- Autor/ica Crol
-
Objavljeno: 07 studenog 2013
Nisu prošla ni dva mjeseca otkako je svjetski poznati proizvođač tjestenine, Guido Barilla, izjavio da u svojim reklamama ne želi imati istospolne obitelji. Nakon žestokih reakcija javnosti i medija, talijanski magnat ipak se predomislio.
Nespretna izjava "omakla" mu se u rujnu na jednoj talijanskoj radijskoj postaji i poslužila kao odskočna daska ostalim proizvođačima tjestenine da okrenu situaciju u svoju korist i pošalju poruku da su svi njihovi kupci dobrodošli.
Otad je 55-godišnji Barilla održao oko osam sastanaka s LGBT organizacijama i aktivistima u Italiji i SAD-u, svom najvećem tržištu. "Italija je otočna zemlja, a gradovima poput Parme to još više dolazi do izražaja. Sastanci s aktivistima pomogli su nam otvoriti oči i naćuliti uši da shvatimo kako postoji svijet i izvan Parme", izjavio je za Reuters glasnogovornik Barille Luca Virginio.
Marketinški preokret ili spin?
U tvrtki su ostali šokirani burnim reakcijama javnosti te odlučili promijeniti marketinšku strategiju. "Već sad radimo na novom marketinškom konceptu koji će biti mnogo otvoreniji i inkluzivniji", ukratko je objasnio Virginio.
Kako se dalje navodi, u novom Savjetodavnom odboru tvrtke naći će se i američki gej aktivist David Mixner kako bi dokazali svoju iskrenu namjeru da se okreću različitosti i jednakosti. Nadalje, Barilla će se pridružiti američkoj organizaciji Human Rights Campaign koja godišnje procjenjuje politike tvrtki vezano za poštivanje prava LGBT radnika.
Već su se oglasili brojni skeptici koji ne vjeruju najavama o marketinškom preokretu tvrtke i smatraju da je prerano nadati se promjeni.
Barilla proizvodi tjesteninu već 130 godina, a tvornica je smještena u talijanskome gradu Parmi. Samo je prošle godine ostvarila profit od visokih četiri milijarde eura, a iz tvrtke nisu htjeli otkrili je li bojkot kupaca utjecao na ukupan prihod.