crol 16y banner v2

  • Natrag
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Naprijed

whatwegandidnext.blogspot.comPrije nešto više od dvije godine, britanski lezbijski par pokrenuo je zanimljivu kampanju naziva "Real Life Lesbians". Cilj im je povećati vidljivost 'stvarnih' lezbijki i biseksualki; onih koje odskaču od stereotipa. 

Osim što, kao i većina blogera, na svom blogu "What Wegan Did Next?" pišu o svakodnevnim stvarima, Whitney i Megan vode i dvije kampanje kojima pokušavaju povećati vidljivost lipstick i femme lezbijki i biseksualki.

Za one koji nisu upoznati, ova dva pojma označavaju lezbijke i biseksualke koje nose šminku (lipstick), "ženstvenu" modu (haljine, lepršave majice) i ne izgledaju kao stereotipne lezbijke/biseksualke (kratka kosa, "muževna" odjeća i ponašanje koje se uglavnom pripisuje muškarcima).

Ukratko, lipstick i femme lezbijke/biseksualke odstupaju od općeprihvaćenog stereotipnog viđenja lezbijki i biseksualki te imaju obilježja koja se uglavnom pripisuju ženskom rodu.

Autorice bloga, koje se definiraju kao lipstick i femme lezbijke, upoznale su se na jednoj od društvenih mreža 2009. godine i otad su u sretnoj vezi s ozbiljnim planovima za budućnost. Svoju vezu zbog studiranja moraju privremeno održavati na daljini, no to ih ne sprečava da nastave voditi blog i kampanje.

Naprotiv, svoju situaciju koriste kao dobar primjer uspješne veze na daljinu i time daju podršku svim lezbijkama koje žive na sličan način.

Prave lezbijke i biseksualke, pokažite se!

Vratimo se mi kampanjama. Djevojke su najprije pokrenule "Real Life Lesbians!" jer su shvatile da u javnosti "nema dovoljno outanih ženstvenih lezbijskih uzora".

U kampanji pozivaju sve lezbijke i biseksualke koje sebe smatraju atipičnima i suprotnima od stereotipa, da s ostalim čitateljicama iz cijeloga svijeta podijele svoju fotografiju, ime, dob, mjesto stanovanja, status veze i link na vlastitu društvenu mrežu, blog ili nešto slično.

Whitney i Megan žele na taj način povezati "stvarne" lezbijke i biseksualke te zaustaviti njihovu nevidljivost. Smatraju da je vani više ženstvenih nego stereotipnih lezbijki i da će to svojim kampanjama uspjeti dokazati.

"Femme Visibility" druga je kampanja nastala kao dodatak prethodnoj i ima sličan cilj, a fokus je primarno na ženstvenim (femme i lipstick) lezbijkama i biseksualkama.

Sličan blog, samo posvećen biseksualkama, pokrenuo je američki biseksualni par Corrine i Stephanie koje vode kampanju za podizanje samopouzdanja i vidljivosti biseksualnih osoba "BiConfidence".

 

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Zračna luka u Dublinu radi punom parom, jer se stotine Iraca i Irkinja vraćaju iz inozemstva u

Nakon nedavno održanog Subversive Festivala, Zagreb danas ugošćuje još jedan festival posvećena

Nakon sinoćnje više nego uspješne premijere filma Carol redatelja Todda Haynesa na festivalu u

Prvi put u povijesti u indijskim je novinama osvanuo jedan gej bračni oglas. Padma Iyer iz Mumbaia,

Popularna američka reperica, TV voditeljica i glumica Queen Latifah otvoreno je progovorila o

VOX banner 265x265px logo

FOTOVIJEST


rijeka

Rijeka‬ treću godinu zaredom obilježava Međunarodni dan borbe protiv homofobije i transfobije isticanjem zastave duginih boja na pročelju Gradske vijećnice na Korzu. (Foto: Udruga Lori)