Sjećam se davnih dana redovitog obitavanja na Gay Romeu. Ili, kako se to danas politički korektnije zove, Planet Romeu. Postojao je vrlo složen proces eliminacije, koji se sastojao od raznih testova inteligencije, ličnosti, verbalne komunikacije, te raznih trik-pitanja na kojima bi neoprezan kandidat vrlo lako izgubio svaku priliku za daljnju komunikaciju.

Sve u svrhu toga da potencijalni potraživač seksualne, prijateljske ili romantično-ljubavne usluge izabere najkvalitatnijeg ponuđača istih tih usluga. Nešto kao stočni sajam, gdje svatko svakoga nastoji zajebati dok se istovremeno svi žale kako su ih svi zajebali.

Elem, sjećam se jednog od tih zahtjeva. Počesto se zahtijevalo da potencijalni jebalec ili ljubav života ne bude profesionalni peder. S obzirom na to koji bi dodatni zahtjevi bili postavljeni, promišljanje o značenju fraze "profesionalni peder" može se razviti u dva smjera.

Uvjeti koji prate nepoželjnost profesionalnog pedera

Prvi smjer bi vrijedio tamo gdje bi nepoželjnost profesionalnog pedera obično bila popraćena sljedećim zahtjevima: "normalan", "nefeminiziran", "stop tetkama", "pravo sam muško i istog takvog tražim". U takvom kontekstu obično se sve može svesti pod nazivnik "ne tražim autane pedere ili one koji ni ne moraju biti aut da bi bilo očito da su pederi".

Drugi smjer bi vrijedio za sve one koji odbojnost prema profesionalnim pederima ne bi začinili već navedenim dodatnim zahtjevima. U tim slučajevima, "peder" bi u toj frazi značio, ha, da je netko peder. "Profesionalni" bi značio da se ne boji to priznati, uključivao taj auditorij samo njega ili još milijun ljudi. I, dodatno, komentar na plitkost nečije osobnosti, budući da je pederluk jedina razina na kojoj se netko može identificirati.

Jednodimenzionalnost.

Ove prve nisam podržavao jer mi feminiziranost nije smetala i nije me bilo briga hoću li zbog bliskosti s feminiziranom osobom biti prokazan kao peder. Zato što sam ionako znao da ću doživotno ostati, što bi prost narod rekao, suva k****. U tom slučaju je potpuno svejedno ne taslačiš li se s feminiziranim ili se ne taslačiš s nefemiziranim muškarcem. I nisi li u vezi s feminiziranim ili nefeminiziranim.

Zahtjevi za nefeminiziranima, pravim muškarcima i netetkama nekako se još i mogu, premda nategnuto u većini slučajeva, svesti pod seksualne preferencije. Međutim, kakva li bi to mogla biti seksualna preferencija da isključivo amaterski pederi mogu uzrokovati erekciju?

Ove druge sam podržavao. Vjerojatno zato što sam smatrao da ja ne želim biti takva osoba. Profesionalno pederasta. Tko bi želio biti jednodimenzionalna osoba? Osoba kojoj se sve vrti oko pederluka. Osoba koja istražuje povijest pederskog aktivizma i pederluka općenito. Gleda filmove s tom tematikom. Ili, bože sačuvaj, piše o tim temama. Na nekom tamo, untisunpora, pederskom portalu. Znam da to nikada ne želim postati. Zašto bih onda takvu osobu htio kraj sebe?

Upoznajmo ljude s pederima!

Tako sam razmišljao, potpuno slučajno, tamo još dok sam bio duboko u ormaru. Ni sam ne znam kako baš tada. Srećom, danas sam puno pametniji. Ako netko želi biti profesionalni peder, neka slobodno bude. Nikako to ne utječe na moju odluku o taslačenju ili ljubovanju s nekim. Neka slobodno bude to što jest. Pa ako želi, neka piše i tekstove po pederskim portalima ako ga veseli.

To nema nikakve veze sa mnom. Ja znam što želim, a znam da tako što sigurno ne želim. Svakome njegovo. Tako da sam sada, kao što je i očito, tolerantniji nego prije deset ili dvanaest godina. Puno tolerantniji.

