Sve više korisnika Facebooka s područja SAD-a koristi tu društvenu mrežu za autanje, pokazuju rezultati jučer objavljenog istraživanja u kojemu se ističe kako je "broj osoba koje se dnevno autaju na Facebooku triput veći nego li prije godinu dana".

Autanje na Facebooku su pratili prema tome kako su korisnici mijenali svoje postavke u odnosu na to koji ih spol privlači, a istraživači su u rezultate uključili i broj osoba koje su u statusu obzanile da su u istospolnoj vezi, prenosi International Business Times. Oko 6 milijuna korisnika Facebooka u SAD-u se identificira kao LGBT, a njih 800.000 se autalo samo tijekom prošle godine.

Odluka Vrhovnog suda udvostručila autanje na Facebooku

"Dnevno prosječno jedna od deset osoba promjeni svoje postavke na Facebooku u kategoriji koji ih spol zanima ('interested in') kojima iskazuju zanimanje za isti spol, a na dan kad je Vrhovni sud donio odluku o bračnoj jednakosti u svim državama SAD-a ta se brojka udvostručila. Danima nakon te odluke vidjeli smo kako je više od 26 milijuna ljudi svoju profilnu fotografiju ukrasilo filterom s duginim bojama", napisali su Bogdan State i Nils Wemerfelt na svom Facebook blogu, gdje možete naći i kompletan izvještaj.

Jay Brown, direktor istraživanja i edukacije za javnost pri organizaciji Human Rights Campaign Foundation, kaže kako to istraživanje pokazuje koliko vidljivost može pomoći LGBT zajednici.

"U godini koja bilježi dosad neviđenu medijsku popraćenost LGBT osoba, od broja autanih osoba, preko pobjede na Vrhovnom sudu, pa do tragedija koje potresaju zajednicu, uočili smo kako se ljudi otvaraju u svojim vlastitim životima. Kada postanemo vidljivi za druge ljude, kada nas poznaju, tada dobivamo i njihovu podršku. I očito je da su društveni mediji nevjerojatno sredstvo koje to omogućava ", rekao je Brown.

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.