Klinke
- Kroacija
- Postovi: 16674
- Pridružen/a: 02 stu 2005 11:37
- Spol/rod: ne želim definirati
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Lokacija: Njemačka
Re: Klinke
uopce me ne cudi. to je neodgojena gamad s kojom najvise problema imaju neduzna djeca, "streberi", ucitelji i profesori. jer takva djeca su jednostavno preslika svojih cesto nasilnih, neodgojenih i nemarnih roditelja. sto se mene tice, trebao bi zaseban otok i za jedne i za druge.
- Hidden_soul
- Devil in details
- Postovi: 4982
- Pridružen/a: 17 stu 2005 13:00
- Spol/rod: žensko
- Lokacija: On stranger tides
Re: Klinke
Ne razumijem otkuda tolika razina destruktivnosti u toj danasnjoj djeci.
Pucaju nekakvom negativnom energijom do te mjere da se ovako premlacuju okolo, vjerujem da je ponajvise iz ciste dosade.
Nije da imam za reci ista pametno, ovo je strasno, ali me samo zanima odakle izvire ta tolika desktrucija, kako se tako gomila i ne znam, eto, zasto uvijek rezultira premlacivanjem nekog iz svoje generacije :/
Pucaju nekakvom negativnom energijom do te mjere da se ovako premlacuju okolo, vjerujem da je ponajvise iz ciste dosade.
Nije da imam za reci ista pametno, ovo je strasno, ali me samo zanima odakle izvire ta tolika desktrucija, kako se tako gomila i ne znam, eto, zasto uvijek rezultira premlacivanjem nekog iz svoje generacije :/
"Allow me to lend a machete to your intellectual thicket..."
- Kroacija
- Postovi: 16674
- Pridružen/a: 02 stu 2005 11:37
- Spol/rod: ne želim definirati
- Ja sam: ne želim se identificirati
- Lokacija: Njemačka
Re: Klinke
mawe loodache malo zesce poludile.
kakav popravni dom, tamo ce im biti lijepo.
nedavno sam imala priliku cuti od nekog glavesine kako postupaju sa ilegalcima u hrvatskoj: "mi njima osiguravamo najbolji smjestaj, hranu, ako su bolesni odmah dobiju medicinsku pomoc, nijedna druga drzava ne tretira ilegalce tako dobro kao mi...", bokte nije ni cudo sto nam je drzava skurcana s obzirom na to da je sve apsolutno naopako. ne treba njima popravni dom nego prisilan rad u planinama i zabacenim poljima. gamad usrana.
kakav popravni dom, tamo ce im biti lijepo.
nedavno sam imala priliku cuti od nekog glavesine kako postupaju sa ilegalcima u hrvatskoj: "mi njima osiguravamo najbolji smjestaj, hranu, ako su bolesni odmah dobiju medicinsku pomoc, nijedna druga drzava ne tretira ilegalce tako dobro kao mi...", bokte nije ni cudo sto nam je drzava skurcana s obzirom na to da je sve apsolutno naopako. ne treba njima popravni dom nego prisilan rad u planinama i zabacenim poljima. gamad usrana.
- Hidden_soul
- Devil in details
- Postovi: 4982
- Pridružen/a: 17 stu 2005 13:00
- Spol/rod: žensko
- Lokacija: On stranger tides
Re: Klinke
Ali ono, djeca su tako nabijena negativnom, bas kad idu iz skole posmatram ih nekad... jebote stalno neko nekog nesto kinji, gura, udara, gadja necim, vuce, cupa...
Nije da smo mi bili bog zna kako mirna djeca, ali nismo se stalno nesto medjusobno koskali :/
Nije da smo mi bili bog zna kako mirna djeca, ali nismo se stalno nesto medjusobno koskali :/
"Allow me to lend a machete to your intellectual thicket..."
- tamara3
- Just tax the stupid people.
- Postovi: 8744
- Pridružen/a: 01 stu 2005 16:44
- Spol/rod: žensko
- Status: U životnom partnerstvu
- Lokacija: Oblačić.
- Kontakt:
Re: Klinke
Krajst, ovakvi slučajevi bacaju posve drugačije svjetlo na željenje slatke dječice .
Re: Klinke
Kombinacija predispozicija (iq), modela ponašanja koje su mogli vidjeti kod značajnih drugih i okoline.
Sve zajedno = :/
Stisnulo mi je gumbe za agresiju, ali kad odvojim emocije po strani - takvim osobama treba ozbiljna, stručna pomoć. Nadam se da će ju dobiti.
