Nakon što su diljem Londona osvanuli veliki reklamni panoi s fotografijom praznog grada i tekstom "Imagine London Without Gays" (Zamislite London bez gejeva) mnogi su bili zbunjeni, ali i bijesni smatrajući je djelom neke homofobne organizacije. No, autori otkrivaju kako im je to upravo i bio cilj, te kako će u nastavku kampanje pokazati kako je poruka sve samo ne homofobna.

Veliki reklamni panoi s porukom "Imagine London Without Gays" (Zamislite London bez gejeva") koji su ovog ponedjeljka osvanuli na ulicama glavnog grada Ujedinjenog Kraljevstva zbunili su brojne ljude, a mnoge i razbjesnili. Nije bilo nikakve dodatne informacije tko stoji iza te kampanje, niti koji je njezin cilj, a slične su reklame postavljene i u Madridu te Berlinu.

Reklamna agencija, JCDecaux, koja je vlasnik tog reklamnog panoa u Londonu potvrdila je za Gay Star News kako sve to "ima neke veze s Tel Avivom" uz napomenu kako kampanja nije homofobnog karaktera.

Izraelsko ministarstvo turizma otkriva kako su kampanjom "željeli razbjesniti ljude".

"Radi se o provokaciji, naravno. Željeli smo da ta reklama razbjesni ljude, da se pitaju tko je napisao tako nešto. No, za samo nekoliko dana doći će do promjene na reklamnom panou i svima će biti jasno o kakvoj kampanji se radi", kaže glasnogovornik ministarstva i dodaje kako će se u nastavku kampanje aludirati na to kako bi svijet bez gejeva bio bezličan i bez kreativnosti.

Pojašnjavaju kako su ovakvim pristupom željeli privući pažnju i kako su s reklamom ciljano išli u gradove koji su poznati kao gej-friendly.

"Nismo išli s kampanjom tamo gdje bi mogla biti krivo shvaćena, već tamo gdje smo bili apsolutno sigurni kako je nitko neće shvatiti ozbiljno", pojašnjavaju.

Međutim u tome i nisu baš u potpunosti uspjeli, jer na društvenim se mrežama povela rasprava kako je to zasigurno djelo neke od organizacija koja zagovara "liječenje homoseksualosti" ili neke druge koja promovira homofobiju.

Izrael se već našao na meti kritika zbog toga što su ove godine uložili dva milijuna funti na turističku kampanju kojom žele privući LGBT zajednicu, koja uključuje i bojanje aviona u dugine boje kojim bi posjetitelji došli na Pride u Tel Avivu. Tamošnji su aktivisti kritizirali vladu zbog toga što se više brine o privlačenju turista nego o tome da poboljša život izraelske LGBT zajednice u zemlji.

Pojedini su LGBTI aktivisti zbog toga zatražili i odgađanje ovogodišnjeg Pridea.

"To nije u našoj nadležnosti, naš cilj je privući turiste u Izrael. Gej zajednica bi sve te primjedbe trebala uputiti na drugu adresu, jer ako govorimo o pravu na vjenčanje ili drugim pravima to su pitanja za neke druge institucije", odgovara glasnogovrnik izraelskog Ministarstva turizma.

Svima koji su se našli uvrijeđeni zbog ove provokativne reklamne kampanje poručuju:

"Pričekajte još samo jedan dan i siguran sam kako će vam se svidjeti. Samo malo strpljenja i vidjet ćete kako je poruka upravo suprotna od onog što ste mogli pomisliti".

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.