Čak i oni koji ne žele baš ništa dijeliti s profesionalnim pederima niti žele biti profesionalni pederi, svejedno se nadaju istome. Istome kao i profesionalni pederi. Da neće, u slučaju da netko ipak sazna da su pederi, amaterski ali ipak pederi, naići na isključivost, netoleranciju i neprihvaćanje. Obično se kao glavni razlog netolerancije i neprihvaćanja navodi strah od nepoznatog.

Naravno, nije zabilježen niti jedan slučaj u ljetopisima internetskog dejtanja da je profesionalni peder izrijekom zabranio pristup amaterskom pederu

Strah od nepoznatog rezultat je predrasuda. A predrasude su rezultat neznanja. Ljudi se boje nepoznatih stvari. Boje se onoga o čemu ništa ne znaju ili znaju vrlo malo. Zbog toga je potrebno upoznati ljude s pederima. Pederima kao individualcima i pederima kao skupinom. Jedino na taj način će ljudi shvatiti da među pederima ima dragih ljudi. Ili da među dragim ljudima ima pedera.

Na taj način se često vrlo efikasno ruše barijere koje podižu neznanje i nezainteresiranost. A time se ujedno brišu netolerancija i neprihvaćanje. Direktno i indirektno.

Profesionalni pederi se nadaju da će time nekako pomoći populaciji kojoj pripadaju. Možda kod svakoga postoje barem natruhe mesijanskog kompleksa. Kod nekih postoje i teško uočljive natruhe nepostojanja mesijanskog kompleksa.

Svaki profesionalni peder je sigurno, barem nakratko, bio amaterski peder

Kako god, mogućnosti da se doprinese pederskoj populaciji, što god to značilo, u apsolutno svim slučajevima prethodio je poriv da se pomogne samom sebi. A i amaterski pederi se nadaju da će indirektno imati koristi od takvog pristupa profesionalnih pedera. Ništa čudno. Pa tko ne bi volio biti okružen ljudima koji ga prihvaćaju?!

Pederska populacija je, naravno, upoznata sama sa sobom. Iz znanja proizlaze tolerancija i prihvaćanje. A na kraju iz svega može proizaći samo populacija koja je, zbog svoje specifičnosti, potpuno nadišla netoleranciju i neprihvaćanje. I time, u malome, služi kao primjer cjelokupnom čovječanstvu kakav model osvještenosti bi trebalo primijeniti. To bi, naime, bila istina da nije potpuna laž.

Shizofrenost hrvatske pederske populacije niti malo ne čudi. Budući da je većina ionako još uvijek u ormaru, onda većina populacije može imati samo predrasude o tome što znači izaći iz ormara

Zahtjevi za nefeminiziranima, pravim muškarcima i netetkama nekako se još i mogu, premda nategnuto u većini slučajeva, svesti pod seksualne preferencije. Međutim, kakva li bi to mogla biti seksualna preferencija da isključivo amaterski pederi mogu uzrokovati erekciju? Seksualnim perverzijama je samo amaterizam granica.

Naravno, nije zabilježen niti jedan slučaj u ljetopisima internetskog dejtanja da je profesionalni peder izrijekom zabranio pristup amaterskom pederu. Odnos je jednostran, odnosno njegovo nepostojanje je jednostrano. Isključivo amaterski pederi ne traže amaterske pedere. Rekao bih da je riječ o isključivosti, netoleranciji i neprihvaćanju. A sve troje, kao što znamo, proizlazi iz straha od nepoznatog. A strah, kao što znamo, proizlazi iz predrasuda. Koje proizlaze iz neznanja.

Lako je shvatljivo odakle neznanje. Neznanje se podrazumijeva zato što amaterski peder (još) nije postao profesionalni peder. Suprotno od toga, svaki profesionalni peder je sigurno barem nakratko bio amaterski peder. Neznanje govori da se profesionalni peder u životu bavi isključivo svojim i tuđim pederlukom.

Govori i da je pederluk jedina razina nečije identifikacije. Svođenje samog sebe isključivo na seksualnu orijentaciju doista jest poprilično plitko shvaćanje svega.

