight of it
And the darkness inside you
Will make you feel so small
But I see your true colors, shining through
I see your true colors, and that's why I love you
So don't be afraid, to let them show
Your true colors, true colors
Are beautiful, like a
~
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (2011)
Director: David Yates
8/10
Neočekivano, drugi dio je noć-dan razlika u odnosu na prvi. Dinamično i zanimljivo, gotovo svaka scena ima svoje mjesto.
Za razliku od glume, uvjerljivost efekata je uvijek bila jača strana filmova o Potteru. Glazba je predivna. Dio mene koji vapi za fantasyjem je zadovoljen. Zadovoljna je i moja movie partnerica koja je također meditirala za vrijeme prvog dijela.
~
Equus (1977)
Director: Sidney Lumet
8/10
Martin Dysart: Passion, you see, can be destroyed by a doctor. It cannot be created.
Burton i Firth su sjajni protagonisti.
Teško mi je i zamisliti Radcliffea u izuzetno zahtjevnoj ulozi Alana koju je igrao u kazališnoj verziji ovog filma.
~
Kick-Ass (2010)
Director: Matthew Vaughn
9/10
Super je što Vaughn od tema kojima realizacija najčešće izgleda kao jeftina zabava za osnovnoškolce uspije napraviti nešto kvalitetno i zabavno s puno dobre akcije. :nunchake: Ovo mi je njegov najbolji film i ujedno jedan od rijetkih u kojima me Cage ne živcira. Vidim na njegovom imdb profilu neke naznake da se radi "Kick-Ass 2: Balls to the Wall". Veseli me. : ) Mindy je moja dream daughter :dreamy: :')
▲ v o l c a n o ▲
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Touching The Void (2003)
Director: Kevin Macdonald
9/10
Alpinisti su mi uvijek bili fascinantni. Znala bih se zaustaviti tijekom planinarenja kako bi ih gledala.
Ova odlična i dirljiva priča samo produbljuje tu fascinaciju.
~
What's Eating Gilbert Grape (1993)
Director: Lasse Hallström
7.8/10
Mjestimično je baš srceparajuć I'm not gonna let her be a joke.
Jasno je koliko je mini-Leo sjajan u ulozi Arnieja.
~
Hanna (2011)
Director: Joe Wright
7.5/10
Hanna je filmski contemporary dance, više atmosferičan no sadržajan. Jako mi se sviđa način snimanja i režija. U svemu tome sam pronašla omiljenu iñárrituovsku nit (Biutiful) što je nemoguće da me ostavi bez impresije. Mislim da će mi se još više svidjeti ponovnim gledanjem. Ne bih izdvajala pojedinačne glumačke izvedbe jer sve kao cjelina (uključujući i glazbu The Chemical Brothers) za mene vrlo uspješno funkcionira.
- What did your mother die of Hanna?
- Three bullets.
~
Funny Games U.S. (2007)
Director: Michael Haneke
9/10
Počela sam gledati original, ali mi glumci nisu bili dovoljno zanimljivi. Ovaj cast je ODLIČAN! (Roth mi je već sam po sebi, kao i lik kojeg igra - bezvezan : D).
Haneke je napravio prvoklasnu provokaciju koja uz mnoštvo sjajnih detalja savršeno funkcionira od početka do kraja.
Paul:
You're an idiot, Tubby.
You don't kill the person who's counted out. You kill the one left over. What's wrong with you?
Peter: He tried to run away.
Paul: So what? That's no reason to get trigger-happy. Don't you have any sense of timing?
*smileexplode*
Director: Kevin Macdonald
9/10
Alpinisti su mi uvijek bili fascinantni. Znala bih se zaustaviti tijekom planinarenja kako bi ih gledala.
Ova odlična i dirljiva priča samo produbljuje tu fascinaciju.
~
What's Eating Gilbert Grape (1993)
Director: Lasse Hallström
7.8/10
Mjestimično je baš srceparajuć I'm not gonna let her be a joke.
Jasno je koliko je mini-Leo sjajan u ulozi Arnieja.
~
Hanna (2011)
Director: Joe Wright
7.5/10
Hanna je filmski contemporary dance, više atmosferičan no sadržajan. Jako mi se sviđa način snimanja i režija. U svemu tome sam pronašla omiljenu iñárrituovsku nit (Biutiful) što je nemoguće da me ostavi bez impresije. Mislim da će mi se još više svidjeti ponovnim gledanjem. Ne bih izdvajala pojedinačne glumačke izvedbe jer sve kao cjelina (uključujući i glazbu The Chemical Brothers) za mene vrlo uspješno funkcionira.
