Konac mjeseca svibnja vrijeme je za Pink Week u Sloveniji, jedinstvenu četverodnevnu turističku ponudu koju je osmislio slovenski par Matej i Mattej. Pozivaju na četiri dana uzbudljivih avantura, izleta, vožnje brodom i gala večera uz poruku Osjeti ljubav u Sloveniji.

Osnivači prvog slovenskoga gej turističkog koncepta Pink Week su Matej Knific i Mattej Valenčič, suvlasnici Luxury Slovenia iz Ljubljane, jednog od vodećih turističkih operatera u zemlji. Osim što su poslovni, oni su i životni partneri i aktivisti, koji rade pravi pionirski posao za poboljšanje ponude putovanja za LGBTIQ goste u Sloveniji.

Osmišljena posebno za globalnu LGBTIQ zajednicu i njihove prijatelje, ta ekskluzivna turistička tura nudi otkrivanje skrivenih aduta Slovenije i uživanje u bogatoj gastro ponudi. Uz, naravno, puno partijanja.

Međunarodni uspjeh

"Pink Week smo prvi put organizirali 2014 godine, jer smo sigurni da Slovenija ima dovoljno zanimljivih područja i mogućnosti za zabavu, odličnu hranu. Na turističkom sajmu ITB u Berlinu smo premijerno predstavili naš proizvod za LGBT goste", kaže Mattej Valenčič , izvršni direktor u Imperial Luxury Travel Solutions koja organizira Pink Week.

Gosti prvog Pink Weeka su, kaže Mattej, "oduševljeni", a u priloženom videu možete i sami vidjeti kako hvale slovensko gostoprimstvo, prirodu i hranu. Jedan od prvih gostiju bio je i novinar Gay Star Newsa koji je o tome napisao osvrt, također pun hvalospjeva.

Za ovogodišnji su Pink Week ponudili i malo drugačiji program.

Gosti sa svih strana svijeta

"Koncept smo nadogradili, prošle godine smo imali pakete od sedam i tri noćenja. Ove godine imamo paket od tri noćenja s opcijom dolaska prije ili poslije programa. Tako gostima ostavljamo mogućnost da ovdje ostanu koliko dana žele. Novost ove godine je, da je u paket PinkWeek uključena i gala večera i party Dragon's Ball, 30. svibnja“, otkriva Mattej.

Odazivom je zadovoljan, a gosti dolaze doslovno sa svih strana.

"Zasad je odaziv takav kakav smo očekivali, imamo još nekoliko slobodnih soba za goste koji će se odlučiti za last minute i mogu u Sloveniju doći autom. Dosad imamo već potvrđene goste iz Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Italije, Belgije i Izraela. Neki se vraćaju ali više ima novih“, kaže Mattej.

Ističe kako još treba dosta raditi na informiranju o tome da takav poseban turistički proizvod postoji u Sloveniji. No, neki su se gosti vratili više puta i izvan ove posebne ponude što je im je jako drago "jer to znači da je Slovenija i Ljubljana interesantna i za LGBT populaciju", završno će jedan od osnivača PinkWeeka, Mattej Valenčič.

Dodaj komentar


Security code
Osvježi

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.