Foto: okayplayer.comZa Mayera Hawthornea neki će reći da "fura" modernizirani soul kao i mnogi drugi. Možda jest tako, ali mene je osvojio, pa će ova recenzija možda biti i pomalo subjektivna.

Hawthorn se profesionalno bavi glazbom od 2006., a zamjetan je utjecaj Curtisa Mayfileda i Smokeya Robinsona.

Album "Where does this door go" uistinu je divan, a njegov najavni singl, "Her favorite song", može se pohvaliti vokalom Jessie Ware, dok je u pjesmi "Crime" ugostio Kendricka Lamara. Osim spomenutih, među favoritima su "The innocent" i "Wine glass woman".

Međutim, Hawthornea već niz godina prati svojevrstan problem. Zbog njegova Motown stila, falsetto vokala i štreberskog izgleda mnogi ga kritičari ne shvaćaju ozbiljno. No, njegov treći studijski album mogao bi to promijeniti jer zaslužuje poštovanje.

U njega je uloženo puno truda i daleko je dinamičniji i zanimljiviji od prva dva. Čitav album odlikuju odlične ritam-sekcije i dobri elementi brass-sekcije. Sve to zajedno njegov falsetto prikazuje u savršenom svjetlu.

Osim retro-soula, Mayer eksperimentira i s funkom i modernijim popom. U pjesmi "Allie Jones", koja "miriše" na reggae, do izražaja dolazi kompleksan vokalni aranžman i hip-hop beat. Neki će ga usporediti s Justinom Timberlakeom ali Mayer nije tip koji pjevuši o curama, seksu i partijanju što Timberlake čini već deset godina i već postaje pomalo dosadan.

Album "Where does this door go" osvaja na prvo slušanje i te 52 minute glazbe zasigurno su najbolje što je Mayer dosad ponudio publici.

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.