Image

Udruženje Zagreb Pride poziva sve zainteresirane da se priključe osnivanju Organizacijskog odbora Zagreb Pridea 2010. Sudjelovanje u organizaciji Povorke ponosa i popratnog programa pravi je izazov i užitak za sve kreativne, komunikativne osobe, spremne na nemilosrdan rad bez novčane nagrade, željne društvenog angažmana, politički osviještene - ili sve to tek želite postati. Tražimo osobe koji mogu odgovorno preuzeti i realizirati razne ideje, svoje i zajedničke, i na koje ćemo svi zajedno na kraju biti ponosni i ponosne. Ohrabrujemo da se jave osobe koje su spremne na suočavanje s praktičnim izazovima, nesklone odustajanju, te željne iskustva rada u kolektivu. Posebno potičemo na sudjelovanje i osobe s aktivističkim iskustvom i radom u nevladinom sektoru. OOZP je otvoren za sve.

Načela rada u Organizacijskom odboru jesu sljedeća: neposredna demokratičnost, nehijerarhičnost, nenasilna komunikacija i otvorenost. Politička platforma je queer-feministička: http://www.zagreb-pride.net//index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=39

Što je Povorka ponosa?
Povorkom ponosa mi, LGBTIQ osobe, slavimo naš ponos i ukazujemo na naše postojanje, ali i upozoravamo na diskriminaciju s kojom smo suočeni/e, te na konkretne probleme – nevidljivost, neprihvaćanje, nasilje, uskraćivanje osnovnih građanskih i ljudskih prava.
U Hrvatskoj je prvi Pride održan 29. lipnja 2002., i to pod sloganom „Iskorak KONTRA predrasuda". Zagreb Pride bez zadrške devetu godinu za redom nastavlja organizirati ovu jedinu nacionalnu javnu i političku manifestaciju LGBTIQ osoba.

Što još radimo?
Popratni program Pridea 2010. odvija se od proljeća do Povorke ponosa, u lipnju. To je dosad značilo, između ostaloga, organiziranje snimanja spota, organiziranje partyja i koncerata, ulične akcije i subverzije, izložbe, tribinu s roditeljima LGBTIQ osoba... Za sve one ambiciozne napominjemo da organiziranje Pridea izgleda odlično kao točka u životopisu, naročito ako se prijavljujete za strane stipendije.

U nastavku ukratko predstavljamo nacrt i plan aktivnosti oko rada na ovogodišnjem Prideu, za koje bi se zainteresirani/e mogli/e opredijeliti, a koje su neophodne da bi se uspješno održao.

Kapaciteti
Za cjelokupnu realizaciju Zagreb Pridea najmanje 15 ozbiljno zainteresiranih osoba spremnih izdvojit u početku do oko 2, a pri kraju projekta i do 8 sati tjedno.
Također, dvije osobe (koordinator/ica projekta) trebale bi izdvojiti puno radno vrijeme za organizaciju Zagreb Pridea sve do njegove realizacije.

Za sigurnost Pridea potrebno je uključiti najmanje 30 odgovornih volontera/volonterki koji će se brinuti za redare na sam dan skupa, provedbu svih sigurnosnih aspekata bez koje se Pride ne može održati.

Zagreb Pride organizira se u više timova, od kojih svaki može imati koordinatora/icu:

Fundraising (min. 3 osobe)
- prikupljanje sredstava, blagajnik/blagajnica

Tehnički tim (min. 3 osobe)
- pozornica i tehnika
- promotivni materijal (komunikacija sa tiskarama, dizajnerima)

Osiguranje (min. 3 osobe + redari/ke i volonteri/ke)
- komunikacija s policijom i zaštitarima
- monitoring Povorke ponosa (min oko 10 osoba)

Program (min. 6 osoba)
- organizacija Povorke i njezino osmišljavanje
- izvođači/ce
- organizacija partyja
- popratni programi

Tim za komunikaciju i odnose s javnošću (min. 4 osobe)
- organizacija okruglog stola
- komunikacija s drugim udrugama, institucijama, organizacijama
- komuniciranje s medijima
-komuniciranje s LGBTIQ zajednicom

Sve zainteresirane osobe pozivamo da se do 2. veljače jave na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili na 095 9021445 (Marko J.) ili 091 500 7867 (Franko).

Srdačan pozdrav od Udruženja Zagreb Pride,
Sara Ercegović, Karla Horvat Crnogaj, Marina Matešić, Gordana Tihomirović, Franko Dota, Marko Jurčić, Marin Ježić, Hana Ševerdija, Marko Kelava, Marino čajdo, Kristina Kovač i Gordan Duhaček

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.