Foto: UNPo uzoru na uspješnu kampanju za zaustavljanje nasilja nad ženama, Ujedinjeni narodi pokrenuli su još jednu – ovaj put kako bi ukazali na široko rasprostranjenu homofobiju.

Kampanja Free & Equal se sastoji od plakata na kojem je u Google tražilicu upisan pojam "gay" i automatski prijedlozi sljedećih pojmova: ubiti, ne smiju posvajati, umrijeti i usmrtiti.

"Ostali smo šokirani rezultatima koje je pokazala kampanja UN Women. Ispostavilo se da su seksizam i mizoginija i dalje sveprisutni, iako se posljednjih desetljeća ulažu iznimni napori. Po uzoru na ovu kampanju, portal Queerty odlučio je isprobati sličnu stvar, samo za pojam 'gay'. Pokazalo se da su rezultati još gori", ispričao je za PinkNews Charles Radcliffe, stariji savjetnik za ljudska prava pri UN-u.

Kako kaže Radcliffe, ovi rezultati samo ukazuju na to da borba protiv diskriminacije i kršenja ljudskih prava nije ni blizu svog cilja te objašnjava zašto je suzbijanje homofobije jedno od glavnih zadaća UN-a.

Homofobni rezultati i u hrvatskoj tražilici

Ni hrvatska inačica Googlea nije ništa manje homofobna. Kad upišete riječ "homoseksualnost", tražilica će vam ponuditi sljedeće pojmove: bolest, izlječiva, poremećaj, prirodna.

Foto: Screen Shot

Iz Googlea poručuju da je "automatsko nadopunjavanje sastavni dio tražilice Google, a služi kako bi korisnici brže i jednostavnije došli do tražene informacije". Pojmovi koje tražilica automatski predlaže rezultat su aktivnosti svih korisnika i internetskih stranica povezanih s Googleom.

"Automatsko nadopunjavanje algoritamski se utvrđuje na temelju niza faktora (uključujući i popularnost traženih pojmova) bez ljudske intervencije", objasnio je glasnogovornik Googlea, tvrtke poznate po politici uključivanja i poštivanja različitosti.

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.