Dvojica gej očeva iz Atlante i njihovo četvero djece, zahvaljujući popularnosti na društvenim mrežama, postali su novo zaštitno lice poznatog švedskog brenda Acne Studios koji ovim potezom želi promovirati svoju verziju moderne obitelji.

Kordale Lewis i Kaleb Anthony, gej par iz Atlante, do 2014. bili su sasvim obični, brižni roditelji. Te su godine na svojem Instagram profilu objavili sliku na kojoj pomažu svojim kćerima pripremiti se za školu. Prizor dvojice očeva koji češljaju svoje djevojčice prije škole postao je viralan i prikupio preko 50.000 lajkova.

Među onima do kojih je fotografija stigla našao se i Acne Studios, švedska modna marka kojoj su se Kordale i Kaleb učinili odličnim licima za kolekciju jesen/zima 2017., javlja portal AJC.

Jonny Johansson, kreativni direktor Acne Studios, kaže da su već dugo razmišljali o obitelji kao zaštitnom licu brenda jer su u tvrtki i sami započeli kao velika obitelj, i to moderna. Liniju odjeće s istim uzorkom u različitim bojama nadahnula je njegova ljubav prema odijevanju članova obitelji u jednake komade odjeće, no istodobno su na taj način htjeli i naglasiti da unatoč svim različitostima svaka obitelj voli svoju djecu i želi najbolje za nju.

Ne postoji "normalna" obitelj, Acne poručuje, već su sve normalne (osim onih koje, iz sasvim drugih razloga, nisu). Kordale, Anthony i njihova djeca Desmiray (10), Maliyah (9), Kordale Jr (8) i Kaleb Jr (6 mjeseci) uzbuđeni su i na svojem Instagram profilu već su objavili neke fotografije kolekcije koja će zasigurno biti ovogodišnji hit.

Inače, njihova je obitelj prije dvije godine bila angažirana za Nikonovu reklamu, "I Am Generation Image".

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.