www.stream-xnxx-porn.com

"Spencer", wannabe arthouse projekt čileanskog redatelja Pabla Larraína, iz čijih su ruku proizašle filmske ekranizacije i drugih slavnih ličnosti ("Jackie" i "Neruda"), prikazuje fikcionalizirani isječak iz života princeze od Walesa tijekom zajedničkog boravka kraljevske obitelji na njihovom imanju u Sandringhamu u sjevernoj Engleskoj.

Raskoš božićnih ukrasa i blagdanske trpeze oko koje se okupljaju Njihova Visočanstva u snažnom su kontrastu s ubrzanom mentalnom erozijom Lady Di.

Čim je izašao trailer, među kritikom i publikom digao se veliki hype i svi su se pitali hoće li Kristen Stewart adekvatno portretirati Princezu Srca. Premda je Stewart solidno "skinula" njezin hod, facijalne ekspresije i geste, a autentična kostimografija Oscarom nagrađene Jacqueline Durran ("Ponos i Predrasude", "Ana Karenjina") nešto starije gledatelje uvjerljivo vraća u srednje 90-e kad je Dianin modni izričaj punio novinske stupce, teško je ne uočiti njezino iritantno afektiranje karakteristično za lik Belle u Sumrak sagi. No, to je najmanji problem s ovim filmom.

Diana je prikazana kao nestabilna i konfliktna osoba

Većina radnje u filmu lišena je pamtljivog sadržaja i ostavlja dojam artistički nezanimljivog mahnitog košmara u kojem je Diana prikazana kao labilna, hirovita ličnost.

Dianina histerija beskonačno dugog hodanja kroz prostorije palače, zamišljeno hiperventiliranje i trganje biserne ogrlice koja upada u juhu za vrijeme zajedničke večere pojačava free jazz glazbena podloga Jonnyja Greenwooda iz Radioheada sastavljena od orgulja, truba i gudačkih dionica i ambijentom koji stvara podsjeća na glazbu iz "Birdmana" za vrijeme njegovih šizofrenih lutanja hodnicima kazališta.

Jednako su labilni i Dianini šturi i mlaki dijalozi s "institucijom" koji Dianin karakter oslikavaju nelaskajuće nestabilnim i konfliktnim pa u odnosu prema njoj članovi kraljevske obitelji i posluge djeluju prilično blago i uglavnom dobronamjerno.

Diana se otvoreno suprotstavlja kraljičinoj garderobijerki kojoj prijeti da će škarama razrezati sve haljine koje mora odijevati po propisanom redu ako joj ne vrate Maggie, donedavnu garderobijerku i osobu od povjerenja s kojom može razgovarati o vlastitim i tuđim sumnjama u njezin zdrav razum i neupotrebljivosti fizičke ljepote koja se ionako sastoji od lijepe odjeće.

Kratka interakcija s kraljicom Elizabetom II. u kojoj Diani komentira mnoštvo njezinih paparazzo fotografija te joj daje do znanja da je jedina vrijednost portreta ona na novčanici valute ostavlja Dianu poraženom i praznom. Suprugu Charlesu pak nervozno zamjera što princa Williama odvodi sa sobom u lov nakon što je on mirno, ali neempatično u ranijoj sceni moli da pokuša ne povratiti vrhunske božićne delicije koje kuhari s velikom pažnjom spremaju za nju.

Nitko nije iznad tradicije

Kako Diana percipira svoje mjesto u obitelji govore groteskne paralele s Anne Boleyn čiju biografiju pronalazi u svojoj sobi. U nekoliko navrata princeza se uspoređuje s njezinom prikazom koja u jednoj sceni i preuzima Dianino lice te joj čak dramatično spašava život kada razmatra počiniti suicid u svojoj jezivoj, napuštenoj rodnoj kući.

Uz (fiktivni, nadahnut sjećanjima na Dianu koje je osoblje kuće Sandringham ispričalo scenaristu Stevenu Knightu) lik Maggie (Sally Hawkins) koju ćemo spomenuti kasnije, drugi lik (također fiktivni)  koji ima najviše utjecaja na Dianu je Major Gregory (Timothy Spall), strogi kraljevski stražar i klasični karakterni antipod zdvojnoj i krhkoj Diani koji "(nad)gleda kako paparazzi ne bi vidjeli". Na početku filma on uz riječi "Nitko nije iznad tradicije" inzistira da Diana onako mršava sjedne na vagu koja tradicionalno mjeri težinu svih članova obitelji prije i poslije kraljevskih božićnih bakanalija, oduzimajući na taj način pravo Diani da se osjeća kao da je izuzeta od dogmi.

