Glasovita luksuzna robna kuća Selfridges proljeće će dočekati u rodno neutralnom ruhu.

Konkretno, riječ je o projektu Agender koji će trajati od 12. ožujka do kraja travnja. Opisuju ga kao "modno istraživanje maskulinog, femininog i svega između", a namjera im je kupce "povesti na putovanje gdje mogu kupovati i odijevati se bez ograničenja ili stereotipa". U tom razdoblju neće biti ženskih i muških odjela, a promjena se neće odnositi samo na odjeću, već i na kozmetiku i modne dodatke. Tako će, primjerice, ženski parfemi biti izloženi zajedno s proizvodima za brijanje.

Projekt Agender bit će predstavljen u prizemlju te na prvom i drugom katu robne kuće u londonskom Oxford Streetu te u prostorima Selfridgesa u Manchesteru i Birminghamu. Dizajn prostora povjeren je dizajnerici namještaja i interijera, Faye Toogood, koja će u sklopu Agendera izložiti i svoju ready-to-wear kolekciju, javlja WWD.

Foto: Selfridges

Osim nje, u projektu će sudjelovati i dizajnerska imena Bodymap, Nicola Formichetti, Underground, Rad Hourani, Ann Demeulemeester, Comme des Garcons, Meadham Kirchhoff i Gareth Pugh.

Osim spomenutog, iz izloga će biti uklonjene ženske i muške lutke, a moda će umjesto toga biti predstavljena na rodno neutralan način.

"Projekt Agender nije stvar trenda, već uvažavanje kulturalne promjene koja se upravo odvija.i reakcija na nju. Projekt će poslužiti kao test za eksperimentiranje s idejama roda. Tako će naši kupci moći tom iskustvu pristupiti bez predrasuda, a mi ćemo, kao trgovci, unaprijediti način na koji nudimo modu", kazala je kreativna direktorica Selfridgesa, Linda Hewson.

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.