whatwegandidnext.blogspot.comPrije nešto više od dvije godine, britanski lezbijski par pokrenuo je zanimljivu kampanju naziva "Real Life Lesbians". Cilj im je povećati vidljivost 'stvarnih' lezbijki i biseksualki; onih koje odskaču od stereotipa. 

Osim što, kao i većina blogera, na svom blogu "What Wegan Did Next?" pišu o svakodnevnim stvarima, Whitney i Megan vode i dvije kampanje kojima pokušavaju povećati vidljivost lipstick i femme lezbijki i biseksualki.

Za one koji nisu upoznati, ova dva pojma označavaju lezbijke i biseksualke koje nose šminku (lipstick), "ženstvenu" modu (haljine, lepršave majice) i ne izgledaju kao stereotipne lezbijke/biseksualke (kratka kosa, "muževna" odjeća i ponašanje koje se uglavnom pripisuje muškarcima).

Ukratko, lipstick i femme lezbijke/biseksualke odstupaju od općeprihvaćenog stereotipnog viđenja lezbijki i biseksualki te imaju obilježja koja se uglavnom pripisuju ženskom rodu.

Autorice bloga, koje se definiraju kao lipstick i femme lezbijke, upoznale su se na jednoj od društvenih mreža 2009. godine i otad su u sretnoj vezi s ozbiljnim planovima za budućnost. Svoju vezu zbog studiranja moraju privremeno održavati na daljini, no to ih ne sprečava da nastave voditi blog i kampanje.

Naprotiv, svoju situaciju koriste kao dobar primjer uspješne veze na daljinu i time daju podršku svim lezbijkama koje žive na sličan način.

Prave lezbijke i biseksualke, pokažite se!

Vratimo se mi kampanjama. Djevojke su najprije pokrenule "Real Life Lesbians!" jer su shvatile da u javnosti "nema dovoljno outanih ženstvenih lezbijskih uzora".

U kampanji pozivaju sve lezbijke i biseksualke koje sebe smatraju atipičnima i suprotnima od stereotipa, da s ostalim čitateljicama iz cijeloga svijeta podijele svoju fotografiju, ime, dob, mjesto stanovanja, status veze i link na vlastitu društvenu mrežu, blog ili nešto slično.

Whitney i Megan žele na taj način povezati "stvarne" lezbijke i biseksualke te zaustaviti njihovu nevidljivost. Smatraju da je vani više ženstvenih nego stereotipnih lezbijki i da će to svojim kampanjama uspjeti dokazati.

"Femme Visibility" druga je kampanja nastala kao dodatak prethodnoj i ima sličan cilj, a fokus je primarno na ženstvenim (femme i lipstick) lezbijkama i biseksualkama.

Sličan blog, samo posvećen biseksualkama, pokrenuo je američki biseksualni par Corrine i Stephanie koje vode kampanju za podizanje samopouzdanja i vidljivosti biseksualnih osoba "BiConfidence".

 

Švicarci su u nedjelju uvjerljivom većinom podržali zakon koji zabranjuje diskriminaciju na temelju

"Ne pada mi na pamet", reče AP na izjavu jednog od eksperata za ustavno pravo da treba srediti

U nedjelju je održana 96. dodjela Oscara koja je protekla u očekivanom tonu – "Oppenheimer" je

Je li vam poznat scenarij kad se kolege s posla vrate s godišnjeg odmora i prepričavaju

Dora 2024. nakon dugo je godina donijela dvije polufinalne večeri, jer standardni format od jedne

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.