Sve zajedno = :/
Stisnulo mi je gumbe za agresiju, ali kad odvojim emocije po strani - takvim osobama treba ozbiljna, stručna pomoć. Nadam se da će ju dobiti.
- samo ja
- Postovi: 376
- Pridružen/a: 29 ožu 2011 18:56
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: biseksualka
- Status: U vezi
Re: Klinke
ne znam što je žalosnije, taj članak ili komentari ispod članka... "takve treba batinama liječit..." "batine su potekle iz raja..."
Re: Klinke
ne znam, nisam nekakava babuskara, ali mislim da dolaze usrane generacije, s manje perspektive, bez ikakvog obzira prema drugima, odgajane od istih takvih roditelja, di skola nema veceg utjecaja na odgoj, di ne postoje ucinkovite sankcije od strane roditelja ili drustva. danasnjim roditeljima su djeca ili nepogresivi sveci ili ih uopce ne dozivljavaju. jebiga, kakvi ce ispast od takve generacije sjebanih roditelja?
Re: Klinke
tipican primjer neodgojene dicurlije koja misle da su nedodirljiva dok im se ne odvrati. nadam se da ce ih se izbacit iz skole, a roditelje tuzit i opalit debelo po dzepu.
Re: Klinke
:duboko.diše: @ većinu komentara u threadu
Prije koju godinu sam radila na seminaru o negativnim posljedicima fizičkog kažnjavanja djece.
Jedna od mnogih je i usvajanje primjene fizičkog nasilja kao prihvatljivog modela ponašanja kojim se rješavaju frustrirajuće situacije.
Teško je zamisliti djecu koja su odrasla u obiteljima punim ljubavi, razumijevanja i razgovora o problemima da bi učinila ovako nešto.
Najčešće se nakupljena agresija poradi toga što su i sami kažnjavani i/ili zapostavljani prelama i iskaljuje na onima koji su slabiji od njih (kao što je to u sitacijama roditelj – dijete).
Potisnuta agresija nikad ne nestaje, već gotovo bez iznimke negdje vrlo negativno eruptira.
To je rak-rana većine društva pa tako i našeg, a kako je sustav manjkav u većini segmenata, teško da će se nešto u skorije vrijeme napraviti po pitanju onih dijelova u kojima su roditelji i društvo/okolina zakazali.
Nažalost, uopće me ne čude ovakve situacije u društvu koje većinski još uvijek zastupa fizičko kažnjavanje ili izbacivanje iz škole kao prihvatljiv način rješavanja problema i u kojem su stručnjaci potplaćeni za svoj posao,
a većina škola koja bi trebala biti odgovorna za najfragilnije članove društva i imati edukativno-odgojnu ulogu (jednako važnu kao i obitelj) ih uopće ni nema u punom sastavu.
Tu problem ne nestaje, već se poput raka širi i na ostale segmente društva.
Prije koju godinu sam radila na seminaru o negativnim posljedicima fizičkog kažnjavanja djece.
Jedna od mnogih je i usvajanje primjene fizičkog nasilja kao prihvatljivog modela ponašanja kojim se rješavaju frustrirajuće situacije.
Teško je zamisliti djecu koja su odrasla u obiteljima punim ljubavi, razumijevanja i razgovora o problemima da bi učinila ovako nešto.
Najčešće se nakupljena agresija poradi toga što su i sami kažnjavani i/ili zapostavljani prelama i iskaljuje na onima koji su slabiji od njih (kao što je to u sitacijama roditelj – dijete).
Potisnuta agresija nikad ne nestaje, već gotovo bez iznimke negdje vrlo negativno eruptira.
To je rak-rana većine društva pa tako i našeg, a kako je sustav manjkav u većini segmenata, teško da će se nešto u skorije vrijeme napraviti po pitanju onih dijelova u kojima su roditelji i društvo/okolina zakazali.
Nažalost, uopće me ne čude ovakve situacije u društvu koje većinski još uvijek zastupa fizičko kažnjavanje ili izbacivanje iz škole kao prihvatljiv način rješavanja problema i u kojem su stručnjaci potplaćeni za svoj posao,
a većina škola koja bi trebala biti odgovorna za najfragilnije članove društva i imati edukativno-odgojnu ulogu (jednako važnu kao i obitelj) ih uopće ni nema u punom sastavu.
Tu problem ne nestaje, već se poput raka širi i na ostale segmente društva.
