Najnovija reklama za Tiffany & Co. prva je reklama za nakit u kojoj se pojavljuje gej par. Dok istospolne veze postaju nešto sasvim uobičajeno, a u SAD-i se stalno povećava i broj država koje zakonski priznaju istospolni brak, taj trend u stopu prati i sve više kompanija.

Neke to čine iz principa i zbog stava, no nije teško zaključiti kako u svemu postoji i dobra računica.

Kupovna moć američka LGBT zajednice "teška" je 790 milijuna dolara, pokazalo je istraživanje vodeće organizacije za LGBT prava Human Rights Campaign (HRC) iz 2012. Marketinška agencija Experian Marketing Services također je izvijestila kako su prihodi istospolnih parova kudikamo veći od heteroseksualnih.

Najveće tvrtke podržavaju LGBT prava

Neke kompanije već duže vrijeme podržavaju LGBT prava, pa se tako više od 100 vodećih američkih kompanija uključilo i u kampanju protiv DOMA-e, saveznog zakona o zaštiti braka, no koji je odlukom Vrhovnog suda i ukinut 2013. godine.

U svom je godišnjem izvješću HRC zbog te potpore pohvalio 365 kompanija, među kojima je i njih 150 s liste najuspješnijih po izboru časopisa Fortune. Novopridošlice su od prošle godine i Facebook, Tesla (TSLA) i Yelp.

CNN Money sačinio je listu na kojoj se vidi kako su se neke od najjačih kompanija poput Amazona, Applea ili Googlea kroz korporativnu politiku postavile prema LGBT zajednici i kupcima iz te ciljane skupine, a možete je pogledati ovdje.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Ova stranica koristi web kolačiće. Neki od kolačića koje koristimo su neophodni za rad dijelova stranice. Ukoliko ne želite instalirati kolačiće s ovih stranica, možete nastaviti pregledavati stranice bez klikanja na "Prihvaćam kolačiće", kolačići se neće instalirati.