Kultni filmovi
Kultni filmovi
..nisam pronašla sl. temu, no ak je ipak ima, nek moderatori samo spoje moj odg..
Ne mislim na listu onog što percipirate kultnim već one naslove koji su obilježili vaše gledanje filmova. Da sad nekom morate približiti ljubav prema filmskoj industriji, nekom tko nikad film nije pogledao/la, što biste preporučili? 5 naslova.
Moj popis..
1. Hrabro srce..još uvijek najdraži film koji sam pogledala
2. Todo Sobre Mi Madre..zbog likova. Almodovar čini čudo od ludih karaktera čineći ih užasno toplima i svakodnevnim.
3. Casablanca..volim te velike ljubavne priče gdje protagonisti ne odlučuju slijediti srce već ono što je ''ispravno'' plus, Ingrid Bergman.
4. Out of Africa..dijelomično zbog jedne scene u kojoj lik M. Streep kleči i gazi svoj ponos kako bi napravila nešto puno hrabrije.
5. Matrix...jer je bio revolucionaran i još uvijek na neki način je.
Tu su mi negdje i Doba nevinosti, Carstvo Sunca i Thelma i Louise al ak krenem dodavati, lista bi mogla biti poveća
Anyway, koji su vaši?
Ne mislim na listu onog što percipirate kultnim već one naslove koji su obilježili vaše gledanje filmova. Da sad nekom morate približiti ljubav prema filmskoj industriji, nekom tko nikad film nije pogledao/la, što biste preporučili? 5 naslova.
Moj popis..
1. Hrabro srce..još uvijek najdraži film koji sam pogledala
2. Todo Sobre Mi Madre..zbog likova. Almodovar čini čudo od ludih karaktera čineći ih užasno toplima i svakodnevnim.
3. Casablanca..volim te velike ljubavne priče gdje protagonisti ne odlučuju slijediti srce već ono što je ''ispravno'' plus, Ingrid Bergman.
4. Out of Africa..dijelomično zbog jedne scene u kojoj lik M. Streep kleči i gazi svoj ponos kako bi napravila nešto puno hrabrije.
5. Matrix...jer je bio revolucionaran i još uvijek na neki način je.
Tu su mi negdje i Doba nevinosti, Carstvo Sunca i Thelma i Louise al ak krenem dodavati, lista bi mogla biti poveća
Anyway, koji su vaši?
“She's hot. I trust her.”
Hansel
Hansel
Re: Kultni filmovi
Što duže razmišljam to mi se teže odlučiti, zato ću staviti one koji su mi pali prvi na pamet.
I drago mi je da su žanrovski prilično različiti, stoga pokrivaju dosta toga od filmskog svijeta.
Kad bih bila redatelj, voljela bih svaki od njih u svojoj filmografiji.
Se7en (David Fincher, 1995)
Ni prije ni kasnije me se kraj nekog filma nije toliko dojmio. Sjajna tema, priča, režija, atmosfera i gluma.
Kad me netko pita koji mi je najdraži film, Se7en mi uvijek prvi padne na pamet.
21 Grams (Alejandro González Iñárritu, 2003)
Najradije bih navela sve Iñárrituove filmove jer mi je najdraži redatelj, ali morala sam teškog srca odabrati jedan.
Kod njega najviše volim što u scenama bez dijaloga uz odlične glumce toliko znalački i uvjerljivo prenosi emocionalne procese svojih likova.
Lord of The Rings trilogija (Peter Jackson, 2001/2002/2003)
Masterpiece fantasy žanra. U književnom i filmskom obliku.
The Straight Story (David Lynch, 1999)
Divna, topla priča o pomirenju s ljudima koje volimo i u konačnici sa samima sobom. Dekica movie.
Before Surise/Sunset/Midnight (Richard Linklater, 1995/2004/2013)
Sanjarski, romantično, inteligentno, realno, životno, razigrano.
Sve u jednom kroz različita životna razdoblja i faze odnosa dvoje ljudi koji su se zavoljeli od prvog trena kad su se ugledali.
I drago mi je da su žanrovski prilično različiti, stoga pokrivaju dosta toga od filmskog svijeta.
Kad bih bila redatelj, voljela bih svaki od njih u svojoj filmografiji.
Se7en (David Fincher, 1995)
Ni prije ni kasnije me se kraj nekog filma nije toliko dojmio. Sjajna tema, priča, režija, atmosfera i gluma.
Kad me netko pita koji mi je najdraži film, Se7en mi uvijek prvi padne na pamet.
21 Grams (Alejandro González Iñárritu, 2003)
Najradije bih navela sve Iñárrituove filmove jer mi je najdraži redatelj, ali morala sam teškog srca odabrati jedan.
Kod njega najviše volim što u scenama bez dijaloga uz odlične glumce toliko znalački i uvjerljivo prenosi emocionalne procese svojih likova.
Lord of The Rings trilogija (Peter Jackson, 2001/2002/2003)
Masterpiece fantasy žanra. U književnom i filmskom obliku.
The Straight Story (David Lynch, 1999)
Divna, topla priča o pomirenju s ljudima koje volimo i u konačnici sa samima sobom. Dekica movie.
Before Surise/Sunset/Midnight (Richard Linklater, 1995/2004/2013)
Sanjarski, romantično, inteligentno, realno, životno, razigrano.
Sve u jednom kroz različita životna razdoblja i faze odnosa dvoje ljudi koji su se zavoljeli od prvog trena kad su se ugledali.
