• Natrag
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Naprijed

whatwegandidnext.blogspot.comPrije nešto više od dvije godine, britanski lezbijski par pokrenuo je zanimljivu kampanju naziva "Real Life Lesbians". Cilj im je povećati vidljivost 'stvarnih' lezbijki i biseksualki; onih koje odskaču od stereotipa. 

Osim što, kao i većina blogera, na svom blogu "What Wegan Did Next?" pišu o svakodnevnim stvarima, Whitney i Megan vode i dvije kampanje kojima pokušavaju povećati vidljivost lipstick i femme lezbijki i biseksualki.

Za one koji nisu upoznati, ova dva pojma označavaju lezbijke i biseksualke koje nose šminku (lipstick), "ženstvenu" modu (haljine, lepršave majice) i ne izgledaju kao stereotipne lezbijke/biseksualke (kratka kosa, "muževna" odjeća i ponašanje koje se uglavnom pripisuje muškarcima).

Ukratko, lipstick i femme lezbijke/biseksualke odstupaju od općeprihvaćenog stereotipnog viđenja lezbijki i biseksualki te imaju obilježja koja se uglavnom pripisuju ženskom rodu.

Autorice bloga, koje se definiraju kao lipstick i femme lezbijke, upoznale su se na jednoj od društvenih mreža 2009. godine i otad su u sretnoj vezi s ozbiljnim planovima za budućnost. Svoju vezu zbog studiranja moraju privremeno održavati na daljini, no to ih ne sprečava da nastave voditi blog i kampanje.

Naprotiv, svoju situaciju koriste kao dobar primjer uspješne veze na daljinu i time daju podršku svim lezbijkama koje žive na sličan način.

Prave lezbijke i biseksualke, pokažite se!

Vratimo se mi kampanjama. Djevojke su najprije pokrenule "Real Life Lesbians!" jer su shvatile da u javnosti "nema dovoljno outanih ženstvenih lezbijskih uzora".

U kampanji pozivaju sve lezbijke i biseksualke koje sebe smatraju atipičnima i suprotnima od stereotipa, da s ostalim čitateljicama iz cijeloga svijeta podijele svoju fotografiju, ime, dob, mjesto stanovanja, status veze i link na vlastitu društvenu mrežu, blog ili nešto slično.

Whitney i Megan žele na taj način povezati "stvarne" lezbijke i biseksualke te zaustaviti njihovu nevidljivost. Smatraju da je vani više ženstvenih nego stereotipnih lezbijki i da će to svojim kampanjama uspjeti dokazati.

"Femme Visibility" druga je kampanja nastala kao dodatak prethodnoj i ima sličan cilj, a fokus je primarno na ženstvenim (femme i lipstick) lezbijkama i biseksualkama.

Sličan blog, samo posvećen biseksualkama, pokrenuo je američki biseksualni par Corrine i Stephanie koje vode kampanju za podizanje samopouzdanja i vidljivosti biseksualnih osoba "BiConfidence".

 

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Ruska inačica Siri, virtualne osobne asistentice u Appleovim mobilnim uređajima koja vam pomaže da

U nedjelju, 12.travnja, Hillary Clinton je službeno najavila kandidaturu za predsjednicu SAD-a na

Stotinjak organizacija i pojedinaca danas je izrazilo punu solidarnost s kulturnim dvotjednikom

Što građani i građanke Zagreba misle o LGBT osobama, homofobiji, prajdovima, životnim

Prije godinu dana Engleska i Wales su ozakonili bračnu jednakost i dosad je održano na tisuće

FOTOVIJEST


tokio

Tokijski okrug Shibuya proteklog je tjedna postao prvo mjesto u Japanu koje istospolna partnerstva prepoznaje kao "ekvivalent braka", čime se gej parovima jamče ista prava kao i heteroseksualnima. Nova se odredba odnosi samo na Shibuyu i tehnički nije zakonski obvezujuća, premda će se imena njezinih kršitelja javno objaviti na internetskoj stranici gradskog vijeća Shibuye.

Koyuki Higashi i Hiroko Masuhara jedan su od rijetkih istospolnih parova koji se usude javno istupati u Japanu, a iz zgrade gradskog vijeća nakon donošenja odluke izišle su s natpisom na kojem je pisalo, "Hvala ti, Shibuya". (AP)