LAgencija koja se bavi savjetovanjem u području gej-marketinga, Out Now, objavila je neke od rezultata velikog istraživanja provedenog u 23 države, u kojemu je sudjelovalo više od 35.000 ljudi.

Pitanja su obuhvatila širok raspon tema, primjerice način života, diskriminaciju, roditeljstvo, prihode i veze, a cilj je bio dobiti jasniju sliku o stavovima, životima i preferencama LGBT osoba diljem planeta. Rezultati bi trebali poslužiti tvrtkama koje žele reklamirati svoje proizvode i usluge u gej zajednici.

Izjavu za medije i neke rezultate možete pročitati na ovoj poveznici.

Jedna od zanimljivosti je ono što agencija naziva "umetanjem slova 'L' u 'LGBT'". Baš kao što se heteroseksualne žene često bore za ravnopravnost, i lezbijke nerijetko bivaju zaboravljene kad je posrijedi marketing.

"Uočili smo potrebu za ponovnom procjenom načina, praksa i rezultata za lezbijke u organizacijskim strukturama, kao i potrebu za drugačijim komunikacijskim i marketinškim pristupom radi bolje prilagodbe različitostima lezbijske zajednice. Moramo uzeti u obzir i njihove razlike u odnosu na mainstream i dominantiniji 'gej' element LGBT-a", rekao je osnivač agencije Out Now, Ian Johnson.

Pogledajte i što o marketinškim strategijama za lezbijke kaže "lezbijska specijalistica" Lotte Jeffs:



(Foto: gaymarketnews.com)

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.