Desetljećima godina pederi razaraju živo tkivo hrvatskog naroda. Sad je vrijeme da i pederi pokažu da su punokrvni Hrvati. U tom kontekstu, čak i taj pederluk zvuči kao puno manji krimen. Hrvatima je potrebno nešto što će im pokazati da pederi nisu ništa drugačiji od njih, da ih više spaja nego razdvaja. Rješenje za brisanje svih razlika zove se – gej krkan.

Možda je to bila greška. Je li se trebalo oglušiti na glas naroda? Hrvatski narod još nije spreman za tu promjenu. Svaki civilizacijski pomak narod je pokušao izbjeći tvrdnjama o vlastitoj nespremnosti. Nespremnost kojom je spremno hrvatski narod dočekao svaku promjenu nije iznenađujuća. Utkana je u tisućljetnu povijest, a dobro je znano da je ponavljanje majka povijesti. Ni za što Hrvati nisu bili spremni.

Jedva je i 1500 godina prošlo kako su se Hrvati navikli na vodovod, već su morali s čuđenjem i podsmijehom gledati kako austrijski kicoši skaču po balkanskim vukojebinama i viču "Elektrischer Strom, ja? To zamo pecne, snate!?". A narod, kakav već jest, spremno viče da nije spreman. Navikli se ljudi i na vodu i na kanalizaciju i na katastar i plinske svjetiljke i na struju i na odvoz smeća. Prošle su stotine i tisuće godina dok netko nije istupio iz naroda i rekao, bez dizanja desnice u zrak, sad smo spremni.

Zašto onda može izazvati čuđenje činjenica da hrvatsko društvo u ovih, zakružimo, 20 godina još nije prihvatilo pedere, da s gnušanjem reagira na brak u istospolnom kontekstu, da još uvijek nisu spremni za takvu promjenu koja će stubokom promijeniti svijet kakav poznaju? Dvadeset godina, što je dvadeset godina naspram dvadeset stoljeća!?

Vrijeme je da i pederi pokažu da su punokrvni Hrvati!

Što je dvadeset godina, kad još uvijek među preživjelima jezu izaziva strašna priča o jednom Austrijancu u bež hlačama, plavim mokasinkama i zelenom puloveru prebačenom preko pastelnožute polo majice kako sumanuto tumara ličkim vrletima, provaljuje na seoska gospodarstva, bijesno nogama gasi fenjere, upada ljudima u sobe i unezvjereno stišće prekidače uz krikove "Das ist Tesla, das ist Tesla!".

Vrhovno naše političko vodstvo s pravom godinama progovara o potrebi za jedinstvom među narodom. Narod je razjedinjen. Dvadeset godina pederi razaraju živo tkivo hrvatskog naroda. Sad je vrijeme da i pederi pokažu da su punokrvni Hrvati. U tom kontekstu, čak i taj pederluk zvuči kao puno manji krimen. Hrvatima je potrebno nešto što će im pokazati da pederi nisu ništa drugačiji od njih, da ih više spaja nego razdvaja.

Odnarođenoj LGBTIQ* populaciji će tako nešto pomoći da iz svog hermetičkog i distanciranog svijeta stupe u kontakt sa stvarnim svijetom, da razumiju vlastito okruženje i konačno postanu svjesni da ih s Hrvatima više toga spaja nego razdvaja. Rješenje za brisanje svih razlika zove se – gej krkan.

Treba biti pažljiv u pronalaženju gej krkana u sebi. Ravnoteža je najbitnija i svaka nijansa može značiti da budete obilježeni kao najobičnija hrvatska seljačina ili najobičnija hrvatska pederčina

Neki su gej krkani prirodno, neki će morati cijeli život raditi na tome i glumiti da su dosegnuli taj ideal ljudskog postojanja. To, uostalom, uopće nije bitno. Kako je u današnjem svijetu najvažnije biti autentičan, a još je bitnije da ta autentičnost bude neautentična, bitno je znati što čini punokrvnog gej krkana. S tim saznanjima, vrlo je lako odbaciti vlastita ograničenja, prestati jesti veganske sendviče, slušati Röyksopp i jecajući masturbirati u mraku sobe.

Gej krkan predstavlja idealan spoj seljaka i gospodina, primitivca i intelektualca, malograđanina i svjetskog putnika. U njemu se, u savršenoj ravnoteži, sljubljuju površnost i dubokoumnost, prizemnost i uzvišenost. Grubost i nježnost koegzistiraju ravnopravno, a istovremeno biti kul i totalno ne-kul nikome ne uspijeva osim njima. Njihova mogućnost spajanja površnosti i primitivizma krkanluka sa sofisticiranošću i intelektualizmom pederluka ostavlja bez riječi.

