Foto: YoutubeJapansku javnost prošlog je mjeseca uzburkala najnovija reklama popularnog girl banda AKB48. Razlog: promoviranje homoseksualnosti.



U reklami, članice nacionalno popularne ženske skupine AKB48 stoje jedna pokraj druge i zavodljivo usnama razmjenjuju slatkiše. To je izazvalo burne reakcije. Djevojke su odjevene u školske uniforme i strastveno razmjenjuju slatkiše, dok kamera zumira međusobno dodirivanje njihovih usana.

 

Otkad je reklama prikazana krajem ožujka, stigli su brojni zabrinuti pozivi i mladih i starih Japanaca i Japanki. Organizacija koja razvija programski sadržaj i brine za njegovu etiku smatra da "reklama promiče homoseksualnost".

"Ne želim gledati ovakve reklame. Neukusne su", rekao je jedan od nezadovoljnih gledatelja koji se požalio i na jedan od spotova ove skupine, u kojemu se djevojke međusobno grle odjevene u donje rublje.

 

 

Podvojena mišljenja

AKB48 jedna je od svjetski najuspješnijih glazbenih skupina s više od 200 milijuna prodanih CD-a i DVD-a u 2011. godini. Djevojke su postale pravi fenomen ne samo u Japanu već i diljem Azije.

U skupini se nalazi čak 90 izvođačica, u rasponu od rane tinejdžerske dobi do srednjih dvadesetih godina, a njihov zaštitni znak i ono čime osvajaju žensku publiku su žvakaće gume i usklađeno plesanje.

Glasnogovornik tvrtke koja proizvodi slatkiše, Mikakuto Co, rekao je da su reakcije na reklamu bile podvojene. "Primili smo pritužbe na reklamu, ali bilo je i mnogo onih koji su uživali", izjavio je glasnogovornik koji je htio ostati anoniman.

Dodajmo i to da je jedno istraživanje pokazalo kako je ova reklama na visokom četvrtom mjestu liste popularnosti reklama koje se trenutno vrte po japanskim TV postajama. Inače, u Japanu je homoseksualnost još uvijek svojevrstan tabu.

Pogledajte reklamu i sami donesite zaključke.

 

 

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.