- Autor/ica T.R.
-
Objavljeno: 27 siječnja 2014
Predstavnici nekoliko kršćanskih organizacija i pokrenuli su kampanju "Imago Dei" (Slika Božja) kojom žele ukazati na to da svi ljudi predstavljaju odraz Boga, ne isključujući nijednu društvenu skupinu.
Pokretači kampanje su Tim Daly, predsjednik jedne od vodećih američkih obiteljskih organizacija Focus on the Family, glumica serije "Touched by an Angel" Roma Downey i njezin suprug Mark Burnett, a cilj im je potaknuti ljude da poštuju i prihvaćaju jedni druge, javlja Huffington Post.
"Kada bismo na umu imali sliku Božju za svako ljudsko biće, mogli bismo promijeniti svijet. Želim da kršćani budu prepoznati po svojim idejama za boljitak društva, a ne njegovu protivljenju", kazao je jedan od pokretača kampanje, velečasni Samuel Rodriguez, predsjednik Nacionalne konferencije hispanskog kršćanskog vodstva.
Iza ideje međusobnog prihvaćanja svih ljudi stoje i Dean Mat Staver ispred privatnog evangeličkog sveučilišta Liberty Law School, i James Robison iz humanitarne organizacije Life Today. "Slika Božja nalazi se u svim ljudima: crnim i bijelim, siromašnim i bogatim, heteroseksualnim i homoseksualnim, konzervativnim i liberalnim, žrtvama i nasilnicima, vjernicima i nevjernicima", stoji u opisu kampanje.
Protivili se bračnoj jednakosti i pobačaju
Rodriguez je napomenuo kako ne žele izdvojiti neke društvene skupine ili problem. "Namjerno smo naveli sve društvene skupine kako bismo naglasili da ne postoji iznimka. Naš naglasak nije na LGBT osobama ili političkoj ideologiji ili boji kože. Ovdje se ne radi o tome može li netko promijeniti svoju seksualnost ili ne. Ne radi se o uvjetovanju nečijeg načina života, političke ideologije ili svjetonazora", objasnio je Rodriguez.
Napomenimo da su, očito preobraćeni, Rodriguez i Daly 2009. bili uključeni u pokret religijskih vođa koji su napisali Manhattansku deklaraciju; manifest o važnosti zaštite religijskih sloboda i pokreta protiv pobačaja i istospolnih brakova.
Rodriguez zasad ne želi otkriti podatke o financijama utrošenim u kampanju, ali kaže kako trenutno traže sponzore kako bi kampanja iz virtualnog krenula i u realni prostor, što je planirano za jesen 2014.