
- Autor/ica G.K/Guardian
-
Objavljeno: 07 srpnja 2016

Prije dva desetljeća djevojke iz benda Spice Girls ušle su u studio i za samo 30 minuta snimile pjesmu koja je pokorila glazbene ljestvice i lansirala ih u svjetski vrh popularnosti. Danas mogu biti ponosne što je megahit Wannabe obrađen kako bi poslao snažnu poruku o rodnoj ravnopravnosti.
Obrada je snimljena u sklopu kampanje Ujedinjenih naroda Global Goals, i to gotovo na točnu godišnjicu izlaska tog singla koji je potaknuo "girl power", 8. srpnja 1996.
Riječ je o projektu Everyone koji je okupio umjetnice iz Indije, Nigerije, Južne Afrike, Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a i Kanade kako bi obradom pjesme Wannabe popularnih "spajsica" iz 1996. u 21. stoljeću poručile svijetu što djevojke doista žele, kao dio kampanje Ujedinjenih naroda Global Goals.
"To je sjajna ideja", komentirala je Victoria Beckham, nekadašnja Posh Spice, u razgovoru za Guardian. "Divno je kako se nasljeđe Spice Girls i 'girl power' nakon 20 godina koristi za osnaživanje čitave nove generacije".
Redateljica video spota, MJ Delaney je dodala: "Spice Girls je bila grupa različitih žena koje su kroz zajedničku suradnju dobile dodatnu snagu. Ovim videom slavimo te različitosti i poručujemo kako postoje neke univerzalne stvari koje djevojke diljem svijeta doista jako, jako žele".
Na stranicama kampanje koju možete pratiti ali u istu se i uključiti pod hashtagom #WhatIReallyReallyWant te objaviti svoju poruku, ističe se kako je ova glazbena akcija usredotočena na kvalitetno obrazovanje za djevojke diljem svijeta, okončanje maloljetničkih brakova i nasilja nad ženama, kao i dokidanje rodnog jaza u plaćama.