HRFF 2016

Foto: Screenshot

Nakon što je prošle godine glavni direktor poznatog proizvođača tjestenine Barilla jasno dao do znanja do koje se mjere protivi javnom prikazu istospolnih parova, druga poznata marka Findus, odlučila je u svom marketingu za talijansko tržište usvojiti dijametralno drukčiji pristup.

U reklami za novu seriju zamrznutih proizvoda scena se odvija prilikom obiteljske večere. Točnije, sin je pozvao majku kod sebe i svog partnera za kojeg majka misli da mu je tek cimer. Njezina iznenađenje tek počinju kad saznaje da su posluženi špageti i rižot zapravo izišli iz mikrovalne pećnice.

No finalna objava večeri uslijedi kad joj sin Luca saopći da ima još jedno iznenađenje za nju: "Mama, Gianni nije samo čovjek s kojim živim. On je moj partner." Majka je na to mirno odvratila "Dragi, već sam ja to znala" i prigodno ga potapšala po ruci.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Ova stranica koristi web kolačiće. Neki od kolačića koje koristimo su neophodni za rad dijelova stranice. Ukoliko ne želite instalirati kolačiće s ovih stranica, možete nastaviti pregledavati stranice bez klikanja na "Prihvaćam kolačiće", kolačići se neće instalirati.