Foto: Pink News

Glasoviti proizvođač kondoma Durex osmislio je kreativnu kampanju s dvostrukim ciljem – smanjiti potrošnju električne energije i potaknuti ljude da koriste zaštitu kod spolnog odnosa. No kako u svoju reklamu nije uvrstio nijedan istospolni par, uslijedio je niz reakcija nezadovoljnih korisnika.

U reklami naziva "Earth Hour" Durex je uvrstio devet heteroseksualnih parova i izostavio dio vjernih korisnika koji pripadaju LGBT populaciji, ali ne namjerno. Tvrtka je inače poznata po podršci koju daje pokretu za LGBT prava te nerijetko sponzorira Povorke ponosa diljem svijeta. Ipak, medijski gaf zadao im je glavobolje.

Mnogi korisnici, uglavnom gej i biseksualni muškarci, zatrpali su Durexov Twitter upitima o izostavljanju istospolnih parova iz reklame. Razočaranje je bilo još veće jer su se isti dan kad je reklama puštena u eter u Engleskoj i Walesu održavala prva vjenčanja istospolnih parova.

U razgovoru za portal Pink News, glasnogovornik Durexa objasnio je da nisu imali namjeru isključiti istospolne parove te da su glumce u spotu birali na temelju glumačkog iskustva, a ne spolne orijentacije. "Durexu je najbitnije da svi prakticiraju siguran i odličan seks, bez obzira na njihovu spolnu orijentaciju. Također, posvećeni smo suradnji s LGBT zajednicom i nastavljamo u svom oglašavanju ciljati na gej i biseksualne muškarce", kazali su iz Durexa.

No, vodstvo tvrtke nije stalo samo na objašnjenju i javnoj isprici. Kako bi uvjerio svoje LGBT korisnike da ih zaista cijeni i ima u vidu kao ciljanu publiku, Durex je objavio plakat s dva muškarca koja razmjenjuju nježnosti, uz poruku: "Hvala vam! Nadamo se da ste uživali u seksu bez upaljenog svjetla i sačuvali Zemlju s osobom koju volite".

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.