HRFF 2016

Facebook stranica "LGBTIQ šarene obitelji" uz kratak opis kako se radi o referendumskoj inicijativi za davanje prava na posvajanje LGBTiQ parovima jedna je od one vrste stranica koja nam odmah privuče pozornost.

No, kad smo se raspitali koja od pretpostavljenih aktivnijih udruga stoji iza te inicijative, došli smo do pomalo iznenađujućeg odgovora. Ovo je, barem zasad, tek virtualni dio studentskog projekta.

Troje studenata zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti otvorili su početkom godine profile ''LGBTIQ šarene obitelji'' na Facebooku i Twitteru kao dio njihovog projekta simulacije afirmativne kampanje o pravu na usvajanje djece od strane LGBTIQ parova u Hrvatskoj u sklopu kolegija Politički marketing.

Danijela Kobešćak, Željko Cebin i Ivana Dragija, pod mentorstvom profesorice dr.sc. Marijane Grbeše tim je koji stoji iza "LGBTiQ šarenih obitelji".

Zbog brzine izostavili podatak da je riječ o studentskom projektu

"FB stranicu 'LGBTiQ šarene obitelji', kao i profil na Twitteru pod istim nazivom, otvorili smo kao dio projektne Strategije, u kojoj je širenje podrške kampanji kroz društvene mreže jedan od temeljnih koraka u informiranju i educiranju o spomenutoj temi. Naš se rad, dakako boduje i ocjenjuje te nam je stoga bitno da simuliranu kampanju odradimo temeljito i pametno, međutim, i FB i Twitter računi vrlo će vjerojatno i nakon prezentacije na kolegiju, biti u funkciji'', rekla nam je članica tima Ivana Dragija.

Izostavljanju ipak bitnog detalja kako je riječ o studentskom projektu, a ne stvarnoj referendumskoj inicijativi kumovala je brzina.

''U samom opisu stranice izostavljeno je da se radi o projektu za faks, najvećim dijelom što u brzini pripremanja stranice nismo o isticanju toga niti razmišljali. Ipak smo u promoviranju stranice na vlastitim FB profilima to ipak istaknuli'', pojašnjava Ivana.

Ono što odmah upada u oči je i pomalo provokativan logo, koji predstavlja crtež kućice u koji se smjestio pozdrav "Za dom", a studentica Ivana nam otkriva kako su s namjerom išli na tu kontroverzu s ciljem promjene percepcije tog pozdrava.

Slogan "Za dom" trebao bi potaknuti na razmišljanje

''Što se tiče provokativnog loga, kolega Cebin je u razgovoru s profesoricom Grbešom došao do zaključka kako bi upravo zbog svoje provokativnosti, logo kampanje izazvao interes kod javnosti i na taj ih način potaknuo da razmisle o pravom značenju riječi 'dom' i o svim pozitivnim konotacijama koje ta riječ sa sobom nosi: toplina, ljubav, sigurnost'', kaže.

U opisu stranice ''LGBTIQ šarene obitelji'' još piše i kako je ''strateška odluka ove referendumske inicijative predstavljanje LGBTiQ posvajanja prvenstveno kao pitanja ostvarenja dobrobiti djeteta".

Poruka koja se želi odaslati jest ta da je za djecu u domovima za nezbrinute najvažnije dobiti obitelj koja će im pružiti roditeljsku ljubav. Posvojiti ne znači pronaći dijete za obitelj, već obitelj djetetu: "Svako dijete zaslužuje ljubav i dom. Ne oduzimajmo im pravo na sretan život!''

''Zasad su reakcije odlične i pripadnici LGBTIQ populacije, kao i ostali koji podržavaju ideju, oduševljeni su ovakvom vrstom inicijative, makar i simulacije'', otkriva Ivana Dragija.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Ova stranica koristi web kolačiće. Neki od kolačića koje koristimo su neophodni za rad dijelova stranice. Ukoliko ne želite instalirati kolačiće s ovih stranica, možete nastaviti pregledavati stranice bez klikanja na "Prihvaćam kolačiće", kolačići se neće instalirati.