- What did your mother die of Hanna?
- Three bullets.
~
Funny Games U.S. (2007)
Director: Michael Haneke
9/10
Počela sam gledati original, ali mi glumci nisu bili dovoljno zanimljivi. Ovaj cast je ODLIČAN! (Roth mi je već sam po sebi, kao i lik kojeg igra - bezvezan : D).
Haneke je napravio prvoklasnu provokaciju koja uz mnoštvo sjajnih detalja savršeno funkcionira od početka do kraja.
Paul:
You're an idiot, Tubby.
You don't kill the person who's counted out. You kill the one left over. What's wrong with you?
Peter: He tried to run away.
Paul: So what? That's no reason to get trigger-happy. Don't you have any sense of timing?
*smileexplode*
▲ v o l c a n o ▲
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
A Perfect World (1993)
Director: Clint Eastwood
Najdraži Clintov film. ♥
~
It's a Wonderful Life (1946)
Director: Frank Capra
♥
DekiSa movie
~
Ying Xiong (2002)
Director: Yimou Zhang
8.5/10
Flying Snow: I'm taking you home now. Our home.
ART
~
Amores Perros (2000)
Director: Alejandro González Iñárritu
8.5/10
~
21 Grams (2003)
Director: Alejandro González Iñárritu
9.5/10
Dream team
Director: Clint Eastwood
Najdraži Clintov film. ♥
~
It's a Wonderful Life (1946)
Director: Frank Capra
♥
DekiSa movie
~
Ying Xiong (2002)
Director: Yimou Zhang
8.5/10
Flying Snow: I'm taking you home now. Our home.
ART
~
Amores Perros (2000)
Director: Alejandro González Iñárritu
8.5/10
~
21 Grams (2003)
Director: Alejandro González Iñárritu
9.5/10
Dream team
▲ v o l c a n o ▲
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Normal (2003)
Director: Jane Anderson
7.5/10
Roy/Ruth (Tom Wilkinson) je M2F osoba koja nakon 25 godina braka napokon odluči obznaniti svima kako se osjeća.
Promjena najteže pada obitelji koja zajedno s njim tj. njom prolazi cijeli proces. Sweet Roy. Sweet soul. What we do for love.
Simpatična scena kad se prvi put pojavi pred svojom ženom Irmom (Jessica Lange) odjevena u žensku odjeću : D
Ruth: So, what do you think?
Irma: What can I say? You look like my aunt Norma after her stroke.
Ruth: Do I look that awful?
Irma: Yeah. Yes, honey, you do.
:')
Director: Jane Anderson
7.5/10
Roy/Ruth (Tom Wilkinson) je M2F osoba koja nakon 25 godina braka napokon odluči obznaniti svima kako se osjeća.
Promjena najteže pada obitelji koja zajedno s njim tj. njom prolazi cijeli proces. Sweet Roy. Sweet soul. What we do for love.
Simpatična scena kad se prvi put pojavi pred svojom ženom Irmom (Jessica Lange) odjevena u žensku odjeću : D
Ruth: So, what do you think?
Irma: What can I say? You look like my aunt Norma after her stroke.
Ruth: Do I look that awful?
Irma: Yeah. Yes, honey, you do.
:')
▲ v o l c a n o ▲
- Kroacija
- Postovi: 16674
- Pridružen/a: 02 stu 2005 11:37
- Spol/rod: ne želim definirati
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Lokacija: Njemačka
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
napokon smo odgledale sharktopus (2010)
10/10
10/10
-
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 04 sij 2010 21:30
- Spol/rod: žensko
- Lokacija: London calling.
- Kontakt:
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Love And Other Impossible Pursuits
Portmanica ga žestoko nabija u svakim cipelama u kojima hoda.
pjeva Adele.bože, svugdje me prati.
okej film.
Something Borrowed
sladunjava romantika.
ne možeš najboljoj frendici posuditi dečka.
kaman!
niš´ posebno.
Portmanica ga žestoko nabija u svakim cipelama u kojima hoda.
pjeva Adele.bože, svugdje me prati.
okej film.
Something Borrowed
sladunjava romantika.
ne možeš najboljoj frendici posuditi dečka.
kaman!
niš´ posebno.
Stay tuned.
