Foto: Wikimedia Commons/SarahStierchProteklih nekoliko godina LGBT osobe u Hrvatskoj sve intenzivnije i glasnije daju do znanja da postoje i da imaju jednaka prava koja odavno uživaju njihovi heteroseksualni sugrađani i sugrađanke.

Dosad je provedeno tek nekoliko istraživanja o LGBT zajednici u Hrvatskoj, a ona su se uglavnom fokusirala na stavove ispitanika o braku, obitelji, djeci, iskustvu diskriminacije i autanja te stavovima građana općenito o LGBT osobama i stupnju osobne tolerancije prema ovom dijelu stanovništva. Na poziv istraživača Siniše Kralja, portal crol.hr odlučio je pokrenuti istraživanje koje će se odmaknuti od ovih tema.

Riječ je o kvalitativnom istraživanju kojim želimo ispitati sljedeće:
- kupovne navike i stavove LGBT osoba: gdje kupujete, što kupujete, na koji način odlučujete o kupnji, što vas motivira...
- način života: dress code, slobodno vrijeme, izlasci, interesi, želje, snovi...
- marketing: praćenje medija, kakva komunikacija vam odgovara, kakve reklame bi voljeli vidjeti/čuti i zašto...
- brandove: koje volite, koji su friendly, a koji nisu i zašto...

Ciljevi istraživanja:

· Istražiti način života i potrošačke navike LGBT osoba (i usporediti s percepcijom straight osoba)

· Odrediti najvažnije faktore koji utječu na potrošačke navike – trendovi, kategorije, marketing

· Identificirati stavove prema marketingu (općenito i prema LGBT zajednici)

· Identificirati stavove i očekivanja od brandova

· Omogućiti bolje razumijevanje života LGBT osoba

Svrha istraživanja je približiti LGBT zajednicu širem društvu s ciljem boljeg razumijevanja, razvijanja tolerancije i prihvaćanja. Vjerujemo da će saznanja o LGBT zajednici iz jedne drugačije (marketinške) perspektive djelovati u svrhu bolje integracije. Također, moguće je da će informacije o poželjnom načinu komuniciranja (marketinga) prema LGBT osobama i njihov stav prema brandovima olakšati odluku nekom brandu da se obrati direktno LGBT zajednici.

Kako ćemo provesti istraživanje?

Ispitanici će biti podijeljeni u fokus-grupe ili dubinske intervjue, ovisno o njihovim potrebama. Fokus grupe su grupne diskusije u kojima sudjeluje šest osoba i moderator, traju otprilike dva sata i bile bi organizirane u kasnim popodnevnim ili večernjim satima. Dubinski intervjui su slična metoda, ali u njima sudjeluje samo jedan ispitanik.

Svi će vaši podaci biti tretirani kao potpuno tajni i bit će korišteni samo u svrhu istraživanja. Rezultati će biti prikazani grupno, kao mišljenje skupine bez navođenja pojedinih imena tako da vaša privatnost neće biti nikako ugrožena. Znanje o vašem sudjelovanju u istraživanju imat će samo organizatori istraživanja koji se obvezuju čuvati ih i ne davati nikome na uvid.

Projekt se provodi u Zagrebu, a vodi ga istraživač tržišta Siniša Kralj u suradnji s crol.hr-om. Ako ste voljni pomoći i sudjelovati, ispunite prijavni obrazac i do 30. ožujka ga pošaljite na e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

PRIJAVNI OBRAZAC

IME I PREZIME
DOB
SPOL
KONTAKT: Mobitel i e-mail
U KOJOJ VRSTI ISTRAŽIVANJA ŽELITE SUDJELOVATI: fokus grupe ili dubinski intervjui.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Švicarci su u nedjelju uvjerljivom većinom podržali zakon koji zabranjuje diskriminaciju na temelju

Zbog homofobnog izgreda do kojeg je došlo u srpnju u autobusu koji je vozio iz Rijeke u Zagreb,

"Who Is Vera Kelly" i "Vera Kelly Is Not a Mystery" dva su romana Rosalie Knecht koji se

U prošlosti sam često znao govoriti da nikad neću ostarjeti. Nije riječ o iluziji da je moje tijelo

Samoizolacijom i praznim policama primorane na dohranu sadržajima društvenih mreža, uz zadnje

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.