▲ v o l c a n o ▲
Re: Klinke
Slazem se s ovim sta si napisala o nasilju, ali reci ti meni, postoji li za tebe ikakav razlog dovoljno prihvatljiv da se 16-godisnjakinja izbaci iz skole? Kad vec nije dovoljno brutalno pretuci nekog, sta da je neka donijela tatin pistolj u skolu? Upucala nekog u rame? Prijetila profesorima? What does it take? Treba li jedna skola imati beskrajno razumijevanje i papira za printat ukor pred iskljucenje ucenicima koji namjerno naprave ovako ogromnu pizdariju? Je li skola ta koja srednjoskolce treba odgajati pod svim uvjetima ili bi tu ipak prvo trebao odgovornost snositi roditelj?
Re: Klinke
Nedavno sam pričala s prof. koja mi je predavala hrvatski u gimnaziji i rekla mi je kako su učenice napravile nekakvu eksplozivnu napravu i lansirale u wc školjku
pa su uz uništen wc popucale i cijevi. Bila je užasno ljuta, tako da ju je teško bilo "dobiti" na neki suvisliji razgovor o korijenu problema.
Škole nemaju razumijevanja - ne u onom pravom smislu. Agresivan oblik ponašanja je nešto što je duboko ukorijenjeno i sustavno građeno u čovjeku, a što je stariji
to ga na sve perfidnije načine ispoljava van. Još kad nađe sebi jednake...
Trebao bi stvarno mukotrpan i dugotrajan proces vođen stručnjacima da se to anulira u čovjeku, a to je osim vremenski i psihički jednako tako i financijski zahtjevno.
Nema nekog smisla raditi SAMO s djetetom jer tu ostaje problem nefunkcionalne obitelji u koju se ono vraća svaki dan i doživljava iste situacije.
To je kao da se radi s narkomanom, napravi mali pomak, a onda ga se vrati u okolinu punu droge. Pitanje je i koliko bi uopće takvih roditelja pristalo raditi na problemu.
Tu jedino sustav s jasnim, konciznim i razrađenim projektima i osiguranim financijama može napraviti značajnije rezultate. Obzirom da nam je država u krasnom q. koga briga još i za to.
Dakle, škole nemaju "razumijevanja", to rješavaju uvijek po istoj špranci - ukorima, neopravdanim satovima, izbacivanjem iz škole ili ignoriranjem problema.
Možemo reći da udaljavanjem takvih učenika možda udaljavamo problem iz škole i potencijalna sranja, ali ta djeca nisu stvari da ih se može premještati simo pa tamo,
a još manje će problem zauvijek nestati. To je samo - brigo moja prijeđi na drugoga. Negdje to treba prekinuti.
c) ubiti ih?
pa su uz uništen wc popucale i cijevi. Bila je užasno ljuta, tako da ju je teško bilo "dobiti" na neki suvisliji razgovor o korijenu problema.
Škole nemaju razumijevanja - ne u onom pravom smislu. Agresivan oblik ponašanja je nešto što je duboko ukorijenjeno i sustavno građeno u čovjeku, a što je stariji
to ga na sve perfidnije načine ispoljava van. Još kad nađe sebi jednake...
Trebao bi stvarno mukotrpan i dugotrajan proces vođen stručnjacima da se to anulira u čovjeku, a to je osim vremenski i psihički jednako tako i financijski zahtjevno.
Nema nekog smisla raditi SAMO s djetetom jer tu ostaje problem nefunkcionalne obitelji u koju se ono vraća svaki dan i doživljava iste situacije.
To je kao da se radi s narkomanom, napravi mali pomak, a onda ga se vrati u okolinu punu droge. Pitanje je i koliko bi uopće takvih roditelja pristalo raditi na problemu.
Tu jedino sustav s jasnim, konciznim i razrađenim projektima i osiguranim financijama može napraviti značajnije rezultate. Obzirom da nam je država u krasnom q. koga briga još i za to.
Dakle, škole nemaju "razumijevanja", to rješavaju uvijek po istoj špranci - ukorima, neopravdanim satovima, izbacivanjem iz škole ili ignoriranjem problema.
Možemo reći da udaljavanjem takvih učenika možda udaljavamo problem iz škole i potencijalna sranja, ali ta djeca nisu stvari da ih se može premještati simo pa tamo,
a još manje će problem zauvijek nestati. To je samo - brigo moja prijeđi na drugoga. Negdje to treba prekinuti.
c) ubiti ih?