Re: Kultni filmovi
1. Pijev život
šalim se
1. Apokalipsa danas - fantastična režija, atmosfera ludila i kaosa, koja raste i kulminira kad konačno dođemo do Marlona Branda.
2. Irreversible - jako volim ovakve šokantne filmove. A i jako zanimljiv eksperiment s režijom.
3. Prozor u dvorište - prva ljubav su mi stari filmovi Volim osjećaj sigurnosti kad znaš da se daješ u ruke redatelja koji je provjereno dobar, i to desetljećima. Hitchcock je definitivno jedan od njih Posebno dobra scenografija ovdje..uz režiju, naravno.
4. Let iznad kukavičjeg gnijezda - priča, likovi, gluma.. Dobar američki film.
5. Piano..ili Once - čisto da se nađe i nešto ljubavno. (:D)
..nemam nikakvu komediju :/
6. Žene na rubu živčanog sloma
šalim se
1. Apokalipsa danas - fantastična režija, atmosfera ludila i kaosa, koja raste i kulminira kad konačno dođemo do Marlona Branda.
2. Irreversible - jako volim ovakve šokantne filmove. A i jako zanimljiv eksperiment s režijom.
3. Prozor u dvorište - prva ljubav su mi stari filmovi Volim osjećaj sigurnosti kad znaš da se daješ u ruke redatelja koji je provjereno dobar, i to desetljećima. Hitchcock je definitivno jedan od njih Posebno dobra scenografija ovdje..uz režiju, naravno.
4. Let iznad kukavičjeg gnijezda - priča, likovi, gluma.. Dobar američki film.
5. Piano..ili Once - čisto da se nađe i nešto ljubavno. (:D)
..nemam nikakvu komediju :/
6. Žene na rubu živčanog sloma
Desert je visnjica
Re: Kultni filmovi
Dodajem i 5 crno-bijelih favorita:
1. 12 Angry Man (Sidney Lumet, 1957)
2. It's a Wonderful Life (Frank Capra, 1946)
3. Who's Afraid of Virgina Woolf (Mike Nichols, 1966)
4. The Children's Hour (William Wyler, 1961)
5. The Elephant Man (David Lynch, 1980)
1. 12 Angry Man (Sidney Lumet, 1957)
2. It's a Wonderful Life (Frank Capra, 1946)
3. Who's Afraid of Virgina Woolf (Mike Nichols, 1966)
4. The Children's Hour (William Wyler, 1961)
5. The Elephant Man (David Lynch, 1980)
Re: Kultni filmovi
Ubit će me ova nemogućnost editiranja nakon nekog vremena.
Men. :/12 Angry Man (Sidney Lumet, 1957)
Re: Kultni filmovi
Let iznad kukavičjeg gnijezda, jedan od svakako boljih filmova. Drago mi je da nitko nema Larsa von Triera, obično njega stavljaju pod kultno
“She's hot. I trust her.”
Hansel
Hansel
- sky
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 10 kol 2013 20:24
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: lezbijka
- Status: Solo
- Lokacija: u visinama
Re: Kultni filmovi
Čista petica (ima ih još, ali ovi mi prvi padaju na pamet):
Žrtvovanje Andrej Tarkovski
Jesenja sonata Ingmar Bergman
Lomeći valove Lars von Trier
Vraćam se Pedro Almodovar
Život je lijep Roberto Benigni
Žrtvovanje Andrej Tarkovski
Jesenja sonata Ingmar Bergman
Lomeći valove Lars von Trier
Vraćam se Pedro Almodovar
Život je lijep Roberto Benigni
ja baš volim taj filmAndain je napisao/la: Drago mi je da nitko nema Larsa von Triera, obično njega stavljaju pod kultno
my needs are simple: all I want is everything
- malikoraknaprijed1
- Postovi: 29
- Pridružen/a: 22 kol 2013 07:48
Re: Kultni filmovi
Posljednji tango u Parizu (Bernardo Bertolucci)
Re: Kultni filmovi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JlV_iMl73YU[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ylc5ToQoLg0[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ylc5ToQoLg0[/youtube]
Re: Kultni filmovi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QHoSvQwvrnw[/youtube]
Re: Kultni filmovi
^ Ajme, to je taaako dobar film
No, meni ovako, na prvu, padaju na pamet:
Vrtoglavica
Planet majmuna (1968.)
No, meni ovako, na prvu, padaju na pamet:
Vrtoglavica
Planet majmuna (1968.)
Re: Kultni filmovi
kako sam ovo zaboravila...?!
Re: Kultni filmovi
kultni, a da su mi ujedno i među dražima, hmmm
The Piano - taj film baš obožavam. I pogledam ga svakih par godina i uvijek je jednako dobar.
Onda bi se za Audrey Hepburn moralo ostaviti koje mjesto... meni najdraži: Doručak kod Tiffanyja, Sama u tami.
The Warriors iz 79. isto nikada ne stari... a iste godine je izašao i Alien.
Sofijin izbor.
H8
itd.
The Piano - taj film baš obožavam. I pogledam ga svakih par godina i uvijek je jednako dobar.
Onda bi se za Audrey Hepburn moralo ostaviti koje mjesto... meni najdraži: Doručak kod Tiffanyja, Sama u tami.
The Warriors iz 79. isto nikada ne stari... a iste godine je izašao i Alien.
Sofijin izbor.
H8
itd.
How did a housepet, who ignores people, get into our lives? They basically domesticated themselves.