HRFF 2016

Talijanski Vodafone odlučio je poslati snažnu poruku protiv homofobije - u reklamni spot za Vodafone 4G uključili su i lezbijsku obitelj.

Iako se potrošači u krizi odriču većine luksuza, poput odlazaka u restorane , najnovijeg se mobitela nekako i ne žele odreći, što pokazuju brojna istraživanja. Upravo na temelju podataka o potrošnji i ciljnim skupinama Vodafone je odlučio poslati važnu poruku protiv homofobije, javlja portal Planeta Gay. Vodili su se i podacima kako gej i gej-friendly korisnici premašuju brojku homofobnih, no ova je reklama svakako važan događaj.

Korisnici nove tehnologije uglavnom su mladi i Vodafone je odlučio poslati snažnu poruku podrške LGBT zajednici i njihovim pravima, te ih uključiti u reklamiranje proizvoda četvrte generacije veza. Reklamni spot, u kojem žena posjećuje svoju partnericu u rodilištu, komentirao je gej-friendly talijanski pisac i glumac Fabio Volo rekavši kako će ovaj potez Vodafonea zasigurno pomoći u borbi gej zajednice za ravnopravnost.

"Ne traže se izvanredna prava, niti povlastice, već samo jednakost. Doći će dan kad se više neće govoriti 'gej par' ili 'hetero par', već samo 'par'. Taj je dan blizu, jer je došlo vrijeme da za to imamo hrabrosti", poručio je Volo.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Ova stranica koristi web kolačiće. Neki od kolačića koje koristimo su neophodni za rad dijelova stranice. Ukoliko ne želite instalirati kolačiće s ovih stranica, možete nastaviti pregledavati stranice bez klikanja na "Prihvaćam kolačiće", kolačići se neće instalirati.