• Natrag
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Naprijed

Foto: purpleunions.comGoogle danas u Poljskoj i Singapuru službeno počinje s kampanjom pod nazivom "Legalize Love", čiji je cilj potaknuti države diljem svijeta na ozakonjenje brakova za lezbijke, gejeve te biseksualne i transrodne osobe. S vremenom namjerava proširiti inicijativu na svaku zemlju u kojoj ima predstavništvo, a osobitu će pozornost posvetiti homofobičnim zemljama u kojima su na snazi antigej zakoni.


Googleov savjetnik za različitost, Mark Palmer-Edgecumbe, jučer je predstavio tu inicijativu na londonskom summitu Global LGBT Workplace. "Želimo da naši zaposlenici koji su lezbijke, gejevi ili transrodne osobe imaju isti život i kad završe radni dan. Očigledno će to za nas biti vrlo zahtjevna zadaća", istaknuo je.

"Singapur želi postati svjetski financijski centar, a mi ih možemo uvjeriti da, ako to doista žele, moraju sve ljude tretirati jednako, bez obzira na njihovu seksualnu orijentaciju", komentirao je odluku da kampanja započne u zemljama poput Singapura.

Dodao je i kako je kampanja "Legalize Love" dobra i za Googleovo poslovanje jer ima zaposlenike u cijelom svijetu, osvrnuvši se na slučajeve kad u pojedinim zemljama nisu mogli zaposliti najstručnije kadrove upravo zbog njihove seksualne orijentacije.

Podržao ga je Harry Gaskell iz tvrtke Ernst & Young koji je također govorio na konferenciji u Londonu: "Želite li nešto promijeniti, treba objediniti inicijative vlada, tvrtki i nevladinih organizacija. Vlade mogu upotrijebiti diplomatsku moć, nevladine organizacije prikupiti činjenice i argumente, a tvrtke ekonomsku moć. To je nešto što će pokrenuti čak i najpasivnije zemlje."

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Saborski Odbor za Ustav, poslovnik i politički sustav obavio je jučer razgovore s kandidatima za

Iz neprofitne LGBTIQ inicijative Filozofskog fakulteta AUT pozivaju sve koji se još "skrivaju u

Na francuskoj televiziji ovog je tjedna prikazan dokumentarni film

Transrodnim osobama bi uskoro trebalo postati puno lakše i brže prikupiti pozamašnu dokumentaciju

U nedjelju su u Los Angelesu izabrani pobjednici tradicionalne 26. medijske nagrade GLAAD, a među

FOTOVIJEST

 

GC

Fotografija kardigana načinjenog od darovane kose više od 100 LGBT osoba proširila se društvenim mrežama, a cilj je podizanje svijesti o nekorektnoj i uvredljivoj frazi "to je tako gej", u kontekstu negativnog opisa nečega.

Kardigan je predstavljen ovih dana na Toronto Fashion Weeku, a riječ je o inicijativi kanadskoga Centra za rodnu i spolnu raznolikost. Posjeduje sve različite nijanse smeđe, plave i crne kose, gumbe u duginim bojama i etiketu s natpisom "100% gay".