• Natrag
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Naprijed

Foto: Zagreb PrideNakon što je Zagreb Pride jučer objavio najavni spot pod naslovom "Svaka obitelj je sveta", danas je povučen.


Naime, prvo je u popodnevnim satima novinar Drago Pilsel spot prijavio Pravobraniteljstvu za djecu zbog zloupotrebe djeteta, s obrazloženjem da "spot uopće ne promovira ravnopravnost LGBT osoba niti toleranciju".

"I da, baš ja, kao osoba koja podržava Zagreb Pride otpočetka, jer sam bio govornik i voditelj prvog Pridea, a bio sam prošle subote i na splitskom Prideu, imam potrebu kazati da je taj medijski uradak promašaj i da ga treba pod hitno povući", naveo je Pilsel u pismu koje je poslao i svim medijima.

Zbog toga je pozvao pravobraniteljicu za djecu Milu Jelavić da ga odmah pogleda i da se što prije očituje jer, kako on smatra, "zloupotrebljava se jedno dijete, bez obzira na privolu roditelja, u medijskoj kampanji koja je čista agresija".

U međuvremenu su na adresu Zagreb Pridea stigle brojne pritužbe samih pripadnika LGBT zajednice, nakon čega su ga organizatori odlučili povući.

"Dragi/e svi/e, namjera Zagreb Pridea nikada u prošlosti nije bila, nije i nikad neće biti poticanje na nasilje, diskriminaciju, omalovažavanje i vrijeđanje bilo koje osobe i bilo kojeg oblika obiteljskog života. Uvažavamo razmišljanja i kritike pripadnika i pripadnica LGBT zajednice o video spotu, te smo samo zbog vas odlučili povući spot", priopćili su i najavili snimanje novog spota.

 

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Saborski Odbor za Ustav, poslovnik i politički sustav obavio je jučer razgovore s kandidatima za

Iz neprofitne LGBTIQ inicijative Filozofskog fakulteta AUT pozivaju sve koji se još "skrivaju u

Na francuskoj televiziji ovog je tjedna prikazan dokumentarni film

Ako se povijest braka gleda isključivo kao na pravno važeći akt, povijest bračne jednakosti jako je

U nedjelju su u Los Angelesu izabrani pobjednici tradicionalne 26. medijske nagrade GLAAD, a među

FOTOVIJEST

 

GC

Fotografija kardigana načinjenog od darovane kose više od 100 LGBT osoba proširila se društvenim mrežama, a cilj je podizanje svijesti o nekorektnoj i uvredljivoj frazi "to je tako gej", u kontekstu negativnog opisa nečega.

Kardigan je predstavljen ovih dana na Toronto Fashion Weeku, a riječ je o inicijativi kanadskoga Centra za rodnu i spolnu raznolikost. Posjeduje sve različite nijanse smeđe, plave i crne kose, gumbe u duginim bojama i etiketu s natpisom "100% gay".