- Zita
- Postovi: 6235
- Pridružen/a: 01 stu 2005 01:14
- Spol/rod: žensko
- Status: U životnom partnerstvu
- Lokacija: Zgb
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
super 8: 4/10
previse pompe za djecji film
dokumentarac: wanishing of the bees 6/10
ocekivala sm puno vise
previse pompe za djecji film
dokumentarac: wanishing of the bees 6/10
ocekivala sm puno vise
Measure of a woman is her sense of humor
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
paul
predobar. najbolja nova komedija od the boat that rocked.
sadrži star trek, star wars, lotr i et reference. smijala sam se ko guzica.
predobar. najbolja nova komedija od the boat that rocked.
sadrži star trek, star wars, lotr i et reference. smijala sam se ko guzica.
- Afrodita
- Postovi: 4523
- Pridružen/a: 23 srp 2011 11:44
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: lezbijka
- Status: U vezi
- Lokacija: Karlovac
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Agora (2009)- 10/10
Povijesna drama smještena u rimski Egipat. Glavni lik je poznata matematičarka Hypatia (Rachel Weisz) iz Aleksandrije. Govori o njezinoj borbi protiv utjecaja religije na znanost ali i o vrlo teškom poloćaju žene znanstvenice u to vrijeme. Genijalan film. Tema primjenjiva u svim razdobljima.
http://www.youtube.com/watch?v=RbuEhwselE0
Elena Undone (2010)- 9/10
Predivna ljubavna priča o otkrivanju vlastite seksualnosti i mijenjaju žene tijekom života. Malo je možda naporan dio o seksualnom guruu.
http://www.youtube.com/watch?v=Qp9ulJ39qhQ
The Secret Diaries Of Miss Anne Lister (2010)- 6/10
Za razliku od Elene Undone ovaj me je film prilično razočarao. Lijepo upakirani britanski prouzvod sa uvijek dobro pogođenom obradom prošliosti i uvijek dobro odrađenom kostimografijom ali meni prilično hladan i neemotivan. Glavnie junakinje me ostavljaju poprilično ravnodušnom.
http://www.youtube.com/watch?v=vzfvBOLQyBs
Waking Madison (2010)- 9/10
Djevojka koja pati od poremećaja ličnosti i pokušava ponovno pronaći sebe i vratiti svoj mir i život. Još jedan jako dobar film Katherine Brooks (nadam se da ste gledale Loving Annabelle i Finding Kate, ovaj posljednji je doduše kratki film). Vrlo emocionalan, jako dobar vizualno, vrlo dobri glumci i kao obično i Katherine se nakratko pojavljuje (to me podsjeća na pokojnog Hitchocka koji se uvijek pojavljivao u svojim filmovima).
http://www.youtube.com/watch?v=LGwa_vlGMro (u početku trailera je prvo reklama)
Da ne bi ispalo kako sam si pametna i gledam samo "ozbiljne" filmove gledala sam i jednu meni vrlo simpatičnu komediju.
Easy A (2010)- 9/10
Emma Stone (što je sigurno razlog za gledanje, barem za mene) glumi tinejdžerku koja u školi proširi glasine o sebi kao vrlo lakoj curi (što je donekle i povezano sa njezinim seminarom o knjizi The Scarlet Letter). Vrlo dobar film sa temom doista bliskom svima - kako društvo može i tekako utjecati, na žalost, na sliku o nama iako ona ne mora biti istinita. Na jedan vrlo ironično-humorističan način film može biti zanimljiv i mlađim i odraslim osobama.
http://www.youtube.com/watch?v=KNbPnqyvItk
Povijesna drama smještena u rimski Egipat. Glavni lik je poznata matematičarka Hypatia (Rachel Weisz) iz Aleksandrije. Govori o njezinoj borbi protiv utjecaja religije na znanost ali i o vrlo teškom poloćaju žene znanstvenice u to vrijeme. Genijalan film. Tema primjenjiva u svim razdobljima.
http://www.youtube.com/watch?v=RbuEhwselE0
Elena Undone (2010)- 9/10
Predivna ljubavna priča o otkrivanju vlastite seksualnosti i mijenjaju žene tijekom života. Malo je možda naporan dio o seksualnom guruu.
http://www.youtube.com/watch?v=Qp9ulJ39qhQ
The Secret Diaries Of Miss Anne Lister (2010)- 6/10
Za razliku od Elene Undone ovaj me je film prilično razočarao. Lijepo upakirani britanski prouzvod sa uvijek dobro pogođenom obradom prošliosti i uvijek dobro odrađenom kostimografijom ali meni prilično hladan i neemotivan. Glavnie junakinje me ostavljaju poprilično ravnodušnom.
