www.stream-xnxx-porn.com

U kratkom se pregledu osvrćemo na izvrsni novi album Billie Eilish, osrednji album Tylera, the Creatora i ne toliko dobar album Lil Nas X-a.

Billie Eilish – "Happier Than Ever"

Nakon jako dobrog prvijenca "When We All Fall Asleep, Where Do We Go?" mlada američka glazbenica Billie Eilish vraća se s novim, fenomenalnim albumom "Happier Than Ever". "Happier Than Ever" još je zrelije ostvarenje nego Billiejin debi, ali zadržava sve njegove najbolje odrednice – genijalnu produkcija njezina brata Finneasa, njezin šaputav vokal i drzak stav. Na novom albumu Billie pjeva o teškoćama nošenja sa slavom i medijskoj kritici kojoj je, kao jedva punoljetna zvijezda, neprestance izložena. Uistinu, svaka njezina promjena imidža popraćena je salvama oduševljenja ili zgražanja, bilo da je zamijenila svoju upečatljivo zeleno-crnu frizuru platinasto plavom, izašla u majici bez rukava ili se izazovno odjenula za Vogue. Očekivanja dušebrižnika adresirala je na pjesmi "Not My Responsibility", gdje lijepo sumira nemogućnost zadovoljavanja svih moralnih vertikala, a feministički je intonirana i završna "Male Fantasy", u kojoj se referira na pornografske ideale. Među boljim su komadima na albumu i senzualne "Billie Bossa Nova" i "Oxytocin", kao i fantastična "NDA"* s distorziranim sintesajzerom. Sve u svemu, riječ je o nevjerojatnom drugom albumu glazbenice koju čeka svijetla budućnost.

Tyler, the Creator – "Call Me If you Get Lost"

Genijalni američki reper Tyler, the Creator, ili u ovoj inkarnaciji Tyler Baudelaire, vraća se sa sedmim studijskim album "Call Me If You Get Lost", najslabijim u svojoj karijeri od trećeg albuma "Wolf". "Call Me If You Get Lost" zapravo je podosta na tragu "Wolfa" kao konceptualni album koji prati Tylerovu platonsku romansu s prijateljevom djevojkom koja na kraju odabere njegova prijatelja. Zapravo, stvar nije toliko u tome da je novi album loš koliko je teško stvoriti emocionalnu vezu s njime nakon savršenog "Flower Boy". Tyler, kao umjetnik koji ne pristaje ni na kakva ograničenja, svakim sljedećim izdanjem sve više podriva kultni status "Flower Boya", pa je "Call Me If You Get Lost" stanoviti povratak na agresivniji stil s ranijih albuma uvelike inspiriran gangsta repom. Vidljivo je to i po gostovanju kultnog producenta DJ Drame koji se čuje na gotovo svakoj traci. Većina je albuma izuzetno nepretenciozna i ispunjena kratkim pjesmama od kojih su upečatljivije "Lumberjack"* i "Rise", a osobito je dojmljiva ispovjedna, dugačka "Wilshire". Sve u svemu, "Call Me If You Get Lost" daljnji je napredak u karijeri umjetnika koji ne želi biti sputan vlastitim remek-djelom i od kojeg nikad ne znamo što sljedeće očekivati.

Lil Nas X – "Montero"

Mladi američki reper Lil Nas X osim što je postao viralno popularan zbog country trap pjesme "Old Town Road" prometnuo se i u queer ikonu. Premda nisam pobornica stajališta da je medijska reprezentacija manjinskih skupina dovoljni znak političke progresivnosti, Lil Nas X uistinu je važno ime za hip hop svijet kojim i dalje uvelike vlada homofobija. Što je za žensku populaciju Hayley Kiyoko, to je za mušku Lil Nas, koji u senzualnim glazbenim spotovima ide i mnogo dalje od platonskih uzdisaja i sramežljivih poljubaca Hailey Kiyoko pomičući granice predstavljivog u mainstream glazbi. Tako je spot za singl "Montero (Call Me By Your Name)"* izazvao kontroverze zbog otvorenog prikaza gej žudnje, ali i aluzija na sotonizam, dok u "Industry Baby" imamo prilike gledati gole zatvorenike kako plešu pod tuševima. Ipak, kada zagrebemo ispod površine njegova imidža, lako ćemo uvidjeti da su glazbene mogućnosti simpatičnog Lil Nas X-a podosta ograničene. Njegov debitantski album "Montero" kolekcija je osrednjih pop trap komada koji postanu nešto bolji prema kraju, gdje nalazimo niz tužnih komada koji se dotiču depresije poput "Tales of Dominica", "Sun Goes Down" ili "Life After Salem". U konačnici, Lil Nas X simpatičan je provokator koji je svakako pop kulturna ikona, ali u glazbenom smislu albumu nedostaje dorade da bi bio ikonski.

(*Tekst ne sadrži videozapise jer embed nije moguć zbog autorskih prava. Kako biste ih vidjeli, kliknite na poveznice u tekstu.)

* Ovaj tekst sufinanciran je sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.