Foto: Wikimedia Commons/SarahStierchProteklih nekoliko godina LGBT osobe u Hrvatskoj sve intenzivnije i glasnije daju do znanja da postoje i da imaju jednaka prava koja odavno uživaju njihovi heteroseksualni sugrađani i sugrađanke.

Dosad je provedeno tek nekoliko istraživanja o LGBT zajednici u Hrvatskoj, a ona su se uglavnom fokusirala na stavove ispitanika o braku, obitelji, djeci, iskustvu diskriminacije i autanja te stavovima građana općenito o LGBT osobama i stupnju osobne tolerancije prema ovom dijelu stanovništva. Na poziv istraživača Siniše Kralja, portal crol.hr odlučio je pokrenuti istraživanje koje će se odmaknuti od ovih tema.

Riječ je o kvalitativnom istraživanju kojim želimo ispitati sljedeće:
- kupovne navike i stavove LGBT osoba: gdje kupujete, što kupujete, na koji način odlučujete o kupnji, što vas motivira...
- način života: dress code, slobodno vrijeme, izlasci, interesi, želje, snovi...
- marketing: praćenje medija, kakva komunikacija vam odgovara, kakve reklame bi voljeli vidjeti/čuti i zašto...
- brandove: koje volite, koji su friendly, a koji nisu i zašto...

Ciljevi istraživanja:

· Istražiti način života i potrošačke navike LGBT osoba (i usporediti s percepcijom straight osoba)

· Odrediti najvažnije faktore koji utječu na potrošačke navike – trendovi, kategorije, marketing

· Identificirati stavove prema marketingu (općenito i prema LGBT zajednici)

· Identificirati stavove i očekivanja od brandova

· Omogućiti bolje razumijevanje života LGBT osoba

Svrha istraživanja je približiti LGBT zajednicu širem društvu s ciljem boljeg razumijevanja, razvijanja tolerancije i prihvaćanja. Vjerujemo da će saznanja o LGBT zajednici iz jedne drugačije (marketinške) perspektive djelovati u svrhu bolje integracije. Također, moguće je da će informacije o poželjnom načinu komuniciranja (marketinga) prema LGBT osobama i njihov stav prema brandovima olakšati odluku nekom brandu da se obrati direktno LGBT zajednici.

Kako ćemo provesti istraživanje?

Ispitanici će biti podijeljeni u fokus-grupe ili dubinske intervjue, ovisno o njihovim potrebama. Fokus grupe su grupne diskusije u kojima sudjeluje šest osoba i moderator, traju otprilike dva sata i bile bi organizirane u kasnim popodnevnim ili večernjim satima. Dubinski intervjui su slična metoda, ali u njima sudjeluje samo jedan ispitanik.

Svi će vaši podaci biti tretirani kao potpuno tajni i bit će korišteni samo u svrhu istraživanja. Rezultati će biti prikazani grupno, kao mišljenje skupine bez navođenja pojedinih imena tako da vaša privatnost neće biti nikako ugrožena. Znanje o vašem sudjelovanju u istraživanju imat će samo organizatori istraživanja koji se obvezuju čuvati ih i ne davati nikome na uvid.

Projekt se provodi u Zagrebu, a vodi ga istraživač tržišta Siniša Kralj u suradnji s crol.hr-om. Ako ste voljni pomoći i sudjelovati, ispunite prijavni obrazac i do 30. ožujka ga pošaljite na e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

PRIJAVNI OBRAZAC

IME I PREZIME
DOB
SPOL
KONTAKT: Mobitel i e-mail
U KOJOJ VRSTI ISTRAŽIVANJA ŽELITE SUDJELOVATI: fokus grupe ili dubinski intervjui.

Pin It

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Nakon što je u srpnju prošle godine Upravni sud u Sofiji donio odluku da Bugarska mora priznati

U petak je u ranim jutarnjim satima skupina nasilnika pokušala provaliti i demolirati legendarni

"The Witch Elm", maestralno ispripovijedana priča o gubitku privilegija, fantastičan je ne samo kao

Nakon prošlogodišnjeg uspjeha prve slikovnice o djeci koja odrastaju u istospolnim obiteljima,

Dok čekamo rasplet treće sezone "Sluškinjine priče" i pitamo se jesmo li već sami postali statisti

Crol.hr koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Kako biste saznali više, kliknite na Više informacija, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na OK
Više informacija Prihvaćam