Nakon službene večere koju je Diana po svoj prilici povratila, Major Gregory zatječe je kako se krišom prejeda u walk-in hladnjaku i govori joj neka pripazi da zavjese u spavaćim odajama drži navučenima kako ne bi privlačila pozornost nepoželjnih namjernika na posjedu.

Nakon njezina "dijaloga" s fazanom u kojem mu govori neka odleti u Kensington kako bi izbjegao smrt od lovačke puške, Major Gregory prilazi joj i priča o svojem vjerovanju u važnost zakletve kruni bez obzira na mane političkog sustava i ljudi koji ga čine i o divljem konju njegova nesretno poginulog suborca, pri čemu Dianinu pozornost privlači samo konj za kojeg kaže kako se nada da ga nikada nisu ukrotili, u čemu se nazire njezina želja za slobodom.

"Treba ti ljubav"

Ta se želja pojačava i kulminira u kasnijoj sceni nesputanog plesa po prostorijama palače u kojoj njezini pokreti pomalo podsjećaju na Jokerov ples prihvaćanja vlastite shadow persone u legendarnoj sceni nakon ubojstva skupine mladića u podzemnoj željeznici.

Dianina sad jasno kristalizirana želja za prihvaćanjem sebe i napuštanjem okova nametnutih kraljevskih tradicija koje je čine toliko nesretnom vidljiva je u sceni sprinterskog bijega s imanja.

Za razliku od Majora Gregoryja koji čini njezine praznike gotovo nepodnošljivima, pred kraj filma nekoliko likova pomaže Diani u konačnom odvajanju od dvora i vraćanju naznaka optimizma i šarma po kojima je Diana za života bila poznata. Primjerice, Diana razotkriva svoje strahove o tome da je posluga ogovara Darrenu, šefu kuhinje u Sandringhamu, koji je na početku filma izgubljenu upućuje u palaču, a sad joj diže moral govoreći da iako oni prepričavaju i smiju se skandalima, o Diani govore s nježnošću i zabrinuto: "Oni žele da preživiš".

DiM

Ipak, najpozitivniji pomak ostvaren je Maggienim povratkom i njezinim lezbijskim outanjem Diani dok sjede na plaži. Nakon što ju Diana upita je li baš ona rekla dvoru da princeza gubi razum, Maggie joj priznaje da je zaljubljena u nju te joj tako šokiranoj izgovara najbolje rečenice u filmu: "Smiješ se poput djeteta i ja to volim... Ono što tebi treba jest ljubav. Ljubav, šokovi i smijeh. U velikim količinama."

"Spencer" nije dorastao vlastitim ambicijama

Ohrabrena Maggienom iskrenom podrškom, Diana u starom ofucanom kaputu svojeg oca koji je na početku filma skinula sa strašila u blizini svoje rodne kuće sad na isto to strašilo buntovno vješa svoj žuti kostimić s kapom te odlazi u lovište na fazane gdje postoji opasnost da je netko slučajno ustrijeli i pred cijelom obitelji prijeti da se neće pomaknuti dok joj ne predaju njezine sinove.

Nakon toga u autu odvozi Williama i Harryja u London dok svi zajedno pjevaju uz trešteću "All I Need Is a Miracle" Mike & The Mechanicsa. Predstavlja se kao "Spencer" u KFC drive-inu te odlazi s prinčevima na obalu Temze pored London Bridgea, čime završava film.

Konsenzus je kritike da ovakav kraj označava službeni Dianin odlazak iz kraljevske obitelji i njezin novi početak, no uzimajući u obzir Stewartinu nepromijenjenu impersonaciju Diane, teško je to zaključiti.

Sve u svemu, film nije dorastao vlastitim ambicijama jer osim nekoliko dirljivih trenutaka gledatelju ne pruža mnogo više od niza emocionalno i umjetnički promašenih scena koje prikazuju Dianu kao volatilnu i nesimpatičnu osobu čije pretjerano dramatične, a potpuno neproživljene eskapade u gledateljima ne potiču nikakvo suosjećanje.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.