
- Autor/ica Gordan Duhaček
-
Objavljeno: 10 travnja 2016

Posve opravdani prijepori oko spajanja Katoličko-bogoslovnog fakulteta (KBF) i zagrebačkog Filozofskog fakulteta (FFZG) - koji su zasad kulminirali s jedne strane skandaloznim izjavama prvih ljudi tih dviju institucija (jedan studentske otpore opisuje kao miloševićevsko "događanje naroda", a drugi besramno optužuje slobodoumne za "akademski klerikalizam"), a s druge inspirativnim plenumom – itekako se tiču hrvatske LGBT zajednice. Razlozi su očiti, no ipak ih vrijedi navesti.
Prvi je svakako taj što je riječ o još jednom perfidnom pokušaju klerikalno-desničarskih snaga da smanje prostor sekularnosti u hrvatskom društvu i infiltriraju svoje dogme i u institucije koje po svojoj temeljnoj definiciji služe propitivanju i otporu dogmana. Drugi je činjenica da je FFZG bez ikakve konkurencije politički najosvješteniji i najprogresivniji fakultet u državi, time ujedno i najviše gay friendly, što se tijekom godina pokazalo na niz načina.
Hrvatska LGBT zajednica itekako duguje FFZG-u zbog svih onih njegovih profesora koji su se javno zalagali i zalažu za LGBT ravnopravnost, zbog činjenice da je to jedan jedini fakultet u državi čija otvorenost omogućava i toliko emancipirane studente i toliko podržavajuće nadležne da na njemu postoji skupina LGBTIQ studenata okupljenih u inicijativu 'AUT'. Na sveučilištima zapadne Europe i SAD-a su klubovi i udruženja LGBT studenata odavno uobičajena i raširena pojava, dok u Hrvatskoj postoji samo jedno i to, naravno, na zagrebačkom Filozofskom.
Hrvatski se pederi trebaju ugledati na legendardnu "Lizistratu"
Ukratko, kad god je trebalo pomoći u borbi za LGBT ravnopravnost u Hrvatskoj, FFZG je uvijek bio prvi na barikadama s aktivistima i emancipiranim dijelom hrvatske LGBT zajednice, a takvo se savezništvo i podrška ne smiju zaboraviti.
Stoga se pokušaji klerikalne okupacije FFZG-a itekako tiču i hrvatske LGBT zajednice, koja bi jednim pomalo neuobičajenim manevrom mogla možda presudno utjecati na to da se zaustavi namjerno netransparentni i duboko problematični proces spajanja FFZG-a i KBF-a. Na potonjem, treba li uopće naglašavati, vlada službeni stav Katekizma Katoličke crkve da je homoseksualnost "suštinsko moralno zlo", te bi bilo iznimno opasno dozvoliti da se taj natražnjački stav ugura kao prihvatljiv i na FFZG. Dapače, baš bi hrvatski pederi mogli odigrati ključnu ulogu u zaustavljanju KBF-ovskog desanta na slobodu i neovisnost FFZG-a, i to vodeći se primjerom iz jedne klasične starogrčke komedije. Riječ je o Aristofanovoj "Lizistrati", prvotno izvedenoj u Ateni 411. godine prije nove ere (na KBF-u bi rekli - prije Krista).
Radnja "Lizistrate" prati napore jedne žene da prekine tad još uvijek aktualni peloponeski rat. Lizistrata to pokušava učiniti tako što sve žene u Grčkoj nagovori da prestanu sa svojim muževima imati seksualne odnose, sve dok zaraćene strane ne sklope mir. "Lizistrata" je ujedno i jedan od prvih književnih tekstova koji se ekstenzivno bavi ljudskom seksualnošću (nota bene, napisan u vrijeme kada međumuška ljubav nije bila ni približno problematična kao što je postala kroz stoljeća zahvaljujući i ideologiji Katoličke crkve), pa je moguće da je za dogmatike s KBF-a riječ o sablazni i literarnom bludu.
Baš bi hrvatski pederi mogli odigrati ključnu ulogu u zaustavljanju KBF-ovskog desanta na slobodu i neovisnost FFZG-a, i to vodeći se primjerom iz jedne klasične starogrčke komedije
Za normalne ljude je pak "Lizistrata" milenijima izvor umjetničke inspiracije, što je prošle godine ponovno potvrdio i poznati američki redatelj Spike Lee sa svojim remek-djelom "Chi-raq", u kojemu skupina Afroamerikanki u Chicagu odlučuje zaustaviti ulično nasilje na ulicama tako što svojim partnerima uskrati seks.
Hrvatski se pederi, dakle, trebaju ugledati na legendardnu "Lizistratu" i sve dok traju nasrtaji KBF-a na FFZG provesti sustavan i bezizniman embargo na seksualne odnose sa studentima KBF-a.
