CroL

Petak 18 Tra

Lifestyle Kampanje za veću vidljivost 'ženstvenih' lezbijki i biseksualki

Kampanje za veću vidljivost 'ženstvenih' lezbijki i biseksualki

whatwegandidnext.blogspot.comPrije nešto više od dvije godine, britanski lezbijski par pokrenuo je zanimljivu kampanju naziva "Real Life Lesbians". Cilj im je povećati vidljivost 'stvarnih' lezbijki i biseksualki; onih koje odskaču od stereotipa. 

Osim što, kao i većina blogera, na svom blogu "What Wegan Did Next?" pišu o svakodnevnim stvarima, Whitney i Megan vode i dvije kampanje kojima pokušavaju povećati vidljivost lipstick i femme lezbijki i biseksualki.

Za one koji nisu upoznati, ova dva pojma označavaju lezbijke i biseksualke koje nose šminku (lipstick), "ženstvenu" modu (haljine, lepršave majice) i ne izgledaju kao stereotipne lezbijke/biseksualke (kratka kosa, "muževna" odjeća i ponašanje koje se uglavnom pripisuje muškarcima).

Ukratko, lipstick i femme lezbijke/biseksualke odstupaju od općeprihvaćenog stereotipnog viđenja lezbijki i biseksualki te imaju obilježja koja se uglavnom pripisuju ženskom rodu.

Autorice bloga, koje se definiraju kao lipstick i femme lezbijke, upoznale su se na jednoj od društvenih mreža 2009. godine i otad su u sretnoj vezi s ozbiljnim planovima za budućnost. Svoju vezu zbog studiranja moraju privremeno održavati na daljini, no to ih ne sprečava da nastave voditi blog i kampanje.

Naprotiv, svoju situaciju koriste kao dobar primjer uspješne veze na daljinu i time daju podršku svim lezbijkama koje žive na sličan način.

Prave lezbijke i biseksualke, pokažite se!

Vratimo se mi kampanjama. Djevojke su najprije pokrenule "Real Life Lesbians!" jer su shvatile da u javnosti "nema dovoljno outanih ženstvenih lezbijskih uzora".

U kampanji pozivaju sve lezbijke i biseksualke koje sebe smatraju atipičnima i suprotnima od stereotipa, da s ostalim čitateljicama iz cijeloga svijeta podijele svoju fotografiju, ime, dob, mjesto stanovanja, status veze i link na vlastitu društvenu mrežu, blog ili nešto slično.

Whitney i Megan žele na taj način povezati "stvarne" lezbijke i biseksualke te zaustaviti njihovu nevidljivost. Smatraju da je vani više ženstvenih nego stereotipnih lezbijki i da će to svojim kampanjama uspjeti dokazati.

"Femme Visibility" druga je kampanja nastala kao dodatak prethodnoj i ima sličan cilj, a fokus je primarno na ženstvenim (femme i lipstick) lezbijkama i biseksualkama.

Sličan blog, samo posvećen biseksualkama, pokrenuo je američki biseksualni par Corrine i Stephanie koje vode kampanju za podizanje samopouzdanja i vidljivosti biseksualnih osoba "BiConfidence".

 

Komentari (2)add comment

kažemtija said:

0
...
ovo bi tribalo u hrvatskoj više ljudi vidit, kad ću ja pičke nać kad svi misle da sam strejtttt
August 08, 2012

tara2 said:

0
...
Tebale bi i kampanje za stereotipne lezbe, pod motom: Nismo sve muskobanjaste! smilies/cheesy.gif
August 08, 2012

Napišite komentar
manja slova | veća slova

busy