Jedna od stvari koje očajnički trebaju LGBT+ zajednici u Hrvatskoj jest (auto)refleksija koja će unijeti dozu emancipacije i (samo)kritike u živote LGBT+ ljudi, kao i u odnose u samoj zajednici.
Hrvatsko-katolički mediji nastavljaju svoju promociju antiznanstvenih i u odnosu na službeni Nauk Katoličke crkve zapravo heretičkih stavova o tome kako se (homo)seksualna orijentacija može promijeniti, čega je novi primjer intervju sa Lucom Di Tolveom objavljen u listopadu ove godine u Glasu Koncila, novinama čiji je nakladnik Nadbiskupski duhovni stol tj. Zagrebačka nadbiskupija.
"Nastavnici u školama najčešće su u smislu disleksije ili diskalkulije needucirani", tvrde u Hrvatskoj udruzi za disleksiju, te dodaju kako nastavnici često "ne znaju prepoznati ograničenja disleksije, niti stvarne kapacitete djeteta, obično bolje od onih što se očituju u školskom uspjehu."
Kod učenika i učenica s disleksijom važno je imati na umu njihovo unutarnje, psihološko stanje, jer mnogi u školskom sustavu ne vide koliko su ta djeca ponekad slabijeg samopouzdanja. Iako su često vrlo inteligentni, marljivi i odgovorni, većina u razredu ili školi mogu ih smatrati lijenima ili ograničenima zato što premalo znaju o disleksiji i njezinim izazovima.