Ovih je dana brend Libresse, čiji je vlasnik švedska tvrtka Essity, u matičnoj zemlji objavio novu reklamnu kampanju. Uz hešteg #wombstories, Šveđani su željeli potaknuti rasprave o najširim seksualnim iskustvima žena. No, u Hrvatskoj je ova reklama dobila ponešto drugačiji oblik, barem na Facebook stranici Libresse Hrvatska. Napišite komentar
Internet kakav danas poznajemo samo je podsjetnik na ono što su doživjeli svi drugi mediji kad ih je dohvatila nevidljiva ruka tržišta. Prije nego što ih je ščepala za gušu, novine, radio, televizija, a onda i internet, doista su mogli služiti, i služili su, kao izvori kvalitetnog informiranja, nudeći veću demokratizaciju, otkrivajući nepoznato i čineći svijet pristupačnijim. Napišite komentar
Baš kao i u slučaju Erste banke, koja je prije nekoliko godina uzrujala dežurne čuvare ćudoređa i morala televizijskom reklamom u kojoj se gej par drži za ruke, pa su se pisale peticije i pozivalo na bojkot, isto se događa i ovih dana s reklamom za Pipi. Napišite komentar
U prošlosti sam često znao govoriti da nikad neću ostarjeti. Nije riječ o iluziji da je moje tijelo otporno na godine, zbog čega bih bio u stanju izbjeći bore, sijedu kosu, slabljenje zglobova i umanjenu otpornost na mamurluke. Vlastiti izgled nikad nije bio uzrok mojoj taštini, nju sam čuvao za neke druge stvari. Ostarjeti, za mene je značilo izgubiti lakoću postojanja svojstvenu samo djeci i luđacima. Napišite komentar
Prijepori su počeli već i prije odlaska na ljetovanje. Kako bismo izbjegli bavljenje bilo čime hrvatskim tijekom zajedničkog odmora na moru, htjeli smo ga provesti izvan granica Lijepe naše, no naše planove je naravno omela pandemija. Let za Grčku je otkazan u zadnji trenutak, tako da smo bili osuđeni na Hrvatsku. Napišite komentar

Vezane teme

Vezane teme podržane su samo uz članke.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.