Premda su dosad izašle tek dvije epizode nove sezone kultne serije briljantno prevedene kao "Ljubav je ljubav", sasvim su dovoljne da zaključimo kako producentice serije i dalje nisu ništa naučile. Članak sadrži spoilere, ali možda je tako i bolje da vas spriječi da seriju pogledate sami.

Nakon dramatičnog cliffhangera za čije razrješenje zapravo nikog nije briga jer uključuje dva od tri najiritantnija lika u povijesti serije (Sophie i Finley, op. a.), druga sezona nastavlja točno gdje je prethodna stala, ali nekim scenarističkim trikom uspijeva biti još iritantnija.

Osim što se Sophie još uvijek piškićukakiću premišlja hoće li reći Dani za aferu s Finley (kao što će se, vjerojatno, cijelu sezonu premišljati u koju je zaljubljena), a Finley samo uspijeva stajati razjapljenih usta ili tu i tamo smogne dovoljno ganglija da kaže "Fuck", Shane je uspjela razviti upitan odnos prema kockanju, Aliceina djevojka i ujedno treći najiritantniji lik u povijesti franšize Nat odjednom je ponovno poliamorna, a Betteina i Tinina kći Angela želi saznati identitet donora sperme.

Nastavlja se sklonost površnom portretiranju bilo kakvih osjetljivih tema, ali i radnji koju pokreće bezglavo romantično spajanje svih sa svima s ciljem da, valjda, graf njihovih seksualnih odnosa u konačnosti iscrta Vitruvijeva čovjeka.

Ove sezone još i više cijelu seriju nosi sjajna Jennifer Beals, oko koje se vrte i najzanimljvije, ali, jasno, površno ocrtane teme. Bette, tako, dobiva posao u prestižnoj galeriji gdje radi za rasista s ciljem da pomogne što većem broju crnih umjetnika. Njezinim promišljanjima o sukobu reprezentacije i kapitalizma posvećeno je ravno 30 sekundi, jer mnogo je važnije fokusirati se na njezinu novu vezu.

Naime, Bette je ucviljena jer se Tina udaje za Carrie, urnebesno neduhovitu butch lezbijku koja vrlo stereotipno glumi Bettein antipod – ona je siromašna i neugledna, ali je voljena, Bette je predivna i bogata, ali je sama. Istodobno, Alice i Nat žele se riješiti Gigi nakon kraha ljubavnog trokuta i učini im se idealnim spojiti je s Bette. Premda je riječ o eklatantno stupidnom scenarističkom potezu, možemo ga opravdati jer su Bette i Gigi zaista jedan od zgodnijih parova koje je The L Word ikad vidio.

Svi su drugi narativi potpuno nezanimljiviMicahov propali odnos s Joséom, Alicein urednik koji želi da Alice u knjigu unese više intime... Jedini preostali marginalno interesantan narativ jest sve prisniji odnos između Tess i Shane.

Sve su druge priče bez energije, klišejizirane, ali, najgore od svega, potpuno odsječene od ikakvog realiteta. The L Word, i kad se radi o Generaciji Q, živi potpuno izoliran od svijeta – u njemu nema ni Donalda Trumpa, incela, alt righta i porasta populizma, nema pandemije koronavirusa koja je mogla otvoriti zanimljivu temu seksa i spojeva u vrijeme lockdowna (s kojom producenti ionako ne bi znali što bi).

Jedini društveno svjesni momenti The L Worda vezani su za pitanje eksploatacije manjinskog identiteta, što je, ironično, na svojevrstan način ono što sama serija radi. Sve u svemu, nova sezona The L Word Generation Q samo je za one najčvršćih živaca ili mazohiste jer količina nepotrebnih peripetija i društvene besvijesti sve je teže gledljiva.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.