Nisu prošla ni dva mjeseca otkako je svjetski poznati proizvođač tjestenine, Guido Barilla, izjavio da u svojim reklamama ne želi imati istospolne obitelji. Nakon žestokih reakcija javnosti i medija, talijanski magnat ipak se predomislio.

Nespretna izjava "omakla" mu se u rujnu na jednoj talijanskoj radijskoj postaji i poslužila kao odskočna daska ostalim proizvođačima tjestenine da okrenu situaciju u svoju korist i pošalju poruku da su svi njihovi kupci dobrodošli.

Otad je 55-godišnji Barilla održao oko osam sastanaka s LGBT organizacijama i aktivistima u Italiji i SAD-u, svom najvećem tržištu. "Italija je otočna zemlja, a gradovima poput Parme to još više dolazi do izražaja. Sastanci s aktivistima pomogli su nam otvoriti oči i naćuliti uši da shvatimo kako postoji svijet i izvan Parme", izjavio je za Reuters glasnogovornik Barille Luca Virginio.

Marketinški preokret ili spin?

U tvrtki su ostali šokirani burnim reakcijama javnosti te odlučili promijeniti marketinšku strategiju. "Već sad radimo na novom marketinškom konceptu koji će biti mnogo otvoreniji i inkluzivniji", ukratko je objasnio Virginio.

Kako se dalje navodi, u novom Savjetodavnom odboru tvrtke naći će se i američki gej aktivist David Mixner kako bi dokazali svoju iskrenu namjeru da se okreću različitosti i jednakosti. Nadalje, Barilla će se pridružiti američkoj organizaciji Human Rights Campaign koja godišnje procjenjuje politike tvrtki vezano za poštivanje prava LGBT radnika.

Već su se oglasili brojni skeptici koji ne vjeruju najavama o marketinškom preokretu tvrtke i smatraju da je prerano nadati se promjeni.

Barilla proizvodi tjesteninu već 130 godina, a tvornica je smještena u talijanskome gradu Parmi. Samo je prošle godine ostvarila profit od visokih četiri milijarde eura, a iz tvrtke nisu htjeli otkrili je li bojkot kupaca utjecao na ukupan prihod.

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.