Nakon intervjua za portal Index u kojem je ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak Indexu rekla kako ne misli izmjestiti vjeronauk iz škola, reagirala je jedna čitateljica čije je pismo u srijedu postalo viralno na društvenim mrežama.

Divjak je u spomenutom intervjuu rekla i kako je to rješenje "trenutačno preveliki zalogaj za nju i ovu koalicijsku Vladu":

"Niti jedna dosadašnja Vlada to nije čak ni pokušala riješiti. Za nešto takvo trenutno ne postoje temelji ni u kurikularnim dokumentima, a već je vrlo ambiciozan plan da se za sljedeću godinu dovrši sve što jest pripremljeno. Ja uz sve što me čeka ne mogu otvarati još jedan reformski plan u godinu dana",

Pismo Ane P. Šetić prenosimo u cijelosti:

"Niste nikad prihvatili moj zahtjev za prijateljstvo, pa Vam se javljam na ovaj način (a poslala sam i kao privatnu poruku).

Upravo sam pročitala Vaš intervju za Index iz kojeg proizlazi da oni koji su na poziciji sa koje mogu i moraju nešto mijenjati to ne mogu. Čemu onda te pozicije služe?

Čini se da još veći problem predstavlja neznanje o tome kako vjeronauk izgleda u praksi. Kad bi znali da je to Samo Vjerovanje u potpunoj suprotnosti sa gotovo svim nastavnim sadržajima, a uz to omalovažava neistomišljenike, morali bi naći trun intelektualnog poštenja i reći –vjeronauku nije mjesto u državnim školama.

Crkva je institucija koja je nastala i opstala zahvaljujući lažima, krivotvorinama, cenzurama, progonima, mučenjima, ubijanjima, pokrštavanjima i nema kredibilitet koji joj se pripisuje

Čini se da dosad niste bili upoznati s problemom vjeronauka u državnim školama, pa ću Vas upoznati u par kratkih crta.

Djecu u državnim školama, na satu vjeronauka uče da se bez Boga ne odgaja plemenite ljude, već one koji stvaraju Auschwitz (bez obzira što su Auschwitz stvarali ljudi odgajani s idejom da Boga ima), potpuno neprihvatljivi, bezumnici, koje treba, nametanjem 'civilizacije ljubavi' – suzbiti.

Vjeronauk je našao 'konačno rješenje' kako suzbiti ateiste, homoseksualce je već proglasio neprirodnima, čak usporedio s pedofilijom, bez obzira što je zapravo celibat taj koji ne postoji u prirodi. To silovanje ljudske prirode dio je katoličkog učenja i ne smatra se protuprirodnim, a Katolička crkva je jedina institucija koja je imala dokument o tajnosti svih podataka u slučajevima kad se svećenike optuži za seksualne zločine nad ženama, muškarcima, djeci i životinjama (Crimen Sollicitationis).

Nitko ne trzne obrvom što prvašići moraju znati što je to djevica, a u trećem razredu što je to preljub i blud

Na stranu osobna Samo Vjerovanja, ali Crkva je institucija koja je nastala i opstala zahvaljujući lažima, krivotvorinama, cenzurama, progonima, mučenjima, ubijanjima, pokrštavanjima i nema kredibilitet koji joj se pripisuje.

Pored toga djeca (njih 86%) u školi uče potpuno oprečne stvari.

Često i u jednom danu.

Vjeronauk će biti prihvatljiv predmet u svjetovnoj školi onda kad će svako dijete moći bez problema na satu biologije odgovoriti da i duhovi mogu praviti djecu, na satu fizike se mora moći suprotstaviti učitelju i objasniti da Gospa može prkositi zakonima gravitacije i lebdjeti na oblačku, na satu kemije smije tražiti nastavnika da objasni transupstancijaciju, a na matematici da 1+1+1 nisu baš uvijek nužno 3.

Vjeronauk je našao 'konačno rješenje' kako suzbiti ateiste, homoseksualce je već proglasio neprirodnima, čak usporedio s pedofilijom, bez obzira što je zapravo celibat taj koji ne postoji u prirodi

Na potrese, poplave i vulkane možemo djelovati ako molimo Boga da bude volja Njegova – koliko god to besmisleno bilo.

Na satu geografije, odgovor da je sve nastalo u sedam dana mora se smatrati prihvatljivim.

Nakon hajke o 'seksualizaciji djece u školama' zbog građanskog ili spolnog odgoja (djeci u višim razredima kažu da je potrebno zaštiti se od spolno prenosivih bolesti i trudnoće), nitko ne trzne obrvom što prvašići moraju znati što je to djevica, a u trećem razredu što je to preljub i blud.

Prijetnje paklom ognjenim bi se u 21. stoljeću trebale smatrati zlostavljanjem djece, a ne biti dio školskog programa.

Vjeronauk će biti prihvatljiv predmet u svjetovnoj školi onda kad će svako dijete moći bez problema na satu biologije odgovoriti da i duhovi mogu raditi djecu, na satu fizike se mora moći suprotstaviti učitelju i objasniti da Gospa može prkositi zakonima gravitacije i lebdjeti na oblačku

Ovo je, dakako, samo dio nakon kojeg čak problem nezbrinutosti djece koja ne pohađaju vjeronauk izgleda minorno.

Nakon ovoga ja ću smatrati da ste dobili barem dio uvida u stvarno stanje u praksi, a za svaku tvrdnju mogu predočiti dokaz. Nadam se da ćete ipak pronaći načina barem ublažiti ove goruće probleme kojima se predugo nitko ne želi baviti".

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.