Image

Nije riječ ni o kakvom obrezivanju kožice, nego o čupanju dražice djevojčicama prije početka puberteta da se tako budućoj ženi onemogući doživljaj spolne naslade.

Žena tako ostaje manje zahtjevna, vrijedna i vjerna supruga i majka, smatraju urednici Glasa koncila.  

U rubrici "Pitali ste" tjednika hrvatske Katoličke crkve, Glasa koncila, jednog je čitatelja zanimalo što Katolička crkva misli o obrezivanju: Ako je i Krist bio obrezan, zašto to nije tražio i od svojih sljedbenika? Zašto muslimani obrezuju i žene kad to Jahve nije odredio? Nije li to ipak sakaćenje ljudskih prava i osjećaja?

Urednici Glasa koncila koji odgovaraju na pitanja čitatelja objasnili su povijesnu, religijsku i higijensku stranu obrezivanja kod muškaraca, ističući pritom kako obrezivanje žena nema znakovne veze s biblijskim ni kur'anskim obrezanjem te da to nije obred nego samo običaj u nekim muslimanskim zemljama.

"I nije riječ ni o kakvom obrezivanju kožice, nego o čupanju dražice djevojčicama prije početka puberteta da se tako budućoj ženi onemogući doživljaj spolne naslade. Žena tako ostaje manje zahtjevna, samo vrijedna i vjerna supruga i majka. Možda je to bilo posebno prikladno muškarcima koji su morali imati više žena", objasnio je svojim čitateljima Glas koncila.

Nije jasno na osnovi čega su Koncilovi mudraci zaključili kako je žena bez klitorisa manje zahtjevna, radišnija i vjernija supruga te odobravaju li zbog toga obrezivanje žena. Budući da se nijednom riječju nisu osvrnuli na potpitanje svog čitatelja: Nije li to ipak sakaćenje ljudskih prava i osjećaja?, stječe se dojam da Katolička crkva ne osuđuje sakaćenje žena.

Izvorni članak nalazi se ovdje.

 

Vezane teme

Nema vezanih tema uz ovaj članak.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.