HRFF 2016

Koje kompanije najbolje kotiraju kod LGBT populacije? I prevodi li se podrška LGBT pravima boljom prodajom proizvoda?

Adweek, jedna od najpoznatijih stranica posvećena marketinškoj industriji, izradila je posebnu infografiku s popisom marki koje danas najbolje prolaze kod LGBT populacije na tržištu SAD-a. Naime, dobro je poznato da se niz kompanija posljednjih godina dobrano trudi uključiti klauzule jednakosti u svoje interne pravilnike (zabrana diskriminacije, dopušteno odsustvo zbog bolesti partnera/partnerice, …) čime se, neizravno i izravno, direktno obraća LGBT potrošačima.

Uostalom, istraživanje je pokazalo da se među dvadeset najpopularnijih kompanija među LGBT populacijom našlo niz onih koje su u posljednje vrijeme veoma glasno podržavale jednakost prava. Zanimljivo, listu prevodi Costco, kompanija koja se uopće ne oglašava, a koja je u indeksu jednakosti organizacije Human Rights Camapign dobila 95 posto prilikom ispitivanja korporativne prakse spram LGBT populacije. Slijede Netflix, Panera bread, Trader Joe's, Youtube i Amazon.

Primjerice, na 10. mjestu je kompanija Apple koja je bračnu jednakost javnu nazvala borbom za ljudska prava. U odnosu na prošlu godina, Ikea je bitno popravila status, kao i marka odjeće poznata po agresivnom marketingu Abercrombie & Fitch, iako potonja i dalje bilježi više negativnih no pozitivnih reakcija.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Ova stranica koristi web kolačiće. Neki od kolačića koje koristimo su neophodni za rad dijelova stranice. Ukoliko ne želite instalirati kolačiće s ovih stranica, možete nastaviti pregledavati stranice bez klikanja na "Prihvaćam kolačiće", kolačići se neće instalirati.