Važnost vokabulara

Kad smo kod riječi, gej krkanu je vokabular vrlo bitan. S tim da riječ "vokabular" neće nikad koristiti, zvuči pretenciozno. Treba biti pažljiv u pronalaženju gej krkana u sebi. Ravnoteža je najbitnija i svaka nijansa može značiti da budete obilježeni kao najobičnija hrvatska seljačina ili najobičnija hrvatska pederčina. U gej krkanluku treba izbjegavati to "ili", ono čemu treba težiti je "i".

Gej krkan će vrlo intenzivno koristiti riječi "kurac", "pička", "sranje", "jebanje", "idiot", "retard" i sve njihove izvedenice. Glavna psovka će biti "boktejebo", a za dodatno dramaturško naglašavanje "jebo te bog". Čak i u psovci bog se mora izgovarati s početnim malim slovom, kako bi se izrazila vjera u ateizam gej krkana. Osim toga, time se izbjegavaju bilo kakve optužbe za vrijeđanje vjerskih osjećaja, jer psovati boga znači psovati neko nepostojeće biće. Psovati boga ili Crvenkapicu, isto je.

Običan krkan svojim neukusom želi privući pozornost. Gej krkan pozornost želi privući vrhunskim ukusom

Gej krkan će, istovremeno, prezirati sve koji vulgarizme koriste nesvjesno, bez ikakvog reda i smisla, tek kao poštapalice. Psovanje je stvar vrijedna prezira, ali ne i kad je riječ o konstruktivnom psovanju. Isto tako, bitan je kontekst. Proučimo sljedeću rečenicu: "I veli ti meni Dugi, jemtimater, da koji kurac ja sad tu, boktejebo, jebe me s nekim sranjima, jebote, velim ti ja njemu, Dugi, daj odi u kurac, jebote, jebi nekog drugog, jebote, pa boktejebo, kaj me koji kurac jebeš s tim paletama, odi se žali Kruni, jebote, kaj mene jebeš, jemtimater."

Ovo je, naravno i nepogrešivo, rečenica krkana vulgaris.

Usporedimo to sa sljedećim mislima: "Meni je Silente totalno zakurac. Muzika je kao neka kombinacija Divljih Jagoda, Zabranjenog pušenja i Plavog orkestra, ali s idiotskim tekstovima. Retardirane pjesničke slike, korištenje metafora koje u željenom kontekstu apsolutno ništa ne znače. Jedini cilj je ostavljanje dojma o dubljem smislu tamo gdje nikakav smisao ne postoji. Jebote, i onda oni pune dvorane! Pa boktejebo!". To je već na tragu argumentiranog iznošenja mišljenja, gdje se pokazuje određena razina poznavanja materije o kojoj se raspravlja, a još veća opuštenost se ostvaruje popularno-narodskim izrazima.

Prezir prema političkoj korektnosti

Prakticiranjem ovakvog načina izražavanja na dobrom ste putu. Treba imati na umu da je potrebno pokazivati prezir prema primitivizmu, što se očituje elokventnošću, te istovremeni prezir prema snobovskom intelektualizmu i sterilnim skolastičkim verbalnim masturbacijama pristupanjem temi na primitivniji i intimniji način. Istovremeno ćete se izdići iznad krkanluka, a krkanskim pristupom intelektualizmu pokazujete da ste čak i iznad njega.

Neizbježna stvar u izgradnji gej krkanluka je i prezir prema političkoj korektnosti. I općenito prema bilo kakvim normama ponašanja, autoritetima, okvirima i svemu što pokušava suzbiti slobodu mišljenja i individualizam. Može se činiti da tu ne postoji nikakva razlika između običnog i gej krkanluka. Takav zaključak bio bi vrlo površan i ishitren. Istina, u oba slučaja se očituje stav pojedinca da je inteligentniji od većine i da s punim pravom na ostale gleda s podozrenjem. Međutim, obični krkan samo misli da je pametniji od većine. Gej krkan to zna.

Gej krkan predstavlja idealan spoj seljaka i gospodina, primitivca i intelektualca, malograđanina i svjetskog putnika

Humor, kao idealan alat, treba biti u skladu s tim. Savršena je platforma za iznošenje prezira prema svijetu, te bezbolno iskazivanje vlastitih šovinističkih, rasističkih, ksenofobnih, mizoginih, homofobnih i generalno mizantropskih stavova. Ukratko, mržnju prema svakome osim sebi. Takve stavove potrebno je upakirati u duhovite dosjetke koje će lažno odavati dojam da sarkastično progovarate iz krkanske pozicije i da je ismijavate.

Ničime nije dopušteno pokazati da se šalite, a šokantne stavova potrebno je iznositi potpuno mirno i bez emocija u glasu, hladno gledajući žrtvu u oči. Uspjeh ste ostvarili ako ste žrtvu uspjeli uvrijediti, a ona je sve to shvatila kao vaš uvrnuti smisao za humor. Upamtite, peder i ljevičar nikad ne može biti rasist niti šovinist.