▲ v o l c a n o ▲
Re: Klinke
katastrofa i užas! ali nažalost današnje igrice iz srednje škole se više ne zadržavaju na psihičkom već prelaze na verbalno i fizičko zlostavljanje!samo ja je napisao/la:ste vidli ovo?
http://danas.net.hr/crna-kronika/page/2 ... tml?pos=n0
tztztztz....
mislim da je to posljedica neodgojenosti (većina roditelja danas nema vremena za odgoj svoje djece jer gledaju kako da prežive i isfrustrirani su činjenicom da ne mogu voditi normalan život), medija (u ovom slučaju konkretno - Fejs, ali općenito internet i sve te serijice tipa GG ne daju neku poruku mladima. U moje vrijeme se prikazivao BH 90210 u kojem se brenda nije jebala do 18 i mama joj je bila najbolja frendica) i društva u kojem živimo (zlatna mladež je danas postala okvir i većina tih mladih se nastoji uklopiti u taj svijet pojedinaca i pretvaraju se da su nešto što nisu i samim time postaju samodestruktivni).
kad sam čitala ove vaše postove o školstvu, sjetila sam se ovoga...
Re: Klinke
Traženje uzročno- posljedične veze je iscrpno i dugotrajno. Stvari u ovakvima situacijama se mogu baš tako lako kategorizirati. Problem je višedimenzionalan, u rješavanje problem treba uključiti dijete, roditelje i sustav koji treba pokrivati i jedne i druge sa svojim uslugama. Za to treba vremena, volje i love. Hrvatska to ne može "progutati", barem ne u idući deset godina. Nama nedostaju neke temeljne vrijednosti poput odgovornosti, nažalost, tu priča staje.
Ovo je idealno vrijeme da na scenu stupe udruge i različite asocijacije, da oni ponude usluge, da sklope partnerstva s institucijama i da porade na tome onako kako to nalaže struka.
Ovo je idealno vrijeme da na scenu stupe udruge i različite asocijacije, da oni ponude usluge, da sklope partnerstva s institucijama i da porade na tome onako kako to nalaže struka.
Re: Klinke
to je iphone-thompson generacija.
Re: Klinke
Njima se ne smije dopustit da se razmnožavaju.
Ye ever wanty just wrap yersel up in tin foil nice and cosy and then just fucking get right inty the microwave and blow yersel up tae fuck
- samo ja
- Postovi: 376
- Pridružen/a: 29 ožu 2011 18:56
- Spol/rod: žensko
- Ja sam: biseksualka
- Status: U vezi
Re: Klinke
još jedan primjer... http://danas.net.hr/crna-kronika/page/2 ... 91006.html
Re: Klinke
Pokušavam povezati kako bi takvoj djeci pomoglo fiz. kažnjavanje i izbacivanje iz škole.
Isključenost i izolacija bi vjerojatno izazvala dodatno neprihvatljivo ponašanje... ?
Njihova psihopatologija je rezultat društva u kojem su odrasli, čiji će dio biti i dalje, mislim da bi bilo produktivnije da ih se pokuša reprogramirati u rel. funkcionalne pojedince kroz senzibilizaciju, psihoterapiju itd.
Isključenost i izolacija bi vjerojatno izazvala dodatno neprihvatljivo ponašanje... ?
Njihova psihopatologija je rezultat društva u kojem su odrasli, čiji će dio biti i dalje, mislim da bi bilo produktivnije da ih se pokuša reprogramirati u rel. funkcionalne pojedince kroz senzibilizaciju, psihoterapiju itd.
Re: Klinke
Ali ovaj teoretski postupak kojeg si opisala nije briga škole. Dapače, iz ovog je jasno da je problem u roditeljima koji ne žele sudjelovati u rješavanju problema njihovog vlastitog djeteta i u državi koja nema dovoljno razrađen sustav za ovakve. Meni bi bilo logičnije da cijeli taj postupak provodi od policije imenovana ustanova sa vlastitim stručnjacima koji su za to plaćeni. Školski psiholog je daleko od bivanja ikakvim autoritetom neodgovornim roditeljima. U međuvremenu i druga djeca koja idu u tu školu imaju pravo na sigurnost od nasilnika i školi je dužnost to i osigurati.Fusion je napisao/la: Trebao bi stvarno mukotrpan i dugotrajan proces vođen stručnjacima da se to anulira u čovjeku, a to je osim vremenski i psihički jednako tako i financijski zahtjevno.
Nema nekog smisla raditi SAMO s djetetom jer tu ostaje problem nefunkcionalne obitelji u koju se ono vraća svaki dan i doživljava iste situacije.
To je kao da se radi s narkomanom, napravi mali pomak, a onda ga se vrati u okolinu punu droge. Pitanje je i koliko bi uopće takvih roditelja pristalo raditi na problemu.