http://www.youtube.com/watch?v=vzfvBOLQyBs
Waking Madison (2010)- 9/10
Djevojka koja pati od poremećaja ličnosti i pokušava ponovno pronaći sebe i vratiti svoj mir i život. Još jedan jako dobar film Katherine Brooks (nadam se da ste gledale Loving Annabelle i Finding Kate, ovaj posljednji je doduše kratki film). Vrlo emocionalan, jako dobar vizualno, vrlo dobri glumci i kao obično i Katherine se nakratko pojavljuje (to me podsjeća na pokojnog Hitchocka koji se uvijek pojavljivao u svojim filmovima).
http://www.youtube.com/watch?v=LGwa_vlGMro (u početku trailera je prvo reklama)
Da ne bi ispalo kako sam si pametna i gledam samo "ozbiljne" filmove gledala sam i jednu meni vrlo simpatičnu komediju.
Easy A (2010)- 9/10
Emma Stone (što je sigurno razlog za gledanje, barem za mene) glumi tinejdžerku koja u školi proširi glasine o sebi kao vrlo lakoj curi (što je donekle i povezano sa njezinim seminarom o knjizi The Scarlet Letter). Vrlo dobar film sa temom doista bliskom svima - kako društvo može i tekako utjecati, na žalost, na sliku o nama iako ona ne mora biti istinita. Na jedan vrlo ironično-humorističan način film može biti zanimljiv i mlađim i odraslim osobama.
http://www.youtube.com/watch?v=KNbPnqyvItk
I want her everywhere and if she's beside me I know I need never care but to love her is to need her everywhere knowing that love is to share
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
da... o da! skužih da mi se jako sviđa većina filmova s tom istom ekipom.PicajzLa je napisao/la:paul
predobar. najbolja nova komedija od the boat that rocked.
sadrži star trek, star wars, lotr i et reference. smijala sam se ko guzica.
SUPER 8
Spielbergov, spoj ET-a i gooniesa, više onako za klince, ali svakako za stoplit srce svima koji su bili klinci 80tih. jedino što se možda može zamjeriti je to što je skoro svaki minut filma spilbergovski predvidiv, al s obzirom da sam baš nekako nostalgički nastrojena, baš mi je to sjelo. 7/10
- Moloko
- Postovi: 16477
- Pridružen/a: 28 sij 2010 11:10
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Status: U vezi
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Elena Undone.
8/10
Nije loše.
8/10
Nije loše.
"Koliko me je tko tražio, toliko me je i otkrio. Koliko me otkrio, toliko me je zaslužio. I dajem sve, tek kad ima tko da sve i ponese."
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
moon
čudnjikavo. treba masu da radnja krene i onda se odjednom sve rasplete. ali volim sama rockwella. baš.
wolf creek
svinjarija. imaju rupu u radnji veličine onog kratera kraj kojeg su im se neobjašnjivo ugasili satovi i auto. a nema veze s ničim nadnaravnim već s luđakom u kamionu. ali sva tehnologija je stala. -.-
čudnjikavo. treba masu da radnja krene i onda se odjednom sve rasplete. ali volim sama rockwella. baš.
wolf creek
svinjarija. imaju rupu u radnji veličine onog kratera kraj kojeg su im se neobjašnjivo ugasili satovi i auto. a nema veze s ničim nadnaravnim već s luđakom u kamionu. ali sva tehnologija je stala. -.-
Re: zadnji odgledani film-ocjenite
Agora...8/10...odlicno prikazan kontext galopirajuceg zla (krscani dolaze), bez prevelikog razvoja likova, sto u ovom slucaju nije odvec ni bitno. sjajni kostimi.
Paul 7/10...simpaticno, pozitivno, na momente duhovito, nista urnebesno, idealno za ljetnu vecer.
Super 8...7/10...Spielberg naprosto zna ispricati filmsku pricu, taman bila rijec o ljigi, nista posebno, al dovoljno zabavno, nostalgicno za one rodjene 1970ih.
Paul 7/10...simpaticno, pozitivno, na momente duhovito, nista urnebesno, idealno za ljetnu vecer.
Super 8...7/10...Spielberg naprosto zna ispricati filmsku pricu, taman bila rijec o ljigi, nista posebno, al dovoljno zabavno, nostalgicno za one rodjene 1970ih.