Identifikacija kroz pederluk i osjećaj superiornosti

Neznanje govori da identifikacija isključivo kroz pederluk znači i osjećaj superiornosti nad ostalim ljudima. I ostalim pederima. Svašta neznanje govori. Ali, sve što govori redom su prekrasni, školski primjeri predrasude. Hrvatska nam Wikipedia kazuje da je predrasuda "...unaprijed donesen sud ili mišljenje o nečemu što se dovoljno ne poznaje niti se temeljito i kritički proučilo, odnosno prije iskustva". Kakve li slučajnosti!

Neznanje rezultira predrasudom o tome što zapravo znači biti profesionalni peder. Predrasudom koja, vrijedi ponoviti, rezultira strahom od nepoznatog. Od bivanja u takvom, nepoznatom i neželjenom, društvu. Ili, u gorem slučaju, strah od pretvaranja u nešto nepoznato i neželjeno. Glavna argumentacija u obrani protiv te opasnosti je tvrdnja da sami sebe ne doživljavamo isključivo kroz pederluk, pa ne želimo niti da nas drugi tako doživljavaju.

Neznanje se podrazumijeva zato što amaterski peder (još) nije postao profesionalni peder. Suprotno od toga, svaki profesionalni peder je sigurno barem nakratko bio amaterski peder

Što je, potpuno paradoksalno, dokaz da sami sebe doživljavamo isključivo kroz seksualnu orijentaciju. Kroz pederluk. Izbjegavanjem identificiranja i kroz seksualnu orijentaciju upravo toj seksualnoj orijentaciji dajemo na težini. Seksualnu orijentaciju vidimo kao prevagu. Kao prevagu između jednodimenzionalne i višedimenzionalne osobe.

Kao prevagu između toga da drugi vide našu osobnost ili da nas vide isključivo kao pedere. Isprike osjetljivijim ušima, ali jebeš takvu osobnost koju seksualna orijentacija može zasjeniti.

Za profesionalizaciju pederluka nužan je izlazak iz ormara

I nije li malo kontradiktorno da nečije identificiranje i kroz seksualnu orijentaciju, kojoj toliko ne želimo pridavati pozornost, bude presudni element za procjenu druge osobe? Upravo onako kako, jelte, ne želimo da se nas prosuđuje.

Ta shizofrenost hrvatske pederske populacije niti malo ne čudi. Budući da je većina ionako još uvijek u ormaru, onda većina populacije može imati samo predrasude o tome što znači izaći iz ormara. Kako definicija govori, mišljenje i sud prije iskustva. A kako je za profesionalizaciju pederluka nužan izlazak iz ormara, onda većina može imati samo predrasude o tome što znači biti profesionalni peder. Kako definicija govori, mišljenje i sud prije iskustva.

Mogućnosti da se doprinese pederskoj populaciji, što god to značilo, u apsolutno svim slučajevima prethodio je poriv da se pomogne samom sebi. A i amaterski pederi se nadaju da će indirektno imati koristi od takvog pristupa profesionalnih pedera

Da ponovim, neznanje stvara strah i predrasudu, a to rezultira isključivošću, netolerancijom i neprihvaćanjem. Zbog ormariranosti i neprofesionalnosti pederske populacije u Hrvata, može se zaključiti da ista ta populacija po definiciji spada u isključivu i netolerantnu populaciju kojoj je neprihvaćanje jedno od glavnih obilježja.

Dok ne dođe do većinske profesionalizacije pederske vojske, to će tako i ostati. Vjerojatno će ostati i nakon toga. Ali ćemo barem nakon toga moći biti isključivi i netolerantni oko nekih drugih i površnijih stvari. Zasad se zadržavamo prvenstveno na isključivanju, netoleriranju i neprihvaćanju na temelju seksualne orijentacije.

Iste one nebitne seksualne orijentacije zbog koje ne želimo da nas neki drugi isključuju, netoleriraju i neprihvaćaju.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Ova stranica koristi web kolačiće. Neki od kolačića koje koristimo su neophodni za rad dijelova stranice. Ukoliko ne želite instalirati kolačiće s ovih stranica, možete nastaviti pregledavati stranice bez klikanja na "Prihvaćam kolačiće", kolačići se neće instalirati.