Coup de grace ideji infiltracije klerikalizma na FFZG
Naravno da je riječ o nemaloj žrtvi, s obzirom na raširenost KBF-ovaca na dejting stranicama poput Gayromea, gdje traže partnere za jednokratne seksualne susrete u tajnosti. U zagrebačkoj gej zajednici nije apsolutno nikakva tajna da na KBF-u studiraju mnogi koji nisu baš daleko stigli s emancipiranjem vlastite homoseksualnosti, ali jesu do toga da njihovo grešno homoseksualno meso ne može odoljeti zovu puti, koji onda zadovoljavaju kroz online seksualne ponude poštenim pederima. Isto tako u zagrebačkoj gej zajednici nije nikakva tajna da su KBF-ovci ili posve razuzdani u krevetu ili znaju usred seksa briznuti u plač i početi moliti očenaš, jer se muče s prihvaćanjem vlastite (homo)seksualnosti. Uostalom, da su je prihvatili, ne bi bili studenti KBF-a! (Detalji te vrste su za neki drugi tekst.)
No, iako je riječ o često tragičnim sudbinama obilježenim u religiji utemeljenoj autohomofobiji, u ovoj situaciji studenti su KBF-a predstavnici institucije i ideologije koja pretendira na nepodnošljivo širenje klerikalizma i potiranje sekularizma u Hrvatskoj, što se itekako vidi u muljaži oko ugovora s FFZG-om, o čijoj problematičnosti smo već pisali.
U zagrebačkoj gej zajednici nije apsolutno nikakva tajna da na KBF-u studiraju mnogi koji nisu baš daleko stigli s emancipiranjem vlastite homoseksualnosti, ali jesu do toga da njihovo grešno homoseksualno meso ne može odoljeti zovu puti, koji onda zadovoljavaju kroz online seksualne ponude poštenim pederima
Stoga je važno da hrvatski pederi shvate kako uvođenjem embarga na seks s pohotnim studentima KBF-a mogu zadati coup de grace ideji infiltracije klerikalizma na FFZG. Ako se hrvatski pederi odluče na taj važan potez, uslijedit će akumulacija seksualne frustracije među studentima KBF-a, što će iste konačno natjerati da izvrše pritisak na vodstvo te vjerske institucije kako bi odustala od ideje spajanja s FFZG-om. Ili se možda dogodi i blokada KBF-a od strane tamošnjih seksualno frustriranih studenata, kojima bi jedino preostala opcija međusobnog seksualnog općenja, za što bi se pak jedni drugima morali autati, što naravno nisu sposobni.
"Seksbargo" je pravi put
Jer, za razliku od lidera KBF-a Tončija Matulića, čovjeka čiju pretencioznost u izražavanju nadmašuje tek ispraznost izrečenog, moja su iskustva prolaska ispred KBF-a posve drugačija od onoga što je dotični izbrbljao na RTL-u. Tamo je Matulić rekao da su mu studenti rekli da su čuli dvojicu mladića kako govore, prolazeći ispred KBF-a, kako bi na njih trebalo baciti bombu. Prijetnje i nasilje svakako treba osuditi i odbaciti, to su uostalom uobičajene metode hrvatske desnice; miroljubivi "seksbargo" je pravi put.
Zapravo sam prilično siguran da bi bilo jako teško naći nekog pedera u Zagrebu koji nije ni završio u krevetu s KBF-ovcem niti poznaje nikoga tko jest. Ovaj je tekst “kontroverzan” tek utoliko što po prvi puta eksplicira tu istinu
Kad god sam ja s nekim gej prijateljem prolazio ispred KBF-a, nikad nije bilo spominjanja nikakvih bombi ili nasilja, nego su se frendovi uvijek hvalili sočnim seksualnim eskapadama koje su doživjeli s mladim bogoslovima. Zapravo sam prilično siguran da bi bilo jako teško naći nekog pedera u Zagrebu koji nije ni završio u krevetu s KBF-ovcem niti poznaje nikoga tko jest. Ovaj je tekst “kontroverzan” tek utoliko što po prvi puta eksplicira tu istinu.
Dakle, hrvatski pederi studente KBF-a drže u seksualnom šahu, a u obranu slobode FFZG-a treba povući odlučni potez bojkota koji će dovesti do šah-mata. U ime slobode misli i obrazovanja, sekularnosti i ravnopravnosti oduprite se svim onim seksualnim ponudama s Gayromea kojima vas svakodnevno obasipaju studenti KBF-a.
Topla braćo, ne dajte svoje penise i anuse KBF-ovcima sve dok traje ova sramotni klerikalni napad na FFZG. Parafrazirajući narodnog heroja Radu Končara – seks od KBF-ovaca ne tražimo, niti bismo im ga dali!
* Ovaj tekst sufinanciran je sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.