Foto: lintraprendente.itVodeći svjetski proizvođač tjestenine, Guido Barilla, izazvao je negodovanje javnosti i pozive na bojkot nakon što je za jedan talijanski radio kazao kako u reklame nikad ne bi uvrstio gej obitelji.

"Nikad ne bih napravio reklamu s homoseksualnom obitelji, ne zato što ih ne poštujem nego zato što se s tim ne slažem. Naša je obitelj klasična, u kojoj žena ima temeljnu ulogu", odgovorio je Barilla na pitanje bi li ikad u neku svoju reklamu uklopio istospolnu obitelj, u intervjuu koji je u srijedu dao za Radio 24.

"Barilla" je jedan od najjačih talijanskih oglašivača i dugi niz godina za svoje reklame koristi se sretnim obiteljima koje žive u idealiziranoj inačici talijanskoga sela, uz slogan "Dom je tamo gdje je Barilla".

U istom intervjuu Barilla je kazao kako se protivi posvajanju djece u istospolne obitelji, ali da nema ništa protiv gej brakova, javlja Reuters.

"Ako gejevi vole našu tjesteninu i naše reklame, onda će je jesti. Ako ne, odabrat će neku drugu", rekao je.

Na sve je reagirao Aurelio Mancuso, predsjednik LGBT organizacije Equality Italia, kazavši kako su Barillini komentari "uvredljiva provokacija" te pozvao na bojkot proizvoda te tvrtke.

Kao što to obično biva, vijest se proširila i društvenim mrežama na kojima korisnici pružaju potporu mogućnosti bojkota. Na Twitteru se oko te teme oglasio i Alessandro Zan, deklarirani gej i član talijanskoga parlamenta: "Ne možete se zezati s kupcima, a to uključuje i one koji su gej".

Shvativši da je stvar uzela maha, Barilla se u četvrtak ispričao, rekavši kako je "samo želio reći da u obitelji glavnu ulogu ima žena" te da se "Barilla u svojim reklamama koristi obiteljima, jer obitelji prihvaćaju svakoga i uvijek su se poistovjećivale s njihovom markom".

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.