Tu jedino sustav s jasnim, konciznim i razrađenim projektima i osiguranim financijama može napraviti značajnije rezultate. Obzirom da nam je država u krasnom q. koga briga još i za to.
Re: Klinke
Nope, to je i te kako (između ostalih) i briga škole budući ona ima uz edukativnu i odgojnu ulogu.
Za biti dobar profesor nije dovoljna kompetentnost u području kojeg se predaje, već se mora biti i dobar pedagog.
Dijete je do svoje punoljetnosti briga 3 strukture: obitelji, škole i države. Te 3 strukture čine sustav koji bi trebao kvalitetno surađivati i funkcionirati.
Rezultati ne pokazuju uspješnu suradnju.
Za biti dobar profesor nije dovoljna kompetentnost u području kojeg se predaje, već se mora biti i dobar pedagog.
Dijete je do svoje punoljetnosti briga 3 strukture: obitelji, škole i države. Te 3 strukture čine sustav koji bi trebao kvalitetno surađivati i funkcionirati.
Rezultati ne pokazuju uspješnu suradnju.
▲ v o l c a n o ▲
Re: Klinke
Postoje granice odgoja koje su jednostavno izvan domene škole. Delikventi su posebna kategorija kojoj treba posebna pozornost od strane stručnjaka koji se znaju odnositi prema njima. Profesori nisu kvalificirani diplomom (s tih par položenih pedagoških ispita) za rad s delikventima i nije na njima da ih preodgajaju.
Re: Klinke
, treći put ću ponoviti - ne govorim o samostalnom i odvojivom djelovanju jedne strukture, već o suradnji 3.
Gdje jednoj prestaje domena preuzima druga te razmjenom informacija i međusobnom suradnjom rješavaju nastali problem.
Gdje jednoj prestaje domena preuzima druga te razmjenom informacija i međusobnom suradnjom rješavaju nastali problem.
▲ v o l c a n o ▲
Re: Klinke
E pa malo si kontradiktorna jerbo cijelo vrijeme govoriš da škole nemaju pravi pristup. Kakav bi onda njihov pristup trebao biti? Šta tu jedna škola može napraviti u svojoj domeni, a trenutno ne radi? Konkretno.
Re: Klinke
Sve 3 strukture ne funkcioniraju kako treba i prebacuju problem jedna na drugu umjesto da surađuju.
Roditelji gurnu dijete školi misleći da će odraditi njihov dio, škola isključuje, a pojedinac postaje briga društva.
Kako riješiti i u koju strukturu staviti koji program? Za to je potrebno skupiti prekonekoliko mozgova iz različitih područja da bi se našlo adekvatno rješenje.
Da je to tako jednostavno za riješiti već bi se odavno riješilo.
Samo, prilično sam sigurna da rješenje i kraj problema nije u mlaćenju roditelja i djeteta, isključivanju djeteta iz škole i novčanoj kazni roditelja.
Roditelji gurnu dijete školi misleći da će odraditi njihov dio, škola isključuje, a pojedinac postaje briga društva.
Kako riješiti i u koju strukturu staviti koji program? Za to je potrebno skupiti prekonekoliko mozgova iz različitih područja da bi se našlo adekvatno rješenje.
Da je to tako jednostavno za riješiti već bi se odavno riješilo.
Samo, prilično sam sigurna da rješenje i kraj problema nije u mlaćenju roditelja i djeteta, isključivanju djeteta iz škole i novčanoj kazni roditelja.
▲ v o l c a n o ▲
Re: Klinke
slažem se s bash. odgojna funkcioja škole je tek tolika da prepozna kvalitete ili sklonosti učenika i potakne ih i da im obrazovanjem proširi horizonte. tipa, ako dijete dođe, primjera radi, sa sklonosti prema književnošću, posao profesora je da to prepozna i provajda mu određene materijale, šalje na natjecanja i usmjeri prema višem obrazovanju u tom području. a onda opet ostaje na roditeljima hoće li mu to priuštiti i na djetetu samom hoće li poslušati. ako dijete dođe u školu iz disfunkcionalne obitelji, što škola može napraviti? ono tamo provodi pet sati u danu, pet dana u tjednu i onda se opet vraća u svoj dom u kojem provodi preostalih devetnaest. naravno da postoje razgovori s pedagogom, psihologom, ali budimo realni, djeca dolaze u školu od sedme godine, a formativne godine su one od prve do pete koje tvore temelj za izgradnju kompletnog karaktera osobe. u tom pogledu su neka veća preodgajanja skoro nemoguća.