U predizbornim sučeljavanjima, osobnim vrijeđanjima i povlađivanjima, predstavljanjima i šutnjama, sve druge teme imaju drugo- ili trećerazrednu važnost. A postoje vrlo zanimljive pojave koje bi ipak trebalo prokomentirati. Povezivanje Torcide i IKEA-e može se činiti začudnim i nemogućim, ali B.a.B.e. su ipak uočile postojanje tajne veze koje ni oni sami nisu svjesni. Naime, i jedni u drugi jako vole patrijarhat i svojim ga postupcima solidno učvršćuju.

Naime, posve je legitimno, navode, kao što je to očito slučaj kod Torcide, ne slagati se s postupcima ili izjavama neke javne osobe i zbog toga je oštro kritizirati, bila to predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović ili Željko Jerkov, ali je posve neumjesno u obračune uvlačiti ismijavanjem ili grubim uvredama njihove bračne partnere.

"Samo u patrijarhalnom sustavu vrijednosti muškarca ponižavaš vrijeđanjem ili posezanjem za partnericom (u ratu je to bila provjerena strategija) ili pak lažnim suosjećanjem s muškarcem kojega se ne doživljava kao alfa mužjaka, glavnog u obitelji. Torcida treba jasno reći što zamjera predsjednici i Željku Jerkovu a njihovim se bračnim drugovima javno ispričati. Oni možda misle da su duhoviti, ali moramo im jasno reći da nisu jer je, pogotovo na posljednjem transparentu koji se vidljivo isticao u vrijeme utakmice, prijeđena svaka mjera dobrog ukusa", stoji u priopćenju koje za B.a.B.e. potpisuje Sanja Sarnavka.

Švedska kompanija, hrvatska kampanja

A sad IKEA. Dok ne znamo tko su tvorci kampanje Torcide, pa bismo i mogli naći mrvu razumijevanja za možda neuke ili pogrešnp odgojene mladiće zaljubljene u svoj klub, za kampanju švedskog proizvođača namještaja uistinu se ne može naći riječ opravdanja. I to ŠVEDSKOG! Iz države koju stalno stavljamo kao uzor kad se govori o ravnopravnosti spolova!

Za pretpostaviti je da je kampanja kreirana u Hrvatskoj za Hrvatsku i regiju. Poslale smo upit u Švedsku pa ćemo izvijestiti javnost kada dobijemo odgovor, piše Sarnavka i nastavlja:

"Toliko stereotipnih, samo tvrdom patrijarhatu primjerenih poruka, gotovo je nemoguće nadmašiti - mama ima propisana zaduženja (vezana uz kuhinju i kuću, naravno); mužu, zavaljenom u dnevnom boravku, poručuje se 'ne moraš pitati bolju polovicu(!!) kad nešto poželiš'... da ne nabrajamo dalje. Sramotno I ne može se oprati s nekoliko reklama u kojima muškarac kuha ili se druži s djecom koje su, najvjerojatnije, kreirane negdje drugdje".

Ne moraš prekidati zabavu s obitelji samo zato što moraš otići po nešto do kuhinje. Ne moraš čak ni bolju polovicu...

Posted by IKEA Hrvatska on Monday, 22 August 2016

Završno, B.a.B.e. Torcidi preporučuju da se jave nekome tko će ih podučiti kako se može biti duhovit ili ironičan bez vrijeđanja osoba koje sa sukobom nemaju apsolutno nikakve veze ili kako se raspravlja o temi a ne o osobama i to bilo ozbiljno, sarkastično ili zabavno, IKEA bi, smatraju. trebala odgovarati sukladno odredbama Zakona o ravnopravnosti spolova i biti primjereno novčano kažnjena.

Podrži Crol donacijom :)

qrcode 9c3b0d27 127a 4867 a764 f80c95d6f267

Najčitanije u tjednu