Glavna svrha postojanja običnog krkana je da bude primijećen. Budući da većina krkana nema niti jedan drugi interes osim auta, potpuno je prirodna krkanska težnja biti primijećen u autu. U pravilu se kombiniraju dvije vrste privlačenja pozornosti, vizualna i zvučna. Vizualno se privlači odabirom prijevoznog sredstva, što se može postići na dva načina.

Gej krkan želi biti zamijećen time što je nezamjetljiv

Jedan je kupovina što blještavijeg modela iz trolista BMW – Audi – Mercedes. To je za one koji pozornost žele privući količinom novca, misleći da time mogu sakriti i vlastiti neukus. Drugi pristup je "sređivanje" stare Honde Civic ili VW Golfa, te privlačenje pozornosti nekom radioaktivnom bojom, naljepnicama, spojlerima te plavim neonkama. To je za one koji misle da se ukus može kupiti nedostatkom novca. Vozač, u svakom slučaju, na glavi mora imati tzv. brze 'čale koje uokviruju mesnatu glavu, savršeno upadaju u očne duplje i općenito odaju dojam velikog baje.

Lijeva ruka ovlaš izbačena kroz prozor, krasi je jedan od onih satova iz kolekcije za slabovidne. Zvučno privlačenje pozornosti ogleda se u tome da iz auta nepogrešivo trešti ili nekakvo elektronsko "te jedno te isto" smeće kojima se pokazuje da ste party životinja ili nekakvo cajkaroško smeće kojim se pokazuje da ste emotivna party životinja. Svaki peder koji drži do sebe i svog gej krkanluka, postupit će potpuno isto, ali na sasvim drugačiji način. Treba imati na umu, i gej krkan je krkan. Stoga i on želi biti primijećen.

Gej krkan će, istovremeno, prezirati sve koji vulgarizme koriste nesvjesno, bez ikakvog reda i smisla, tek kao poštapalice. Psovanje je stvar vrijedna prezira, ali ne i kad je riječ o konstruktivnom psovanju

Ali je i profinjen, te pažnju privlači na puno suptilniji način. On želi biti zamijećen time što je nezamjetljiv. Umjesto novog Audija, on će voziti skroman, petnaest godina star, nepretenciozan gradski auto. Umjesto agresivne vožnje, on će voziti isključivo po pravilima, potpuno nekrkanski i neupadljivo. Time će upadljivo privući pozornost. Zvučno privlačenje pozornosti također se svodi na neukusno glasnu muziku iz auta, za koju je izrazito bitno da je čuju usputni prolaznici i vozači.

Možda i ovo zvuči kao da ne postoje nikakve razlike između običnog i gej krkana. Opet bi bilo pogrešno zaključiti tako nešto! Običan krkan svojim neukusom želi privući pozornost. Gej krkan pozornost želi privući vrhunskim ukusom. Osim toga, privlačenje pozornosti nije radi njega samog i vlastitog užitka. Privući pozornost za njega je žrtva koju čini radi drugih. Žrtva kojom spašava svijet od krkanskog neukusa i utječe na glazbeno obrazovanje građana.

Zaključak: suživot Hrvata i pedera je moguć

Zbog toga glasnoća mora biti krkanska, ali muzika mora biti intelektualna i potpuno ne-kul i nimalo seksi. Klasična krkanska slika bila bi muzika koja trešti iz daljine, zvuk motora cijepa zrak, a prema semaforu juri najobičniji krkan s kompleksom mikropenisa u bijelom Audiju A8 iz kojeg trešti David Guetta. Ne ako želite postati gej krkan! Nikakvi Audiji, nikakav David Guetta! Samo običan gej krkan starom Renault Cliu iz kojeg trešti Arsen Dedić.

Ljudi na stanici vas ne zanimaju, potpuno vam je nebitno je li vas netko primijetio i odobrava li vaše estetske kriterije, gledate ravno pred sebe i obje ruke su na volanu. Umjesto kompleksa mikropenisa običnog krkana, uspješno odašiljete Big Dick Energy gej krkana.

Zvučno privlačenje pozornosti ogleda se u tome da iz auta nepogrešivo trešti ili nekakvo elektronsko "te jedno te isto" smeće kojima se pokazuje da ste party životinja ili nekakvo cajkaroško smeće kojim se pokazuje da ste emotivna party životinja

Samo ovih nekoliko primjera pokazuje da je suživot Hrvata i pedera moguć.

Ne samo da je moguć, nego je i nužan. Samo jedinstvom moguće je postići prihvaćanje razlika. Znam, znam, zvuči kao da nema logike, ali za logiku još nismo spremni, nije vrijeme za to, jedva se i s vodovodom snalazimo.

Kako je išla ona narodna, ako ih ne možeš podijeliti, pridruži im se? Osobno mislim da je puno bolje pridružiti im se, nego ostati zapamćen kao onaj Austrijanac. Vi kako hoćete, ali ja polo majice ne nosim čak niti u izmišljenoj priči!

Pin It

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Crol.hr koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Kako biste saznali više, kliknite na Više informacija, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na OK
Više informacija Prihvaćam