Pandemija koronavirusa uvjetovala je promjenu načina života svih nas – neki se s tim nose lakše, a neki i ne baš najbolje. LGBTIQ zajednica bila je ranjiva skupina i bez korone, izložena većem riziku obolijevanja od depresije, anksioznosti i stresa, češćem korištenju opijata, beskućništvu te suicidalnim mislima i pokušajima samoubojstva.
Mišljenje je kao šupak – svatko ga ima. Učestala izreka kojoj, umjesto mudrosti, priznajem jedino redoviti osjećaj gađenja koji izaziva. Gađenje zbog pomisli da toliki broj ljudi doista gaji mišljenje o mišljenju čiji je sukus upravo ova usporedba sa šupkom.
I Požeško-slavonska županija konačno je dobila svoje prvo životno partnerstvo. Kako javlja portal pozega.eu, dvojica muškaraca ovih su dana stala pred matičara u gradu Kutjevu i točno u podne izrekli sudbonosno "da".
Ovih je dana brend Libresse, čiji je vlasnik švedska tvrtka Essity, u matičnoj zemlji objavio novu reklamnu kampanju. Uz hešteg #wombstories, Šveđani su željeli potaknuti rasprave o najširim seksualnim iskustvima žena. No, u Hrvatskoj je ova reklama dobila ponešto drugačiji oblik, barem na Facebook stranici Libresse Hrvatska.
Internet kakav danas poznajemo samo je podsjetnik na ono što su doživjeli svi drugi mediji kad ih je dohvatila nevidljiva ruka tržišta. Prije nego što ih je ščepala za gušu, novine, radio, televizija, a onda i internet, doista su mogli služiti, i služili su, kao izvori kvalitetnog informiranja, nudeći veću demokratizaciju, otkrivajući nepoznato i čineći svijet pristupačnijim.

Vezane teme

Vezane teme podržane su samo uz članke.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.