HRFF 2016

Foto: Screenshot

Borba za bračnu jednakost sve više zauzima medijski prostor, a to su shvatili i iz mnogih industrija, poput prehrambene, modne i automobilske, koje sve češće snimaju reklame u koje uvrštavaju istospolne obitelji. Najnovija dolazi iz Toyote.

Toyota je već ranije snimila reklamu s lezbijskim parom, a na istu ideju odlučila se i ove godine. Riječ je o reklami koja prikazuje lezbijski bračni par koji je oduševljen svojim novim automobilom. Jedna od supružnica u reklami sjedi u automobilu i razgovara sa svojom suprugom, koja nakon razgovora izlazi iz kuće i divi se automobilu, prenosi Pink News.

Menadžer Toyote za Kaliforniju, Brad Barnett, objasnio je da je prije lansiranja reklame testirao ideju na dva istospolna prava, koji su dali pozitivnu ocjenu. "Vjerujemo da i istospolni parovi kupuju aute i žele da se prema njima odnosi s poštovanjem. Mi im želimo dati do znanja da se kod nas mogu osjećati sigurno i da su dobrodošli kupovati naše proizvode", poručio je on.

Jedan od autora reklame, David Pippenger, kaže kako je ovo jedina reklama u automobilskoj industriji koja eksplicitno prikazuje istospolni bračni par. "Koliko ja znam, a specijaliziran sam za oglašavanje u ovoj industriji, nitko do sada nije snimio reklamu poput ove", kaže on. Njegovu inicijativu pozdravio je i LGBT aktivist Cleve Jones koji smatra da je ovo tek početak u mijenjanju stavova javnosti o istospolnim brakovima. "U aktivizmu sam već godinama i primjećujem da su se umovi i srca Amerikanaca u posljednjih nekoliko godina bitno promijenili te da su postali osjetljiviji na LGBT pitanja", zaključuje.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Ova stranica koristi web kolačiće. Neki od kolačića koje koristimo su neophodni za rad dijelova stranice. Ukoliko ne želite instalirati kolačiće s ovih stranica, možete nastaviti pregledavati stranice bez klikanja na "Prihvaćam kolačiće", kolačići se neće instalirati.