Knjiga "Beyond Belief" autora Charlesa Saatchija donosi neke od najšokantnijih reklamnih kampanja proteklog stoljeća.

U reklamnim kampanjama tijekom 20. stoljeća ima neskrivenog rasizma, seksizma, kao i vrlo upitnih liječničkih tvrdnji, poput one u reklami iz 1930. kako će vam cigarete "Lucky Strike" pomoći protiv iritacije grla i kašlja.

 

Neskriveni seksizam u reklami iz 1967. za hlače Broomsticks, gdje se muškarci igraju s polugolom ženom a uspjeh im je zagarantiran - naravno samo ako odaberu pravi par hlača.

 

 

U otvoreno rasističkoj reklami za boje Elliott iz 1930. zorno je prikazana učinkovitost u prekrivanju crne boje.

 

Još fotografija iz knjige "Beyond Beliefe" pogledajte na portalu Guardiana.

 

Podrži Crol donacijom :)

qrcode 9c3b0d27 127a 4867 a764 f80c95d6f267

Najčitanije u tjednu

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.